Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Ah tof, zojuist ook een gratis besteld. Snel naar de 60mph.
Jup helemaal met transmission en engine upgradequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Ah tof, zojuist ook een gratis besteld. Snel naar de 60mph.
Via de legendarymotorsport.net uiteraard in-game en niet via je pcquote:
Ja weird idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Via de legendarymotorsport.net uiteraard in-game en niet via je pc
Vraag me alleen af waarom veel auto's geen plaatje hebben, maar je ze wel kan bestellen..?
Thanks gelukt!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Via de legendarymotorsport.net uiteraard in-game en niet via je pc
Vraag me alleen af waarom veel auto's geen plaatje hebben, maar je ze wel kan bestellen..?
Van die brug sprong ik voor een auto en ik heb op die plek ook een wilde achtervolging meegemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Online is het echt makkelijk om een straaljager te stelen. De tanks spawnen (bijna) niet.
[ afbeelding ]
Het is echt nog niet goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutservers zijn het toch.
netm et techno zn job gedaan voor 7k.... daarna bam error timed out, en weg alles.
Net 10x geprobeerd werd telkens afgeknald door die tanks als ik in een jet was aant stappen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Online is het echt makkelijk om een straaljager te stelen. De tanks spawnen (bijna) niet.
[ afbeelding ]
rechter pook, en dan linker indrukkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:17 schreef kawa4 het volgende:
Hoe schiet je met gta race die raketten naarachteren?
Achteruit kijken en schietenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:17 schreef kawa4 het volgende:
Hoe schiet je met gta race die raketten naarachteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |