Wat denk je toch slecht over mij!quote:
huh je bent zwartquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lav
Al een week of tweequote:
En bij dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Ferdo het volgende:
Want bij dit bericht denk ik ook echt wel gewoon aan water wat weg moet worden gepomt, niet aan dubieuzer context: Waterschappen nog dagen bezig met pompen
daar is hij verslaafd genoeg voor jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meldt zich vast wel weer hoor Tjacka zodra hij wifi heeft.
Dat zijn we allemaal hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar is hij verslaafd genoeg voor ja
ik nietquote:
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
ja daarom jokkebrokjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik niet
maar ik mag niet stoppen van jou.
dan stuur je mij allemaal spannende foto's en dan moet ik wel terug komen.
Zeker op 3.18?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.
Mooie melodielijn, niet?quote:
Pak ff jou foto er bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb veel in mijn mars hahahhahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |