malwarebytes en spybot al geprobeerd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ja godver, wat is hier nou de oplossing voor, zit ook met die troep
Malwarebytes vond 22 dingen, alles verwijdert maar het zit er nog steeds.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:11 schreef wootahH het volgende:
[..]
malwarebytes en spybot al geprobeerd?
en spybot s&d ook niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Malwarebytes vond 22 dingen, alles verwijdert maar het zit er nog steeds.
Hoe werkt dat programma? Als ik op scan druk is hij in 0,5 sec. klaar?quote:
Inderdaad, Windows is niet suļcidaal, dus de systeempartitie formatteren vanuit Windows werkt niet. Dat format c: is gewoon een flauwekul advies van mensen die minstens 20 jaar onder een steen hebben gelegen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet eens meer tegenwoordig zo.
dus, bannen ervoor ook niet meer nodig
Maar meld er dan wel bij dat het erge gevolgen kan hebben voor een ICT-leekquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Beste oplossing is toch echt format c:, fresh install en dan geen domme dingen meer doen.
ben jij nou verlost ervan? zit er nu ook mee....quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is het weg.. PC opnieuw opgestart en als ik nu Google Chrome open niet meer die website als startpagina en ook geen extenties. Vertrouw het nog niet helemaal, nog even wat checks doen
Ja, eerst naar Chrome die troep bij extentie's verwijderen en je startpagina weer opnieuw instellen, dan de pagina gewoon geopend laten en Malwarebytes Anti-Malware quick scan doen. Dan nog een keer en dan opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ben jij nou verlost ervan? zit er nu ook mee....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |