100%quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik heb me de eerste dag aangemeld en dit waren de enige opties. De incasso kon door eenmalig met ideal te betalen.
Ja hier ook maar ik kan wel gewoon kijken , ik snap het ook niet helemaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij heeft Netflix nog niets afgeschreven terwijl mijn gratis maand al een week voorbij is. Hebben meer mensen dit?
Hier ook. 11 sep aangemeld, gratis maand verliep dus op 11 okt. Gekozen voor directe automatische incasso (geen ideal dus)quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij heeft Netflix nog niets afgeschreven terwijl mijn gratis maand al een week voorbij is. Hebben meer mensen dit?
Ja. Vond ik ook al vreemd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vreemd, in een eerste recensie staat:quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
100%
Toen ik me met Facebook aanmeldde had ik 3 betaalopties, CC, iDeal en Automatische Incasso, die laatste gekozen en het zou na de gratis maand automatisch over gaan in betaald.
Maar helaas dus, en mijn iDeal is fucked, moet eerst weer een nieuwe code aanvragen bij de ING.
Ach ja, laat dit dan maar t duwtje in de rug zijn om dat snel te regelen.
Het lijkt me dat die automatisch incasso altijd alleen mogelijk is geweest via iDEAL en misschien een communicatiefout in het begin is geweest. Zo heb ik het ook in de OP gezet indertijd.quote:Betalen kan met een creditcard of automatische incasso. Netflix biedt ook iDEAL, maar dat wordt alleen maar gebruikt om het rekeningnummer voor automatische incasso te verifiëren.
http://computertotaal.nl/(...)l-je-apparaten-61800
Ik koos bij aanmelding voor incasso,kwam totaal geen ideal bij kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd, in een eerste recensie staat:
[..]
Het lijkt me dat die automatisch incasso altijd alleen mogelijk is geweest via iDEAL en misschien een communicatiefout in het begin is geweest. Zo heb ik het ook in de OP gezet indertijd.
Daarom lijkt het eerder op een fout/misverstand bij Netflix (automatisch incasso zonder iDEAL is niet mogelijk).quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef Ori het volgende:
[..]
Ik koos bij aanmelding voor incasso,kwam totaal geen ideal bij kijken.
Blijkbaar. Ik zie nu inderdaad maar 2 betalingsmogelijkheden (creditcard of incasso via ideal)quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Daarom lijkt het eerder op een fout/misverstand bij Netflix (automatisch incasso zonder iDEAL is niet mogelijk).
Yup.... heel apart.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hier ook, heb via iDeal aangemeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
bij mij ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bij mij zijn op 12 oktober de abonnements kosten van mijn creditcard afgeschreven.
Is niet mogelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de lijst met gekeken films te wissen? Of individuele films?
Ik krijg nu telkens films voorgeschoteld op basis van gekeken films die ik na 5 minuten al uit heb gezet.
Gewoon een hele lage/slechte waardering geven en op "niet geinteresseerd" klikken bij die filmquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de lijst met gekeken films te wissen? Of individuele films?
Ik krijg nu telkens films voorgeschoteld op basis van gekeken films die ik na 5 minuten al uit heb gezet.
89 euro bij mediamarkt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Aventura het volgende:
Kom er nu net achter dat Chromecast nog geen oplossing is om Netflix op je tv te kijken. Althans, niet als je naast de nlse content ook content uit de usa of uk wilt bekijken. Er is iets met de instellingen van Google waardoor je je dns-instellingen overruled worden. JammerToch maar kijken voor een Apple TV dan!
Dinsdag worden nieuwe Apple producten aangekondigd, mogelijk ook ATV.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Aventura het volgende:
Kom er nu net achter dat Chromecast nog geen oplossing is om Netflix op je tv te kijken. Althans, niet als je naast de nlse content ook content uit de usa of uk wilt bekijken. Er is iets met de instellingen van Google waardoor je je dns-instellingen overruled worden. JammerToch maar kijken voor een Apple TV dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |