Game ze B en sterkte alvast voor het goddeloze tijdstip waarop jij je bed uit moet komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga nog even GTA doen. Zo naar bed want morgen 3.45 op...pffff
Fijne avond nog allen en truste vast.
Maar als je zo'n kater hebt krijg je dan een pilsje weg?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook naar mij luisteren.
Beste middel tegen een kater.
Altijd met die VI-boeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb het eens geteld, maximaal 20 regels grote letters op zo'n bladzijde van jan boskamp.
en op een willekeurig ander boek dat ik hire heb liggen toch wel 30-35 met kleinere letters![]()
quote:
quote:
Dank vrienden, ik zal aan jullie denken als jullie nog lekker liggen te ronken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Game ze B en sterkte alvast voor het goddeloze tijdstip waarop jij je bed uit moet komen
Ben ik met je eens tribal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Waarom houden mensen zich niet wat nuttiger zaken bezig. Altijd maar met nutteloze technologie bezig houden. We zijn er verslaaft aan en het wordt onze ondergang als we niet op passen. We zijn de weg verloren. We zijn de bron kwijt geraakt door leugens. Door de kracht van het licht komt elke leugen boven drijven. En daardoor verslaan we de kracht van het kwaad.
Hallo tribal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Waarom houden mensen zich niet wat nuttiger zaken bezig. Altijd maar met nutteloze technologie bezig houden. We zijn er verslaaft aan en het wordt onze ondergang als we niet op passen. We zijn de weg verloren. We zijn de bron kwijt geraakt door leugens. Door de kracht van het licht komt elke leugen boven drijven. En daardoor verslaan we de kracht van het kwaad.
hoi tribalquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Mwah, viel wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Was een fijn weekend.
Jij ook fijn weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |