En dus heb je geen recht spreken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat ik daar goed in ben.
Ben je een beetje bekend met zo'n nieuwe hippe ontdekking genaamd "DNA"?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Ludd het volgende:
Tussen de 4 en 10 %? Hoe moet ik dat voor me zien? Zoiets kan je toch niet meten?
Haha, ja? Wordt dat verband gelegd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef nietzman het volgende:
Ik ben inmiddels tegen zwarte piet, maar alleen maar om de onderbuiktokkies die los gaan op "Sinterklaas moet blijven" Facebookpagina's te fucken.
Onvoorstelbaar hoeveel MBO beveiligers, huismoeders, dakdekkers en glaszetters zich daar boos maken over het suikerfeest en de ramadan omdat een Antilliaan problemen heeft met zwarte piet.
Fuck zwarte piet.
Veel Surinamers en Antillianen hebben blanke Nederlanders in hun stamboom. Dan zijn ze toch deels "hetzelfde volk"?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:35 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Zoals ik al uitlegde, Duitsers zijn hetzelfde volk als Nederlanders.
Ja, maar ik begrijp niet hoe je daar een nationaliteit uit kan halen. Zeker met Duitsers is dat nogal lastig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben je een beetje bekend met zo'n nieuwe hippe ontdekking genaamd "DNA"?
Ik wel. Ik denk het niet alleen, dankzij mijn stamboom weet ik het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij denkt dat je volledig Nederlands bent?
Dat is een schatting aan de hand van informatie die ik wel heb, maar niet op zwart op wit heb staan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja zover was ook, maar dan nog begrijp ik niet hoe je aan 4 a 10% komt.
En je geeft geen antwoord op de vraag hoe je uit genetisch materiaal een nationaliteit kan halen.
Opmerkingen als deze heeft niemand wat aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef JanCees het volgende:
Mensen die het racistische element in het figuur zwarte piet niet zien zijn niet serieus te nemen.
Deels is dan ook niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel Surinamers en Antillianen hebben blanke Nederlanders in hun stamboom. Dan zijn ze toch deels "hetzelfde volk"?
Overigens heeft dat eigenlijk niks te maken met je (groot)ouders of huidskleur, maar met je opvoeding en je omgeving.
Ah, natte vinger werk dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Dat is een schatting aan de hand van informatie die ik wel heb, maar niet op zwart op wit heb staan.
Beide kanten van de familie stammen uit Duitsland, ik heb alleen van mijn vader kunnen vinden.
Jij bent ook deels Nederlands.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Opmerkingen als deze heeft niemand wat aan
Jazeker.quote:
Je begrijpt het nog steeds niet. Lees nou eens mijn reacties. Er is geen verschil tussen Duitsers en Nederlanders omdat ze beiden van de Germaanse stammen afstammen. Ga je eens verdiepen in de geschiedenis want blijkbaar snap je er geen zak van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent ook deels Nederlands.![]()
Als je van iemand met een Surinaamse vader vindt dat hij hier niet hoort, dan hoor jij hier toch ook niet als je Duitse voorouders hebt?
Bedankt voor deze kortzichtige uitspraak dan maar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef pepper_961 het volgende:
Ik zal trouwens eens rechtspreken, zwarte Piet mag blijven. Mensen die erop tegen zijn krijgen een, door de overheid gesubsidieerd stukje leukoplast, op de jankmuil geplakt onder toeziend oog van de burgemeester. Dit is mijn uitspraak en daar zult U het mee moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |