Ja, dan kan het beter op jouw manier, sneaky lavender in bed proberen te krijgen gister avond, dat lag er totaal niet bovenopquote:
Gezellige boel hier he?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Scrummie het volgende:
Eerste keer dat ik actief meelees en soms post in een SC topic op Fok!. Mijn hemel zeg
En ondertussen ben ik nog steeds aan het werk
Mega gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellige boel hier he?
Ben je nog bezig!. Allemachtig, wat een weekend voor je![]()
Krijg je het wel af denk je?
je bent sarcastisch hequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mega gezelligHahaha..
Ik begin te twijfelen of ik het af krijg. Ik weiger tot na 12:00 vanavond door te gaan, dus we zien wel hoe ver het komt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dan kan het beter op jouw manier, sneaky lavender in bed proberen te krijgen gister avond, dat lag er totaal niet bovenop
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik probeer L al zolang in bed te krijgen.... maar ja ze doet het liever in de keuken.
Ik moet gelijk weer denken aan mijn kennismaking met de VBL SC. Die kwamen met zo'n geinig gifje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik probeer L al zolang in bed te krijgen.... maar ja ze doet het liever in de keuken.
Haha idd. Heb je die nog?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan mijn kennismaking met de VBL SC. Die kwamen met zo'n geinig gifje.
Wat ik razendsnel in een spolier heb gezet
Of een biertje nemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
tjackie je moet gewoon weer terug gaan slapen
Heeft die een boek? Waar gaat het over?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens het boek van jan boskamp binnen gekregen, duurde nog aardig lang.
Je moet toch echt even wat eten Tjackie. Probeer het gewoon. Eieren bakken, komop. Zal je je een stuk beter voelen.quote:
een biografie, uitgegeven door VI.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft die een boek? Waar gaat het over?
Ah ok, best leuk dan denk ik. Het is iig een hele sympathieke vent!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een biografie, uitgegeven door VI.
Heb je het boek van René ook gelezen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een biografie, uitgegeven door VI.
Ja, het is weinig hoogstaand maar op zich wel aardig om te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het boek van René ook gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |