Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk niet dat het kan Tjacka,
Denk ook niet dat hij zijn oude account nog gebruikt, soepkip maakt ook elk account aan met 1234 er achter
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.
Oh, ja ik drink niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.
Ik was zaterdag naar Tessa rose Jackson in voorprogramma zat een bandje waar oud klasgenote de zangeres van was.
Kwam ik pas achter toen ik bandje zag, naderhand met zowel die band als de main band wezen stappen en zuipen was om 7 uur thuis en stomdronken
Nope, blauwe knoop enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks?
@Tjacka ik mis Summers, mja Sche hates my guts
Gewoon de brand erin joh.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
ik moet het oud papier buiten zetten ik ga bad.
quote:
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]nee joh.
Ik zuip op zich lang niet meer zoveel als vorig jaar, heb ook al veel feestjes nochter door gebracht zelfs paar helse feestjes.
Maar is toch ff wat leuker met slok op.
Heb ook gouden regel door de weeks Max 1 flesje bier per avond mits ik vrij heb, En opzicht houd een kratje pils het redelijk lang vol.
[ afbeelding ]
Oud huigenoten, stel zuiplappen bij elkaar, 1 er van is nu weg de ander zit er nog.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
Ik schoot in de lachquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach.
Niet zo over Guyvie he
Wat dan? Heeft hij gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]Lavje
Ik ga er zo maar vandoor ff verkoper in elkaar rossen.![]()
Shoarma bord in dronken bui van de buurman gejat, zo heb ik ook een heel buitentafeltje en stoeltjes van de mac donnalds.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft hij gedaan?
Ik zag dat je ook vergunning hebt op je dakterras? Lekker doner verkopen
doeiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi
Ben het zat voor vandaag.
Mooi geweest.
Ga hem NU terug kijken. Geen Willem nu hoor ik netquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
Alvast een voorproefje voor vanavond. Lig er nog steeds om in een deuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |