Fout.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de US versie kijken? Volgens mij zijn er vrijwel geen dingen in de NL die niet in de US staan.
thnxquote:
Welk nummer gebruik je nu?quote:[b]Op maandag 14 oktober 2013 12:59 schreef planethugo het
De amerikaanse dns die ik voor de ps3 gebruik werkt trouwens nog gewoon. Merk wel dat ik de afgelopen dagen vaker de melding krijg: 'Kan video niet afspelen, probeer een ander' oid. Even uitloggen en inloggen helpt dan meestal maar heb 'm ook 1x uit moeten zetten voordat ie het daarna weer deed. Ik heb alleen geen engelse dns kunnen vinden, als iemand hier een goede voor me heeft zou dat fijn zijn
volgens mij werd bij het aanmelden gemeld dat ze voordat de proefperiode verliep een mailtje zouden sturen. Maar kan me voorstellen dat ze dat toch maar achterwege laten omdat ze dat geld kostquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
is er eigenlijk iemand, die zn gratis proefmaand heeft opgebruikt,
en daarna heeft "moeten" betalen.
ik heb me eigen aangemeld dus voor die gratis proefmaand,
alleen die maand is nou volgens mij al voorbij. maar ik heb niks hoeven te betalen en het werkt nog steeds.
als ik moet betalen doen we dat natuurlijk wel, want ik gebruik het vrij vaak
maar wanneer moeten we dan gaan betalen
kan ik me iets van herinneren dat dat er stond toen ik me aanmeldde? Of ik heb het verkeerd gelezen, kan ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb niks over een mailtje gelezen. Wel dat je actief moet opzeggen omdat anders de proefperiode overgaat in betalen.
je moest je creditcardgegevens toch opgeven aan het begin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
is er eigenlijk iemand, die zn gratis proefmaand heeft opgebruikt,
en daarna heeft "moeten" betalen.
ik heb me eigen aangemeld dus voor die gratis proefmaand,
alleen die maand is nou volgens mij al voorbij. maar ik heb niks hoeven te betalen en het werkt nog steeds.
als ik moet betalen doen we dat natuurlijk wel, want ik gebruik het vrij vaak
maar wanneer moeten we dan gaan betalen
nee, gelukkig ook niet, aangezien ik dus geen creditcard heb.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:44 schreef Aventura het volgende:
je moest je creditcardgegevens toch opgeven aan het begin?
If I Recall Correctly, internetslang jwtquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:54 schreef Copycat het volgende:
Wat bedoel je met iirc? Ik heb me via mijn mailadres op de site aangemeld en de eerste maand is al stilzwijgend ingehouden.
Aha! Maar bij allen wordt het toch gewoon met automatische incasso geïnd? Afaik, tenminstequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
If I Recall Correctly, internetslang jwt
Afaik kent ze dan weer wel heur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha! Maar bij allen wordt het toch gewoon met automatische incasso geïnd? Afaik, tenminste.
Werkt maar een keer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik blijf coupons kopen zolang dat minder dan 7.99 euro per maand kost.
'Vooruitbetaald met Cadeaubonabonnement van 1 maand (2 maanden resterend)'
3 maanden voor 6 euro, ideaal
Is nu wel duurder geworden: http://www.ebay.nl/sch/i.(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15
Ik zag het iig niet terug. Maar het is wel goedgegaan!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef chansadres het volgende:
Ik heb ook een abonnementje voor 3 maanden genomen. Kan ik ergens in mijn Account terugzien als de code succesvol is ingevoerd? Bij de betaling zie ik dat de volgende factuur 12-11-2013 zal zijn maar dat klopt nu natuurlijk niet
Je ziet het pas als je gratis trial maand afgelopen is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef chansadres het volgende:
Ik heb ook een abonnementje voor 3 maanden genomen. Kan ik ergens in mijn Account terugzien als de code succesvol is ingevoerd? Bij de betaling zie ik dat de volgende factuur 12-11-2013 zal zijn maar dat klopt nu natuurlijk niet
Hierna koop ik er een van 12 maandenquote:
Je kunt op de Wii drie verschillende instellingen voor verbindingen opslaan. Bij eentje ervan kies je dan voor de DNS van een van de regio-schakeldiensten en bij de andere gewoon de standaard DNS van je provider. Daarna zou steeds wisselen een eitje moeten zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef NotGuilty het volgende:
Zo. Dagje hard aan de studie gezeten en dan nu even Netflixen. Het wordt hier al een werkwoord. Nu ik via de wii kan kijken doe ik het echt niet meer weg.
Zou je op de Wii ook tussen NL en USA kunnen "schakelen" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |