Ja dat dan weer welquote:
Nu is een gepast moment.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
mijn tieten zijn wel echt mijn best feature
was het maar altijd gepast om ze te showen
ik deed het al hoorquote:
Touché.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik deed het al hoor
jij kunt het alleen niet zien
Stuur er maar een foto van of start maar een Skype videogesprek, dan ga ik er zeker wat van zeggen, oké?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
kom ze maar hier showen bij friet en cocktailsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
kom ze maar hier showen bij friet en cocktails
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
Tieteneskimokusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
boobierub!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |