Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ja dat doe ik dan ook welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik pleur mijn kleding altijd overal maar neer.
Als ik een pak oid aan heb oke, maar dan doe ik gewoon een spijkerbroek aan met mn overhemd/blouse.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe thuis sowieso meteen mijn goede kleren uit
dan blijven ze langer mooi
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel geluk dat ik redelijk donker ben, ik heb niet veel make-up nodig. Van die blonde types moeten vaker wel wat mascara opdoen, anders zien ze eruit alsof ze kanker hebben.
Je krijgt in iedergeval geen rare DM's bij dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of dit naamtopic beter is dan je vorige
bij de vorige ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je krijgt in iedergeval geen rare DM's bij deze
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of dit naamtopic beter is dan je vorige
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar oudersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Weet niet wat het met Silviya's is maar ik voel me altijd aangetrokken tot ze en ik beland er altijd mee in bed
Dat dat mogelijk is op fokquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar ouders
In andere landen hebben ze nu eenmaal andere spellingwijzes. Maar dat snap je natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar ouders
Denken dat dit gemeend wordtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mijn vriend zie ik er slechter uit met make up, dus dat komt goed uit
Als ik uit ga dan heb ik alsnog alleen wat mascara en lipglos op
fancy schmancy!
zou nogal dom zijn om te zeggen als je dat niet meent hequote:
En je vriendin met het idee dat ze zonder make-up een lelijk mormel isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou nogal dom zijn om te zeggen als je dat niet meent he
dan zit je tegen een lelijke chick aan te kijken terwijl het met een likje make up zo gefixt is
Hahaha slechter. Als het goed is aangebracht, kan het toch niet slechter zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mijn vriend zie ik er slechter uit met make up, dus dat komt goed uit
Als ik uit ga dan heb ik alsnog alleen wat mascara en lipglos op
fancy schmancy!
Oeh, volgend jaar the seven years itch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
En na 6 jaar samenwonen zijn we dat stadium van liegen om de ander tevreden te houden wel voorbij hoor
ja want dat is de enige conclusie die je dan kunt trekkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
En je vriendin met het idee dat ze zonder make-up een lelijk mormel is
ik hoop het niet want dan gaan we net trouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, volgend jaar the seven years itch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |