Mwah, viel wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Was een fijn weekend.
Jij ook fijn weekend gehad?
wat dan ik kijk vaak vrouwmens filmsquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zeker dat jij die niet leuk vindt.
ik vind je amateurpron erg lekker hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zeker dat jij die niet leuk vindt.
Bridesmaids en Burlesque bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dan ik kijk vaak vrouwmens films
Oh blij dat het in de smaak valtquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind je amateurpron erg lekker hoor.
Goede avond mensenquote:
hij dronk paar biertjes meer dan mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt rondom dronken bent denk je niet aan je fiets. Dan denk je nergens aan.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij dronk paar biertjes meer dan mij
ik fietste bijna van de dijk. 3xquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt rondom dronken bent denk je niet aan je fiets. Dan denk je nergens aan.
Verstandig. Of het je gaat lukken is vers 2. Zo moeilijk als je lekker op een festje bent en iedereen drinkt. Dan doe je gewoon mee.quote:
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig. Of het je gaat lukken is vers 2. Zo moeilijk als je lekker op een festje bent en iedereen drinkt. Dan doe je gewoon mee.
Gaat het inmiddels wel weer wat beter Tjacka? Is je eten er in gebleven?
knap ik al 24 uur nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet meer dronken geweest. En trots erop
Dat is ook een hele prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet meer dronken geweest. En trots erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |