Dat hoop ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk aanbod, daar ga je vast iemand heel blij mee maken!
Mijn vriend werkt in den Bosch....en ik denk wel dat hij dit echt leuk vind, aangezien hij maar halve dagen mag werken ivm burn-out :-)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat hoop ikik word er ook altijd blij van
Je kan ook proberen of iemand ze kan ophalen en bij je brengen. Dat wilt ook heel vaak lukkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:39 schreef Working-On-A-Dream het volgende:
ben zelf een fanatiek lezer van donald duck maar doordat mn ouders in de schuldsanering zitten heb ik mijn abbonement moeten opzeggen
wat wil je er precies voor hebben met verzendkosten mee gerekend dan
ik hoop dat ik wat geld kan regelen want zakgeld ofzo zit er bij mij totaal niet in
Groetjes Working On A Dream
heeft de ene ze uit, zien we ze wel weer in een topic verschijnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ze zijn vergeven aan iemand in dit topic, lastig een keuze te maken, had ze iedereen wel willen geven
Had ook gekunnen ja idd, idee voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef Postbus100 het volgende:
Je kon het aanbod ook splitsen: ieder een aantal duckies, iedereen blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |