Had ik ook. Zal nog wel van mijn rekening afgaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb mijn proefabbo 1 cent betaald met iDeal, want ik kon niet kiezen voor de optie incasso.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Yup, hier ook vandaag afgeschreven. Helaas geen tweede gratis maand dus!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef DonnaRush het volgende:
Oh really! Ik check net m`n rekening en wat is er zojuist afgeschreven?
Voor zover ik weet is tunlr de enige blijvend gratis dienst die op een ps3 werkt (via dns)quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vraag me wel af hoelang Unlocator nog gratis blijft, want dat is echt iets wat ik nodig heb voor mijn PS3.
Ik vraag me bij tunlr wel af of je daar niet last hebt van hoeveel mensen d'r op zitten. Bij Unlocator heb ik altijd 1080p Super HD namelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Ori het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is tunlr de enige blijvend gratis dienst die op een ps3 werkt (via dns)
Het enige puntje ervan is dat ze met een whitelist werken en het is even gedoe om daarop te komen.
Vandaar die lijst natuurlijk, zo beperken ze het aantal gelijktijdige gebruikers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij tunlr wel af of je daar niet last hebt van hoeveel mensen d'r op zitten. Bij Unlocator heb ik altijd 1080p Super HD namelijk.
Ik zal het eens proberen, heb geen zin om te gaan betalen voor DNS.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:46 schreef Ori het volgende:
[..]
Vandaar die lijst natuurlijk, zo beperken ze het aantal gelijktijdige gebruikers.
Voor mij werkt het snel en zonder haperingen, maar over HD kwaliteit zou ik niks kunnen zeggen. Ik kijk het namelijk nog een op een goude ouwe beeldbuis televisie.
Niet echt gedoe hier. Gewoon meteen gelukt bij de eerste keer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Ori het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is tunlr de enige blijvend gratis dienst die op een ps3 werkt (via dns)
Het enige puntje ervan is dat ze met een whitelist werken en het is even gedoe om daarop te komen.
Als je iets gebruikt om dat te verkrijgen(plugin, dns switch) wel ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:35 schreef wonton het volgende:
Als ik nu mijn abbo hernieuw krijg ik dan weer het Amerikaanse aanbod?
Oke. Ik had gehoord en gelezen dat het bij andere niet meer werkte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je iets gebruikt om dat te verkrijgen(plugin, dns switch) wel ja.
Ik merk soms wel eens (op de PS3) dat na een paar afleveringen ik een foutmelding krijg ("titel niet beschikbaar voor direct afspelen")quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Oke. Ik had gehoord en gelezen dat het bij andere niet meer werkte.
Maar daar heb je toch ook een abbo voor nodig?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat hulu+ aan de praat gekregen. Ook best leuk.
klopt. Week gratis.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch ook een abbo voor nodig?
Dan heb je je betaling gekoppeld aan iTunes en daarmee aan je Apple IDquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:33 schreef Skv het volgende:
Ik krijg van iTunes een mail dat er een betalingsprobleem is met mijn netflix.. Waarom krijg ik dit van iTunes? Omdat ik netflix heb geopend vanaf mijn apple tv?
In de VS kun je Netflix via iTunes betalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:33 schreef Skv het volgende:
Ik krijg van iTunes een mail dat er een betalingsprobleem is met mijn netflix.. Waarom krijg ik dit van iTunes? Omdat ik netflix heb geopend vanaf mijn apple tv?
Daarom doe ik het nu alleen nog maar via mijn WDTV Live mediaplayer, 0 problemen daarmee tot op heden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef Ori het volgende:
[..]
Ik merk soms wel eens (op de PS3) dat na een paar afleveringen ik een foutmelding krijg ("titel niet beschikbaar voor direct afspelen")
Opgezocht en het komt blijkbaar doordat Netflix, zoals alle internetdiensten, de meest efficiënte route zoekt. En ergens in die omleidingen wordt dan ineens mijn echte regio ontdekt, waardoor de Amerikaanse content plots weigert af te spelen. Maar Netflix simpelweg herstarten lost het altijd op.
Ik heb dat een keer gehad, maar dat was omdat ik het voor een tijdje op pauze had staan, andere serie wou kijken en ik die foutmelding kreeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef Ori het volgende:
[..]
Ik merk soms wel eens (op de PS3) dat na een paar afleveringen ik een foutmelding krijg ("titel niet beschikbaar voor direct afspelen")
Opgezocht en het komt blijkbaar doordat Netflix, zoals alle internetdiensten, de meest efficiënte route zoekt. En ergens in die omleidingen wordt dan ineens mijn echte regio ontdekt, waardoor de Amerikaanse content plots weigert af te spelen. Maar Netflix simpelweg herstarten lost het altijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |