SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet met dat soort spelers spelen vanwege vorige Fifa'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sturridge is echt een klasse beter dan Jovetic
Haten op Sturridge maar wel met Remy spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet met dat soort spelers spelen vanwege vorige Fifa's![]()
Ik heb trouwens Remy - Jovetic als aanvallers nu.
Ja ik dacht eraan toen het typtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op Sturridge maar wel met Remy spelen
Vooral die vlak voor tijd, leeg doel en gewoon naast schietenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die schoten van jou kan je niet echt schoten noemen though.
Rematch? Ga ik met mijn mindere team.
Snellerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik dacht eraan toen het typte![]()
Maar dan heb ik toch meer met Remy![]()
Het is nu gewoon FIFA 13 maar dan slechterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef BDIL het volgende:
Deze patch heeft naar mijn mening een FIFA 13 update gekregen, kut ground passes en een snellere gameplayBovendien is skillen ook weer FIFA 13 style, zo snel mogelijk knoppen rammen
toen ik om kwart over zeven op de fiets zat vanochtend was het droog hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef Thorb het volgende:
Het heeft gewoon 24 uur achter elkaar geregend volgens mij
Ook wel terecht met 8-1quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
3 Nederlanders![]()
Ozbilizquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
3 Nederlanders![]()
IF zou 90+ long shots en shot power hebben, verder geen geweldige statsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ozbilizzijn nif is echt heel goed
Meteen ook een verzuurde reactie nav mijn Castaignos suggestie haha, zo kansloosquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
vandermar actief op het ea forum![]()
Door de manier waarop hij dit topic verliet vind ik het een triest mannetje
ja het blijft lachen met die gast #kafvanhetkorenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meteen ook een verzuurde reactie nav mijn Castaignos suggestie haha, zo kansloos
Zo GTA doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
1 potje post patch gespeeld en er alweer helemaal klaar meesorry.
hoge steekballen nog steeds OP, verdedigers reageren minder kut maar nog steeds te kut om het leuk te maken. hoge druk gaat nog steeds nergens over.
blehhhhhhhh
Ik moet ook bijna constant tegen goede/dure teams.. tegen Agbonlahor, Zaha, Wanyama etc. en ook vaak BraSilver met bijna alle dure skillers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Lazar heeft ook goeie stats.
Verloren bij silvers van het duurste BPL team mogelijk. Wtf heeft echt iedereen waar ik tegen speel het dikste team in een bepaalde categorie.
Die kutkeeper van city ook motm
nah srry serie checken en slapen denk ik, te weinig mensen op gta atmquote:
Je gebruikt zelf toch ook goede teams? Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet ook bijna constant tegen goede/dure teams.. tegen Agbonlahor, Zaha, Wanyama etc. en ook vaak BraSilver met bijna alle dure skillers.
Vorig jaar speelde hij alleen tegen starterteams. verschil dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf toch ook goede teams? Wat is het probleem dan?
hebben ze mooi verneukt jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
het is ook godverdomme onmogelijk om een fatsoenlijke hybrid in elkaar te draaien nu he
Ik heb maar 1 silver team op dit moment, misschien is dat team toch niet zo goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf toch ook goede teams? Wat is het probleem dan?
Hoe vindt je het?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
het is ook godverdomme onmogelijk om een fatsoenlijke hybrid in elkaar te draaien nu he
Eerste helft speelde ik weer net zo slecht, jouw goal ook omdat ik een mongolenpass gaf op het middenveld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef detennismaster het volgende:
Gg DSL, rollen nu helemaal omgekeerd.
Dan moet je een ander team maken je hebt coins zatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 silver team op dit moment, misschien is dat team toch niet zo goed.
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij alleen tegen starterteams. verschil dus
[..]
hebben ze mooi verneukt ja
Oke oke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*vind
pas twee potjes gespeeld dus ik mag geen conclusies trekken
Maar had je 4 of meer corners? If so: corners minder OPquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier zei vanochtend toch dat corners minder OP waren? Ik win net met 4-0, 3 goals uit een corner
Waarschijnlijk merk je er weinig van omdat je weer FIFA 13 aan het spelen bent ipv 14quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier zei vanochtend toch dat corners minder OP waren? Ik win net met 4-0, 3 goals uit een corner
Ik merk echt weinig van veranderingen als gevolg van die patch.
Ik had er een stuk of 6. Da's nog altijd een hit ratio van 50%quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar had je 4 of meer corners? If so: corners minder OP
Oke man.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk merk je er weinig van omdat je weer FIFA 13 aan het spelen bent ipv 14
Ik kreeg 3 corners achter elkaar in de 90e minuut en ik scoorde er niet uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel tien corners gehad ofzo in de twee wedstrijden van net en ik maakte er maar één.
Ik had voor de patch niet zo heel veel gespeeld (30 potjes ofzo). Misschien merk ik daarom weinig verschil. Hoge steekballen zijn volgens mij echt niet zo succesvol, dus die vergelijking met FUT13 gaat niet op imo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is jou niet opgevallen dat ze de gameplay weer identiek hebben gemaakt aan FIFA 13?
Als je dat irritant vind koop je toch een squadfitness en wat blessure kaartjes zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef DutchSL het volgende:
Wel kut dat die wedstrijden tegen vrienden nu ook je fitness naar beneden halen en blessures veroorzaken. Nu moet ik weer een paar wedstrijden met mijn drama gouden team spelen voor mijn silvers speelklaar zijn
Dat vind ik juist chill, maakt het wat spannenderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef DutchSL het volgende:
Wel kut dat die wedstrijden tegen vrienden nu ook je fitness naar beneden halen en blessures veroorzaken. Nu moet ik weer een paar wedstrijden met mijn drama gouden team spelen voor mijn silvers speelklaar zijn
Ja, even 3k weggooienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat irritant vind koop je toch een squadfitness en wat blessure kaartjes zo moeilijk is het allemaal niet
Eerder 1,5k maar goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, even 3k weggooienNee bedankt.
Tot je iemand tegenkomt die ze uit laat draaien dan ben je de lul.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef wieisboos het volgende:
Ik laat elke corner mijn keeper uitkomen en krijg bijna nooit tegengoals uit corners
dan moet de tegenstander eerst nog het kopduel winnen en meestal is de keeper alsnog op tijd terug omdat ik het zie aankomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot je iemand tegenkomt die ze uit laat draaien dan ben je de lul.
3 hele Kquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lulic of Bonavedinges op LM? Cerci op RM? Die vind ik stuk voor stuk lekker spelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
jezus christus wat een bagger
wie verzint iets beters met Higuain en IF Milito?
low budget svp
squad fitness gaat voor 900c, en ik heb denk ik 3 blessures gehad in 60 wedstrijden dus dat stelt ook niks voorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zonder probleem alleen is het dan geen hybridquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
low budget svp
Dit kan mijn systeem echt niet aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef Confetti het volgende:
Echt mensen, stoppen met dat autistische 10 chemistry gedrag. Ik hanteer nu een minimum van 8 chemistry en wat speelt dat heerlijk![]()
Een Hulk op 8 chem is 10x beter dan een Candreva op 10 chem.
Alles gaat weer sneller en LB+Y is weer de norm. Jammer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had voor de patch niet zo heel veel gespeeld (30 potjes ofzo). Misschien merk ik daarom weinig verschil. Hoge steekballen zijn volgens mij echt niet zo succesvol, dus die vergelijking met FUT13 gaat niet op imo.
Het heeft mij ook jaren gekost maar het is echt de moeite waardquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit kan mijn systeem echt niet aan.
dan wordt het weer zo'n standaard serie A teamquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lulic of Bonavedinges op LM? Cerci op RM? Die vind ik stuk voor stuk lekker spelen.
een serie A team kan ik ook wel zelf verzinnen jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder probleem alleen is het dan geen hybrid
En ik maar allerlei opties met Trochowski, Choupo en Mbia de prullenbak ingegooid vanwege geen 10 chemquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft mij ook jaren gekost maar het is echt de moeite waard![]()
Zeker dit jaar omdat inviduele chemistry niet alle stats boost. Ik gebruik altijd Artist voor mijn spelers. Hulk krijgt nu maar 2 chevrons ipv 3 maar dan nog is zijn kracht, snelheid en schot zo geweldig dat dat geen enkel probleem is.
LB Y was ook de norm voor de patch hoor. Toen kon fucking bassong hem vanuit zijn eigen 16 gevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alles gaat weer sneller en LB+Y is weer de norm. Jammer.
Ik heb nog nooit een squad fitness gebruikt en ga dat ook nooit doen. Ik heb niet voor niks meerdere teams. Moet gewoon een beter reserveteam maken dat fijn speelt ipv het grafteam dat ik nu heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
squad fitness gaat voor 900c, en ik heb denk ik 3 blessures gehad in 60 wedstrijden dus dat stelt ook niks voor
Ik ben ook een krent op dat gebiedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een squad fitness gebruikt en ga dat ook nooit doen. Ik heb niet voor niks meerdere teams. Moet gewoon een beter reserveteam maken dat fijn speelt ipv het grafteam dat ik nu heb.
En ik verkoop gouden squad fitness zelfs in deze magere tijden voor minstens 2k. Ja, niet binnen 1 minuut op BIN, maar na een paar keer relisten lukt dat altijd wel. De silvers zet ik er voor 1800 op en de bronzen voor 1500 coins. Ik bleef met niks langer dan een dag zitten.
Waar de rest ze voor 1K verkoopt verkoop jij ze altijd voor het dubbele. Verbluffend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een squad fitness gebruikt en ga dat ook nooit doen. Ik heb niet voor niks meerdere teams. Moet gewoon een beter reserveteam maken dat fijn speelt ipv het grafteam dat ik nu heb.
En ik verkoop gouden squad fitness zelfs in deze magere tijden voor minstens 2k. Ja, niet binnen 1 minuut op BIN, maar na een paar keer relisten lukt dat altijd wel. De silvers zet ik er voor 1800 op en de bronzen voor 1500 coins. Ik blijf met niks langer dan een dag zitten, behalve toen tijdens het glitchen.
De rest is gewoon een dief van de eigen portemonnee dat ze altijd hun kaarten voor de goedkoopste BIN op de markt willen zetten zodat ze snel weg zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar de rest ze voor 1K verkoopt verkoop jij ze altijd voor het dubbele. Verbluffend.
Dan koop je 2 kaarten voor 900 c. verkoop je er 1 voor 2K. Gebruik je de ander voor eigen gebruik. Hoe kom je dan bij de stelling dat je 3K weggooit?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De rest is gewoon een dief van de eigen portemonnee dat ze altijd hun kaarten voor de goedkoopste BIN op de markt willen zetten zodat ze snel weg zijn.
Zat mensen die gewoon de eerste de beste kaart die ze tegen komen kopen. Zo heb ik ook al een paar hunter kaartjes voor 4.5k verkocht de afgelopen dagen, ook al staan er heel veel goedkoper op.
Toen zat er nog enige variatie in omdat mensen nog wel eens een voorzet gaven. Ik heb het nog niet zo extreem gezien als vandaag. Mja alles viel dan ook goed voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
LB Y was ook de norm voor de patch hoor. Toen kon fucking bassong hem vanuit zijn eigen 16 geven
Heb je ff batta gehad?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen zat er nog enige variatie in omdat mensen nog wel eens een voorzet gaven. Ik heb het nog niet zo extreem gezien als vandaag. Mja alles viel dan ook goed voor de tegenstander.
Je moet spitsen met meer pace pakken !!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
low budget svp
Mwa, 2 goals van Colombia waren wel pingelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdedigen kunnen ze daar allemaal niet op Brazilië na
Die moeten toch ook ontstaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, 2 goals van Colombia waren wel pingels.
welneequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet spitsen met meer pace pakken !!
Ja dat is waar. Maar dat kan ook een ongelukkige handsbal zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die moeten toch ook ontstaan
Dat kan inderdaad ook nog jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar dat kan ook een ongelukkige handsbal zijn bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog ja
Ik ga mn Onyx pullen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een aantal dagen niet meer serieus bronze packs geopend maar ik ga nu even een IF Januzaj pullen.
goed achtergrondmuziekje voor je IF Adnanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een aantal dagen niet meer serieus bronze packs geopend maar ik ga nu even een IF Januzaj pullen.
Ten eerste ging die 3k niet alleen over de squad fitness, maar ook over blessurekaarten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan koop je 2 kaarten voor 900 c. verkoop je er 1 voor 2K. Gebruik je de ander voor eigen gebruik. Hoe kom je dan bij de stelling dat je 3K weggooit?
Het is niet gelukt. Ik heb vorige week trouwens alle oude albums van Alter Bridge ook geluisterdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed achtergrondmuziekje voor je IF Adnan
One Day Remains en ABIII?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is niet gelukt. Ik heb vorige week trouwens alle oude albums van Alter Bridge ook geluisterd
Nu nog even aan het doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ouwe baas, nog GTA gedaan vandaag?
Wilde eigenlijk ook nu nog even, maar dan word het weer zo laat en wil morgen eigenlijk ff wat aan school doen. Dus beter nu niet te laat gaan slapen, kan ik morgen beide doenquote:
zijn echt bazige albums jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Blackbird, daar kende ik al een paar nummers van (o.a. het gelijknamige nummer)
School moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook nu nog even, maar dan word het weer zo laat en wil morgen eigenlijk ff wat aan school doen. Dus beter nu niet te laat gaan slapen, kan ik morgen beide doen
Ah, die kkbal is ook veel onlinequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
School moet ook gebeuren![]()
Nu aan het racen met Wieisboos op een gaar level.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ten eerste ging die 3k niet alleen over de squad fitness, maar ook over blessurekaarten.
Als ik een squad fitness kaart heb dan verkoop ik hem voor 2.000 coins, als ik hem zou gebruiken ipv verkopen zou ik die 2.000 coins dus niet hebben.
Kortom, coins weggegooid om met een team te spelen terwijl ik toch nog een ander team heb waar ik sowieso vroeger of later weer mee zou gaan spelen.
In een andere post begin je over de match coins, ook niet relevant, want die match coins krijg ik ook net zo goed als ik met het andere team speel.
kat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:35 schreef Grandesco het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk een kutspel...
Ben beter, verlies 4-1.
Word overal gedomineerd... win 2-0
Ja, nee. Is goed
met KAT of HANDSCHOEN?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat potje dat ik 2-0 won was Buffon Motm..
Owquote:
ankerspelquote:
Het is heel simpel, ik heb twee opties:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Je speelt een wedstrijd, krijgt 600 coins. Je koopt een squad fitness kaart voor 900 coins. Koop je dan voor 2700 coins blessure kaarten
En als je uitgaves doet is het wel relevant als daar inkomsten tegenover staan. 3 hele K
Netjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonder de game te spelen vandaag toch 30K binnengehaald.
Que, is dat weggehaald ofzo? Ik wil m'n daily bronze packquote:
Zal zijn aanname bewust zijn of gewoon een gigantische kut aannamen ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man schiet Mexico op deze manier bijna naar het WK:![]()
kut natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal zijn aanname bewust zijn of gewoon een gigantische kut aannamen ?
Wel een ziek mooi afgemaakt
je bent zelf onhandigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:13 schreef Thorb het volgende:
Laagste xbox 2500 bin maar dat zijn wel 9 pagina's en het is nog ochtend. Straks ziet iedereen de iets hogere prijs en gaan ze weer voor 2400 listen, dan 2300 etc![]()
Dreetje, praat nou eens geen onzin. Op de markt staan de echte prijzenquote:
Shadow gaat het om he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dreetje, praat nou eens geen onzin. Op de markt staan de echte prijzen
[ afbeelding ]
Plet.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, had al een edit geplaatst waarin ik toegeef dat ik fout zit. Het spijt me
Ha karmaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dreetje, praat nou eens geen onzin. Op de markt staan de echte prijzen
[ afbeelding ]
Edit: dit zijn hunter. mijn fout. maar utt geeft een vertekend beeld.
Kijk mijn: edit: het spijt me niet post. gewoon ook 1800 voor shadow.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ha karma![]()
Tevens kon ik niet kijken, want ik moet voetbalken
Ik verkoop ze makkelijk voor 4k hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk mijn: edit: het spijt me niet post. gewoon ook 1800 voor shadow.
Er is alleen een CM en LW dus hoe jij aan een RB kom vraag ik me echt af.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:26 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom kloppen de prijzen op futhead totaal niet? Ik had net een speler, Fernandinho (niet de AMC maar de RB) en die was volgens futhead 138 k waard
Lw, ook goed. Anyway, hoe kan dit?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er is alleen een CM en LW dus hoe jij aan een RB kom vraag ik me echt af.
Futhead is dan ook geen site om de prijzen te checken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lw, ook goed. Anyway, hoe kan dit?
Volgens zijn prijs niet, maar ik heb hem niet geprobeerd. Ik ben tevreden over Locadia.quote:
Had hem in mijn eredivisie silvers team met Drenthe op rechtsbuiten en hij speelde wel lekker jaquote:
Oke. Ik heb dit gemaakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens zijn prijs niet, maar ik heb hem niet geprobeerd. Ik ben tevreden over Locadia.
Hij lijkt nu ook op de Xbox duurder te wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Torres Nilo wordt gepricefixed op PS3
Ziet er nice uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:57 schreef wonton het volgende:
[..]
Oke. Ik heb dit gemaakt.
[ afbeelding ]
Je moet die Koreaanse CB uit de bundesliga doen, 80 pace, 80 heading en hij is erg lang en 94 strength ofzo, maar 10kquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er nice uit3atb speelt erg lekker met silvers, vind ik. Ik heb dit team, gisteren eerste 2 rondes gewonnen tegen goldteams met dit team.
[ afbeelding ]
Ik zou alleen niet weten wie ik er dan uit moet halenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Je moet die Koreaanse CB uit de bundesliga doen, 80 pace, 80 heading en hij is erg lang en 94 strength ofzo, maar 10k
Haha, nou als het lekker speelt zo dan zou ik het natuurlijk zo latenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten wie ik er dan uit moet halen
Best jammer, staat minder sexy in je squadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
- Hoe is Mirallas in vredesnaam non rare met die stats?
Ik snap het ook niet. Goede stats, 4*wf, 4* skills...als ik een RM zou hebben in mijn BPL team, zou ik het wel weten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Haha, nou als het lekker speelt zo dan zou ik het natuurlijk zo laten![]()
- Hoe is Mirallas in vredesnaam non rare met die stats?
Inderdaad, ook al maakt het totaal niet uit in game of hij een rare card heeft of niet kan ik er slecht tegen als ik mijn squad zie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Best jammer, staat minder sexy in je squad
Zocht een goede RM voor mijn BPL team en mijn keuze was ook snel gemaakt, kostte ook maar 1.4k met een engine kaartje er opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Goede stats, 4*wf, 4* skills...als ik een RM zou hebben in mijn BPL team, zou ik het wel weten.
Ik speel nu 4222 met dit mijn BPL, maar het speelt niet echt superquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zocht een goede RM voor mijn BPL team en mijn keuze was ook snel gemaakt, kostte ook maar 1.4k met een engine kaartje er opHopelijk speelt hij ook goed
Ik heb nog nooit met 4-2-2-2 gespeeld, omdat ik van echte buitenspelers houd. En ondanks dat ik pace niet het belangrijkste vind denk ik dat daar wel het probleem in dat team zit. Vanaf het middenveld plus beide spitsen is er geen een speler echt snel, waar door je vaak te laat komt of sommige ballen onhaalbaar zijn voor je spitsen. Probeer naast Benteke/Lukaku eens een snellere spits, die als er ballen overheen vliegen hij het kan belopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel nu 4222 met dit mijn BPL, maar het speelt niet echt super
[ afbeelding ]
Pace is niet zo het probleem heb ik het idee. Beide spitsen hebben 80+ pace. Het probleem zit hem meer in het middenveld. Misschien moet ik 442 eens gaan proberen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met 4-2-2-2 gespeeld, omdat ik van echte buitenspelers houd. En ondanks dat ik pace niet het belangrijkste vind denk ik dat daar wel het probleem in dat team zit. Vanaf het middenveld plus beide spitsen is er geen een speler echt snel, waar door je vaak te laat komt of sommige ballen onhaalbaar zijn voor je spitsen. Probeer naast Benteke/Lukaku eens een snellere spits, die als er ballen overheen vliegen hij het kan belopen
Kan je wel Mirallas halenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pace is niet zo het probleem heb ik het idee. Beide spitsen hebben 80+ pace. Het probleem zit hem meer in het middenveld. Misschien moet ik 442 eens gaan proberen.
Mignolet speelt prima...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie is de beste budget keeper in de BPL? De Gea?
Ligt er aan wat je onder een budget keeper verstaat, De Gea is ook iets van 5k ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie is de beste budget keeper in de BPL? De Gea?
Ik heb nog 400k voor twee spitsen en een keeper voor mijn BPL team maar ik heb geen zin meer om grote bedragen te trekken en teleurgesteld te worden door die spelers dus daarom liever 5k of minder voor de keeperquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder een budget keeper verstaat, De Gea is ook iets van 5k ofzo.
Ik moest laatst tegen iemand met Howard, die haalde echt alles er uit, niet normaal. Hij is op te pikken voor 500 coins of minder.
Op wat dan, hij staat er nog vaak ruim onder 1000c op hoor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Torres Nilo wordt gepricefixed op PS3
Nu Finesse shots zijn gefixed is er wel dergelijk verschil tussen hoe goed keepers zijn. Ik zou gewoon Cech of Lloris halen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog 400k voor twee spitsen en een keeper voor mijn BPL team maar ik heb geen zin meer om grote bedragen te trekken en teleurgesteld te worden door die spelers dus daarom liever 5k of minder voor de keeper
Wat boeit mij dat nou weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel tof dat je zijn nummer er hier even opzet idd.
Verkopen en een team rondom Biabiany bouwen. Serie A heeft dit jaar de beste prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:37 schreef nickhguitar het volgende:
Balans na 14 pakketjes.
Beste spelers: Jesus Navas, Sanchez, Vermaelen, Qualiarella, Gaitan, Ba, Biabiany, Felipe Melo, Maicon (de rechtsback welteverstaan).
Daarnaast heb ik door verkoop van e.e.a. ook 25k coins. Ik heb voor de rest geen 1 speler meer.
Zal ik alle bovenstaande spelers verkopen of zal ik een team om navas of sanchez heen bouwen?
Mensen die verwachten dat je eerst de coins stuurt voordat het geld op je rekening staatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:36 schreef Confetti het volgende:
Tis toch een oplichter. Aan de schandpaal ermee.
Ja? Zou je eens wat voorbeelden kunnen noemen? Ik heb dan in totaal zo'n 50k te besteden aan 15 andere spelers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:38 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verkopen en een team rondom Biabiany bouwen. Serie A heeft dit jaar de beste prijs/kwaliteit verhouding
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik verkoop ze makkelijk voor 4k hoor.
Ook fitness verkoop ik makkelijk voor 2k.
Ik gebruik daarom ook geen fitness squad op mijn teams, omdat ik dan uiteindelijk tien duizenden coins weg gooi.
Gr gr
Zijn vaak kinderen van 12-14 die denken dat ze er mee wegkomen. Heb meerdere keren voor de deur gestaan omdat iemand mij via marktplaats getild had. Is altijd iemand van rond die leeftijd, gelukkig zijn de ouders vaak wel nog zo net om mij het geld dan terug te gevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Mensen die verwachten dat je eerst de coins stuurt voordat het geld op je rekening staat
Ooit eens gedaan met 5k en alsnog opgelichtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Mensen die verwachten dat je eerst de coins stuurt voordat het geld op je rekening staat
Zodra jij weg bent aan de deur krijgen die kinderen een gigantisch pak slaagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:40 schreef Maoist het volgende:
[..]
Zijn vaak kinderen van 12-14 die denken dat ze er mee wegkomen. Heb meerdere keren voor de deur gestaan omdat iemand mij via marktplaats getild had. Is altijd iemand van rond die leeftijd, gelukkig zijn de ouders vaak wel nog zo net om mij het geld dan terug te geven
Thad is volgens mij ooit gescamd voor 1000 coins (hij wist wel dat het zou gebeuren maar wilde kijken of die gast echt zo sneu was). Hij moest eerst een speler van 1k kopen en daarna zou de rest van de transactie volgen, toen hoorde hij niets meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan met 5k en alsnog opgelicht. Bleek dat hij al meerdere hier had gescamt
Ja en die gast scamde met zijn echte naamquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thad is volgens mij ooit gescamd voor 1000 coins (hij wist wel dat het zou gebeuren maar wilde kijken of die gast echt zo sneu was). Hij moest eerst een speler van 1k kopen en daarna zou de rest van de transactie volgen, toen hoorde hij niets meer
Niiiiiice thanksquote:
Woonde bij tim86 in de buurt ofzo tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en die gast scamde met zijn echte naam
http://www.futhead.com/14/squads/1144944/quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja? Zou je eens wat voorbeelden kunnen noemen? Ik heb dan in totaal zo'n 50k te besteden aan 15 andere spelers.
quote:Hoi, ik zou graag 500,000 coins kopen maar ben veel oplicht Hoor graag hoe we het op een eerlijke Manier voor ons Beide kunnen regellen.
>
> Mijn gamertag is: maxvanderlaan.
>
>
> Met vriendelijke groet max
Vanochtend...volgens mij is de poging al misluktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op wat dan, hij staat er nog vaak ruim onder 1000c op hoor?
Thx, zal eens kijken! Gomez is wel een held in FIFA 13 vind ik, FIFA 14 nog niet getestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/1144944/
Als je liever met twee spitsen speelt kan je ook voor Gomez - Higuain gaan, beide erg goedkoop.
Of Muriel als je een pacesletje bent
180K laagste BINquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat die omhoog is
Chill, ik heb er 3. En een IF Jaaskelainen en IF El Ham die volgens UDB ook wat zijn gestegen (El Ham staat 200k op UDB...). Had ze wel voor een vrij hoge prijs gekocht toen dus de eerste week stond ik op een flink verliesquote:
doe niet gierig en gun me er eentje danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill, ik heb er 3. En een IF Jaaskelainen en IF El Ham die volgens UDB ook wat zijn gestegen (El Ham staat 200k op UDB...). Had ze wel voor een vrij hoge prijs gekocht toen dus de eerste week stond ik op een flink verlies
ik heb gister tot 2 uur zitten wachten maar je kwam maar niet en nu denken dat ik je iets ga geven kutventquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet gierig en gun me er eentje dan
hahahaha ja ik moest de nieuwe laptop van mijn zus fixenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik heb gister tot 2 uur zitten wachten maar je kwam maar niet en nu denken dat ik je iets ga geven kutvent
Pik je dat kevin?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik heb gister tot 2 uur zitten wachten maar je kwam maar niet en nu denken dat ik je iets ga geven kutvent
naar wie verwijst zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha ja ik moest de nieuwe laptop van zijn zus fixen
zozo jullie yolo'en wel even allemaal een laptop in huize dudeweiser, rijke tattasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]het is nog vroeg
*mijn
[..]
van thorbie wel
jeweetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
zozo jullie yolo'en wel even allemaal een laptop in huize dudeweiser, rijke tattas
Die gaat lekker omhoog jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat die omhoog is
Dat laatste zeggen terwijl je Biabiany op RW zetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/1144944/
Als je liever met twee spitsen speelt kan je ook voor Gomez - Higuain gaan, beide erg goedkoop.
Of Muriel als je een pacesletje bent
Had niet verwacht dat El Hamdaoui zoveel duurder zou zijn/sneller zou stijgen. Die was toen wat goedkoper.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die gaat lekker omhoog jaeasy money
Dan ben je inderdaad een heel vies pace sletjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste zeggen terwijl je Biabiany op RW zet
Mwah, op de flanken heb ik ook altijd snelle spelers hoor. Nu Robben en Navasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste zeggen terwijl je Biabiany op RW zet
Zet je een kopsterke spits neer, en bedien je deze met een voorzet krijg je ook haat. Je krijgt sowieso haat over je heen als je fifa speelt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, op de flanken heb ik ook altijd snelle spelers hoor. Nu Robben en Navas. Maar snelle spitsen en dan de hele tijd LB Y'tjes doen vind ik zo triest. Mijn ogen gaan daar echt van bloeden zo slecht
![]()
Remy![]()
Aubemyang![]()
Sturridge![]()
Murielx infinite
Maar goed, de meeste hier zouden denk ik ook haten op mijn speelstijl. Ik krijg altijd een strakke plasser van mooie voorzetten naar de vrijstaande spits
Ik heb laatst met 3 vleugels gespeeld, gingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het beste systeem om met 2 spitsen te spelen en ook met 2 vleugels?
quote:De miljoenenaankoop van Real Madrid Gareth Bale heeft last van een hernia en moet rekenen op een lange periode van afwezigheid. Dat meldt de Spaanse krant Marca.
Volgens de krant werd de blessure van de Welshman ontdekt op de dag van zijn presentatie. Bale kan pijnvrij spelen, maar een operatie dreigt. De buitenspeler die overkwam van Tottenham Hotspur heeft een uitstulping van twee wervels.
Het is dezelfde soort blessure die Gonzalo Higuain in het seizoen 2010-2011 maar liefst vier maanden aan de kant hield.
Lees ook
Gisteren moest ik in het silver toernooi meerdere keren tegen Agbonlahor (met HAVIK dus nog meer pace) en ook tegen Sheltonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, op de flanken heb ik ook altijd snelle spelers hoor. Nu Robben en Navas. Maar snelle spitsen en dan de hele tijd LB Y'tjes doen vind ik zo triest. Mijn ogen gaan daar echt van bloeden zo slecht
![]()
Remy![]()
Aubemyang![]()
Sturridge![]()
Murielx infinite
Maar goed, de meeste hier zouden denk ik ook haten op mijn speelstijl. Ik krijg altijd een strakke plasser van mooie voorzetten naar de vrijstaande spits
Ik zou daar Mirellas of Navas neerzettenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
Is Valencia het waard om Ox te vervangen op RW?
Bij mij nietquote:
Ik speel zo:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zet je een kopsterke spits neer, en bedien je deze met een voorzet krijg je ook haat. Je krijgt sowieso haat over je heen als je fifa speelt.
Was jij degene die tegen de stroom in ging en Catalyst kocht? Dik respect in dat gevalquote:
Ik heb Hunter/Shadow en Catalyst. Dus van die drie ongeveer evenveel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was jij degene die tegen de stroom in ging en Catalyst kocht? Dik respect in dat geval. Ik dacht er nog aan toen ik er 1 gister wilde kopen. Hoe kon ik zo dom zijn om de mainstream te volgen en ook al die Hunter/Shadow kaartjes te kopen
![]()
![]()
![]()
CM-CDM was ook al naar 3500 gegaan
Eto'o is helaas niet OPquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
Sturridge en Eto'o in de spits![]()
![]()
![]()
![]()
Divisie 3 hier kom ik !
Plaats je team eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
Sturridge en Eto'o in de spits![]()
![]()
![]()
![]()
Divisie 3 hier kom ik !
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het beste systeem om met 2 spitsen te spelen en ook met 2 vleugels?
Slim. Ik had nog wel wat CM-CDM kaartjes gekocht (40 ofzo), maar voor de rest echt all-in op de Shadows en Hunters. Echt zo dom. Anders had je die nou gewoon voor 3/4k kunnen verkopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb Hunter/Shadow en Catalyst. Dus van die drie ongeveer evenveel.
[..]
Eto'o is helaas niet OP
En niet snappen dat je daarmee jezelf in de vingers snijdtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
Je ziet bij Shadow gewoon dat sommige mensen er 20 tegelijk opzetten
lol wut?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En niet snap dat je daarmee jezelf in de vingers snijdt
Catalyst stijgt dus ik verwacht dat Shadow en Hunter ooit ook wel weer gaan stijgen naar 4k. Of EA moet de cardweight van die chemistry kaarten aanpassenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En niet snap dat je daarmee jezelf in de vingers snijdt
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En niet snappen dat je daarmee jezelf in de vingers snijdt
Wat doe je nou...het ging zo goedquote:
Ik heb ze allemaal al verkocht. En dat deed ik gewoon met 5 kaartjes tegelijk. Allemaal voor 2kquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
Je ziet bij Shadow gewoon dat sommige mensen er 20 tegelijk opzetten
Of er zijn nog mensen met ladingen van die kaarten, die ze nog gaan verkopen. En daarmee de prijs drukken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Catalyst stijgt dus ik verwacht dat Shadow en Hunter ooit ook wel weer gaan stijgen naar 4k. Of EA moet de cardweight van die chemistry kaarten aanpassen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even kijken wie er scherp waren
POTS viel me beetje tegen dat hij hem niet oppakte
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
Hm, er is geen systeem voor 2 spitsen en 2 pure linksbuitens zie ik. Alleen 2 spitsen i.c.m. met Lm+Rm, jammer van m'n biabiany
je loopt 2 jaar achter...quote:
Ik probeer een systeem te maken waarin Higuain, Gomez en Biabiany in kunnen spelen. Help me uit de brand aubquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]Gewoon naast elkaar neerzetten die spelers. Heb je 2 pure LW's
4-4-2 (2)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik probeer een systeem te maken waarin Higuain, Gomez en Biabiany in kunnen spelen. Help me uit de brand aub
Ik moest inderdaad even wat flesjes afwassenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat jij druk bent met andere (belangrijkere) dingen
waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
Hm, er is geen systeem voor 2 spitsen en 2 pure linksbuitens zie ik. Alleen 2 spitsen i.c.m. met Lm+Rm, jammer van m'n biabiany
jij bent de eerste hier die met 2 pure linksbuitens wil spelen. We hebben een hoop raar volk gehad hier tot nu toe. Maar dit is weer van een hele andere categorie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet willen? Zijn allebei topspitsen en ik speel graag met vleugels.
quote:
je wil twee linksbuitens én twee spitsen. Dan moet je dus 244 gaan spelen ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet willen? Zijn allebei topspitsen en ik speel graag met vleugels.
hij speelt natuurlijk in het nederlands en wil een 2 lv's dus een linkerverdediger en een linkervleugelspelerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil twee linksbuitens én twee spitsen. Dan moet je dus 244 gaan spelen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |