Er is geen verschil? Oh? Waarom vieren ze in Duitsland dan geen Sinterklaas? Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag omtrent je genetisch onderzoek?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:48 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet. Lees nou eens mijn reacties. Er is geen verschil tussen Duitsers en Nederlanders omdat ze beiden van de Germaanse stammen afstammen. Ga je eens verdiepen in de geschiedenis want blijkbaar snap je er geen zak van.
Weten ze nog steeds niet dat dat gewoon een publiciteitsstunt was?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jazeker.
En natuurlijk het aloude "ZUH PAKTEN OOK AL ONSE NEGERSOENEN AF" argument weer. Fuck zwarte piet.
Nope. Trieste bedoening.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Weten ze nog steeds niet dat dat gewoon een publiciteitsstunt was?
In Duitsland vieren ze in sommige regio's wel Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Er is geen verschil? Oh? Waarom vieren ze in Duitsland dan geen Sinterklaas? Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag omtrent je genetisch onderzoek?
kroeshaar= verschroeit haar door hitte in schoorsteen. Rode lippen= verbrand in schoorsteenquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
kroeshaar= verschroeit haar door hitte in schoorsteen. Rode lippen= verbrand in schoorsteen
In Duitsland vieren ze ook Sinterklaas. Alleen iets anders dan hier en met grotere verschillen per regio.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Er is geen verschil? Oh? Waarom vieren ze in Duitsland dan geen Sinterklaas? Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag omtrent je genetisch onderzoek?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
kroeshaar= verschroeit haar door hitte in schoorsteen. Rode lippen= verbrand in schoorsteen
Dat wist/weet ik ook niet, eerlijk gezegd. Bron?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weten ze nog steeds niet dat dat gewoon een publiciteitsstunt was?
Oorbellen en slavenpak komt ook door de schoorsteen zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Als de kinderen het maar geloven, dat is wat telt. Het is een kinderfeest, weet je nog?quote:
Maar geen zwarte piet toch? En maar 1 dag. Stamt het Sinterklaas feest sowieso niet af van een germaanse god? Meen ik ooit ergens gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:50 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
In Duitsland vieren ze in sommige regio's wel Sinterklaas.
Welk slavenpak? Een page is geen slaaf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oorbellen en slavenpak komt ook door de schoorsteen zeker?
En alle mensen stammen af van dezelfde groep oermensen. Dan is er dus geen verschil tussen alle 7 miljard mensen op aarde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:48 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet. Lees nou eens mijn reacties. Er is geen verschil tussen Duitsers en Nederlanders omdat ze beiden van de Germaanse stammen afstammen. Ga je eens verdiepen in de geschiedenis want blijkbaar snap je er geen zak van.
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
http://black-face.com/quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heeft iedere neger kroeshaar met rode lippen dan?
Mensen zijn toch gelijk? Zwart zijn is toch niks dan wit zijn? Wat maakt het dan uit welke huidskleur iemand heeft als ik vragen mag? Wat ik hieruit begrijp is dat de blanken inderdaad meer waard zijn dan de zwarten aangezien jij daar onderscheid in maakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:52 schreef JuBoy het volgende:
Al die whiteboys hier zeggen dat zwarte piet niets met slavernij te maken heeft![]()
Het zijn allemaal zwarte mensen die alles moeten doen voor 1 oude, witte, (pedo) man.
Alleen jullie hollanders zijn gek genoeg om hier een traditie /kinderfeest van te maken![]()
Geen Zwarte Piet, soms wel een monster.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar geen zwarte piet toch? En maar 1 dag. Stamt het Sinterklaas feest sowieso niet af van een germaanse god? Meen ik ooit ergens gelezen te hebben.
Ja Sinterklaas is een combinatie van Nicolaas van Myra en de Germaanse god Wodan met zijn zesbenige witte paard Sleipnir.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar geen zwarte piet toch? En maar 1 dag. Stamt het Sinterklaas feest sowieso niet af van een germaanse god? Meen ik ooit ergens gelezen te hebben.
http://www.mt.nl/332/8112(...)zarre-pr-stunts.htmlquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wist/weet ik ook niet, eerlijk gezegd. Bron?
Het vervelende met dit soort dingen is dat het nooit uit te sluiten is dat individuen daadwerkelijk aanstoot nemen aan zo'n term. Zie bijvoorbeeld in Duitsland het gezeur om de Zigeunersaus. 99.99% van de Roma/Sinti zal het niets uitmaken, maar je zult altijd zien dat er weer iemand is die er wel aanstoot aan neemt er een zaak van maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |