Ja oke Zargon maar als Turk moest je toch weten dat het de vrede van Lausanne was. Waarom zeg je nou ofzo.quote:
Ik ben benieuwd welke zee dat is en hoe jouw Groot-Koerdistan eruitziet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef drheisenberg het volgende:
Groot-Koerdistan heeft namelijk toegang tot de zee,
Kan wel hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij denkt dat een paar jaar geld in een gebied pompen genoeg is om decennia aan achterstand in te halen?.
Via Mersin en eventueel Hatay en Latakia in Syrië.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke zee dat is en hoe jouw Groot-Koerdistan eruitziet..
Je moet het omgekeerd zeggen, dat de Koerdische gebieden zich onafhankelijk verklaren van Turkije.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:49 schreef polderturk het volgende:
De dag dat Turkije zich onafhankelijk verklaart van de Koerdische gebieden is de mooiste dag van mijn leven.
Gewoon de Koerdische gebieden onafhankelijk verklaren en dan alle Koerden in Turkije naar Koerdistan sturen. Hoe sneller hoe beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je moet het omgekeerd zeggen, dat de Koerdische gebieden zich onafhankelijk verklaren van Turkije.
Dan is het wel correct Nederlands.
Heb je gelijk in, maar het is onmogelijk dat de Koerden ooit hun land terug zullen krijgen. Het zijn grote machten die nu gevestigd zitten op Koerdisch gebied. Zelfs een diplomatieke oplossing valt ver te zoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die Turken, arabieren en Perzen hebben ook alle drie grote stukken van ons land afgepakt en daar zeg je niets over.
Wat is jouw probleem. Waarom moeten Turken noodgedwongen met Koerden samenleven? Gewoon Diyarbakir, Van etc onafhankelijk verklaren en alle Koerden in Istanbul, Izmir, Ankara en andere Turkse gebieden naar Koerdistan sturen. Dan zijn we gelukkig van ze verlost.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef gembirdv2 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het is onmogelijk dat de Koerden ooit hun land terug zullen krijgen. Het zijn grote machten die nu gevestigd zitten op Koerdisch gebied. Zelfs een diplomatieke oplossing valt ver te zoeken.
De Koerden kunnen beter sterke politieke partijen vormen om zo voor Koerdistan te vechten en op te komen voor de Koerden en hun belangen.
Oke drheisenberg jij bent echt computerprobleem/spacechinees.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:51 schreef drheisenberg het volgende:
Is er een topic over syrie?
De Turken steunen jihadisten, enige reden dat ze dit doen is om te voorkomen dat er een 2e Koerdische staat komt. Maar ze hebben al gefaald.
Smerige tekbir alla ukbar jihadisten worden afgeslacht door Koerdische meisjes.
En Turkse wapens/tanks etc. worden in beslag genomen door de Koerden, of vernietigd.
Gisterne deze video op LiveLeak gezien.
Hoor hoe ze klappen en blij zijn, geen tekbir alla akbars, nee, gewoon giegelen en klappen![]()
.
Op diezelfde manier hebben ze het Turkse leger de afgelopen 30 jaar van langs gegeven.
En in Irak het Arabische leger en in Iran Perzische leger.
Wel grappig dat 4 grootmachten in de regio zoveel geprobeerd hebben om de Koerdische revoluties de kop in te drukken, maar keer op keer falen en zelf afgemaakt worden door de Koerden![]()
.
Waarom verlaat jij niet Nederland voor Turkije?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem. Waarom moeten Turken noodgedwongen met Koerden samenleven? Gewoon Diyarbakir, Van etc onafhankelijk verklaren en alle Koerden in Istanbul, Izmir, Ankara en andere Turkse gebieden naar Koerdistan sturen. Dan zijn we gelukkig van ze verlost.
Bla bla bla, dat zeiden ze ook over de Koerden in Irak, en nu hebben zij meer macht over Irak als geheel dan de Arabieren zelf. En nu is het 2e deel van Koerdistan al bijna vrij (Syrie).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef gembirdv2 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het is onmogelijk dat de Koerden ooit hun land terug zullen krijgen. Het zijn grote machten die nu gevestigd zitten op Koerdisch gebied. Zelfs een diplomatieke oplossing valt ver te zoeken.
De Koerden kunnen beter sterke politieke partijen vormen om zo voor Koerdistan te vechten en op te komen voor de Koerden en hun belangen.
Wie zijn dat?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Oke drheisenberg jij bent echt computerprobleem/spacechinees.
Over dat laatste heb je groot gelijk in. We kunnen beter via de politiek voor een onafhankelijk Koerdistan streven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef gembirdv2 het volgende:
[..]
Computerprobleem en spacechinees waren 1 en dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Wie zijn dat?!?!?!?
En wie ben jiJ!?!/
En waarom denk je dat ik die 2 mensen ben?!?!?
maar wie van de 2 denk jij dat ik ben?!?!/quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Computerprobleem en spacechinees waren 1 en dezelfde persoon.
Zij praatten zo triomfantelijk over die pkk-strijders en andere Koerdische stijders.
De manier van praten verklapt al dat je computerprobleem bent.
Haat jij Koerden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dan zijn we gelukkig van ze verlost.
Kun je wel lezen dat heb ik net uitgelegd, en ze zijn allebei 1 en dezelfde persoon!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
maar wie van de 2 denk jij dat ik ben?!?!/
en waarom!?!?
Je vergelijking gaat niet op. Inwoners van de DDR waren etnische Duitsers. Koerden echter zijn geen Turken. Het is een apart volk. De gebieden moeten gewoon van elkaar gescheiden worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef arjan1112 het volgende:
Polderturk is een soort duitser die zegt dat ze de ddr nooit hadden moeten overnemen ofzo
ja het zal allemal wel ik ga gta spelen:)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kun je wel lezen dat heb ik net uitgelegd, en ze zijn allebei 1 en dezelfde persoon!!!!!!!!
Ik heb niks tegen Koerden. Ik wil alleen dat onze volkeren niet meer in een land samenwonen. Gewoon de Koerden een eigen land en de Turken een eigen land en vervolgens alle Koerden naar Koerdistan sturen. Niks mis mee toch? Daar heb jij ook niets op tegen toch?quote:
Ja wel maar die laatste zin kwam nogal intolerant over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Koerden. Ik wil alleen dat onze volkeren niet meer in een land samenwonen. Gewoon de Koerden een eigen land en de Turken een eigen land en vervolgens alle Koerden naar Koerdistan sturen. Niks mis mee toch? Daar heb jij ook niets op tegen toch?
Ik denk dat de meeste Koerden en Turken dit plan gewoon zullen steunen. Iedereen kan er mee leven volgens mij. Gewoon de volkeren scheiden en een dikke muur ertussen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja wel maar die laatste zin kwam nogal intolerant over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |