SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Over 2,5 Home teamquote:
Ik heb -1.25 inplay bij een 1-0 stand genomen, kunnen we samen juichen hopelijkquote:
Dan heb je echt precies hetzelfde als ik had dus ja. Echt vaag. Email, alternate email, telefoon..al die onzinquote:
Die stellingen altijd van FOXtwitter:foxNL twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 22:11:38Stelling: Met deze #VanPersie wordt #Oranje wereldkampioen #FOXSportCentraal reageer retweet
Ging me ook meer om de wijze waarop hij viel. Net een stervende zwaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Oke ik neem mijnterug. Dit is gewoon onfortuinlijk
Daarom altijd de 'Henk Timmer' doen, gewoon aan de grond genageld staan en net doen alsof het schot onhoudbaar wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging me ook meer om de wijze waarop hij viel. Net een stervende zwaan
Dat we hem ook nog op doel haddenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom altijd de 'Henk Timmer' doen, gewoon aan de grond genageld staan en net doen alsof het schot onhoudbaar was
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom altijd de 'Henk Timmer' doen, gewoon aan de grond genageld staan en net doen alsof het schot onhoudbaar was
Maar de move was a la Timmer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja oké, maar deze was echt niet te houden
idd ja, ik moest ook lachenquote:
puush is kapoetquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
Kut update, krijg harde lb+y batta daarvoor geen last van kutspel dit dat fififa :'0 ea
/djeetje
al is het harde batta deel wel waar
Nee man, Baloquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Grandesco het volgende:
Spits naast Gomez? Ik zat te denken Giovinco
Ik had weer een saaie 2-0 ofzo verwacht, maar dit was wel een heerlijke potquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet vaker het Nederlands elftal niet kijken, elke keer als ik kijk spelen ze niet goed.
Misschien moet je dan ook eens proberen niet te kijken als je fifa speeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet vaker het Nederlands elftal niet kijken, elke keer als ik kijk spelen ze niet goed.
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
Haha stond 4-0 achter, 4-4 gespeeld. 90' min vrije trap, hij zet mannetje op de lijn. Ik krijg daar de rebound van en schiet binnen
Nu weet ik niet of, en waaraan, ik mee kan doenquote:
Muriel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Grandesco het volgende:
Spits naast Gomez? Ik zat te denken Giovinco
Misschien Robben? Heeft volgens mij ook nog wat assistsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:24 schreef Maver24 het volgende:
wie van Nederland krijgen allemaal een IF, Van Persie zowiezo maar wie nog meer
Doe dan Muriel als je pace wil. Giovinco is een weak ass midget.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die ken alleen maar rennen...
Ik moet iets hebben met minimaal 4*
Flashscore zegt 1..Sigurdsson de anderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/(...)vs-cyprus/1-1138923/
2=1?
deze zegt wat andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/(...)vs-cyprus/1-1138923/
2=1?
En wie heeft er gelijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flashscore zegt 1..Sigurdsson de ander
Geen idee..quote:
Iedereen in mijn team heeft KAT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen in mijn team heeft KAT.Als het kon welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen in mijn team heeft KAT.Mijne hebben ook een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben zoveel kansen gehadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Moffen 2x dichtbij nu..maak die goal eens
Flashscore is sowieso op ieder punt beterquote:
Soccerway is ook wel nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flashscore is sowieso op ieder punt beter
Sneller, meer details, fijnere site, je kan wedstrijden, sporten en competities selecteren die je wil zien etc
Henk Timmerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef d1ce het volgende:
Welke spelers gaan er allemaal IF worden?
Voor veel andere dingen wel, maar voor livescores vind ik ze niet echt super.quote:
Moffenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor veel andere dingen wel, maar voor livescores vind ik ze niet echt super.
hoop winst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef BDIL het volgende:
OZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZILLLLLLLLLLLLLLLLLL
DUITSERS
JAJA $$$quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met jou zou ik wel een dag muziek kunnen luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een hele hoop ook als ik het zo lees
5-4-1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef forztwente het volgende:
Welke formatie speelt volgens jullie het best?
75 euro met 10quote:
Ik kocht er 1 voor 42k en verkocht hem voor 46quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Townsend van 30k BIN werd ook gewoon verkocht
Slappe hap. Heb je niks aan dit jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Grandesco het volgende:
Iemand ervaring met Di Natale naast Gomez?
alleen als ie jager heeftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Grandesco het volgende:
Wie? Di Natale?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Slappe hap. Heb je niks aan dit jaar.
Ik vind het geweldig samen. Maar ik ben niet objectief want ik krijg nog steeds boners als ik aan Di Natale van vorig jaar denkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Grandesco het volgende:
Chilequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Colombia - Chile zometeen..wel een mooi affiche
Viva Colonia.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Viva Hollandia een cover is
Hoor het ineens bij Duitsland in het stadion
jupquote:
Ja,maar niet zo chill als Frankel of Cijntje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een team van Chili met Constante als LB, heb je constante chillheid.
Het kan beter, maar de kans dat het beter gaat zijn is nihil. 2 spelers die samen 5k ofzo waard zijn is al meer dan je in 90% van de gevallen zal hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
Hm.. zo meteen nog 10 pakketjes openen, heb er net 4 geopend met als beste spelers Vermaelen en Biabiany, dat kan beter lijkt me toch
Ik denk dat Columbia Vargas gaat tegen Chili.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een team van Chili met Constante als LB, heb je constante chillheid.
Kut gemistquote:
http://nos.nl/artikel/550(...)one-fifaranking.htmlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef Jorwol het volgende:
Boys hoe zit dat met FIFA-ranglijst. Heeft Nederlands Elftal nog wat aan deze overwinning of is geplaatste status definitief niet meer haalbaar?
Wut? Ik had dit in 4 pakketjes hé, niet in 1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het kan beter, maar de kans dat het beter gaat zijn is nihil. 2 spelers die samen 5k ofzo waard zijn is al meer dan je in 90% van de gevallen zal hebben.
Ja. Dan is dit nog steeds beter. Je beseft niet echt wat voor rommel er in een gemiddelde pack zit volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wut? Ik had dit in 4 pakketjes hé, niet in 1
Koffiedik kijken dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/550(...)one-fifaranking.html
#futinhetnederlandsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben eindelijk een keer blij met FUT. Lukaku met chem AFMAKER gewonnen voor 5K.
#lowroller #livingthepoorlife #letsdoittogether
Hmquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Dan is dit nog steeds beter. Je beseft niet echt wat voor rommel er in een gemiddelde pack zit volgens mij.
Bijna alles in Nederland is een coverquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Viva Hollandia een cover is
Hoor het ineens bij Duitsland in het stadion
Ja..men doet nu dramatisch over die ranking en dat we wellicht niet geplaatst zijn, maar ze kijken toch iedere keer naar iets anders..puur om de commerciële belangenquote:
Zelf weten, ik heb al weer veel te veel packs geopend. Eén keer Götze, voor de rest middelmaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
HmIk hoop stiekem op een topper als Thiago Silva, Götze of wie dan ook
Dan mag er in de rest redelijk wat prut zitten van mij!
Edit: wel jammer dat 9 van de 10 keer de contracts idd shiny zijn.
Ja dat weet ik wel, sowieso alles van Borsato en Vd Boom ook, maar bij deze wist ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna alles in Nederland is een cover
Nouja, ik stop normaal nooit geld in FIFA en heb er nu eens 20 euro in gestopt, dan kan ik er maar net zo goed packs voor openen tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zelf weten, ik heb al weer veel te veel packs geopend. Eén keer Götze, voor de rest middelmaat.
Is ook zo. En een geplaatste status zegt ook weer niet zo heel veel, als de loting tegenzit, zit je alsnog met drie goede teams, dus jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..men doet nu dramatisch over die ranking en dat we wellicht niet geplaatst zijn, maar ze kijken toch iedere keer naar iets anders..puur om de commerciële belangen
België, Uruguay en Colombia waren de concurrenten voor de top 8 in ieder geval, maar ik snap sowieso ook niets van dat hele puntensysteem.
Ik gun je van harte goede spelers, maar ga er niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nouja, ik stop normaal nooit geld in FIFA en heb er nu eens 20 euro in gestopt, dan kan ik er maar net zo goed packs voor openen toch
Haha dank je, als ik toch 14 packs open en er zit niks beters in als Biabiany dan smijt ik met alles wat FIFA gerelateerd is uit het raam denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik gun je van harte goede spelers, maar ga er niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen
Als je ze opent, post ze hier, dus ook de kutpacks. Zorgt er altijd voor dat ik ze niet openquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha dank je, als ik toch 14 packs open en er zit niks beters in als Biabiany dan smijt ik met alles wat FIFA gerelateerd is uit het raam denk ik.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik had tientallen Lambertjes gekocht op discard waarde, hopend dat hij weer zou scoren als invaller.. nu maar massaal discarden voor 4 coins winst.
quote:
quote:
Die tetten verdienen echt een standbeeld.quote:
fapfafapquote:
Zoals die van Zimra?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die tetten verdienen echt een standbeeld.
TETTENquote:
TETTENquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
TETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTENTETTEN
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gvd die chick moet echt in de op
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gvd die chick moet echt in de op
Ook dikkere tettuhquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die rechtse heeft een te puntige kin.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook dikkere tettuh
-1 voor de kin. +3 voor de tette
En die schouders zijn te breed...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook dikkere tettuh
-1 voor de kin. +3 voor de tette
Og og Wes. Ga nu niet doen alsof je haar niet zou bangen. Je blijft een icter hé.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En die schouders zijn te breed...
Idd, ik duw me slungel alleen in me floppy.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Og og Wes. Ga nu niet doen alsof je haar niet zou bangen. Je blijft een icter hé.
Omnomnomquote:
IF Vidal AUB.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Chile heeft er zin in, Vidal en Alexis al een goaltje, 0-2
Hopelijk krijgt Alexis nu wel een IF als hij weer scoortquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Chile heeft er zin in, Vidal en Alexis al een goaltje, 0-2
Hij staat ook in de spits volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Alexis nu wel een IF als hij weer scoort
Alexisssssssquote:
Bij mij ook..misschien moeten we maar tegen elkaar spelen..dan wint er in ieder geval iemand.quote:
Niet bij de selectie.quote:
wtfquote:
O dat kloptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja iemand had me toegevoegd. Dat was jij dus
?quote:
2dequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1132784/
http://www.futhead.com/14/squads/1031809/
http://www.futhead.com/14/squads/1133209/
http://www.futhead.com/14/squads/1133515/
Welke van de 4? Of heeft iemand anders nog suggesties voor een leuk team +- 125k.
Ik neig zelf naar de 4411 Serie A en dan eventueel El Shaarawy vervangen voor Asamoah.
Ik heb het gevoel dat het 1 van jullie is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha godverdomme geniaalmpvolk
Op basis van je naam kan hij je afkomst wel redelijk raden. Dit lijkt me gewoon echt een marktplaats tokkie eigenlijk. Bel hem opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het 1 van jullie is.
Hij wou coins van me kopen voor 145 euro. Ging die vragen of die de coins eerder kon ontvangen omdat hij een printscreentje zou maken van de overdracht en hij wou zijn rijbewijs ook sturen. Dus ik zei nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef wieisboos het volgende:
rijst ff serieus wat heb je tegen hem gezegd
Dat deden ze ook altijd bij mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij wou coins van me kopen voor 145 euro. Ging die vragen of die de coins eerder kon ontvangen omdat hij een printscreentje zou maken van de overdracht en hij wou zijn rijbewijs ook sturen. Dus ik zei nee.
ja ik ben het sorry homerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het 1 van jullie is.
Ben Arfa vind ik ook fijn spelen, al denk ik dat Nani nog het beste is in de BPLquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Fuszy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind Mirallas een kut speler op RM.Die komt zijn man amper voorbij en als iemand hem een zetje geeft ben je de bal gelijk kwijt. Die duitser vna Chelsea is 10x chiller aan de andere kant
Op RW vind ik hem ook niet geweldig dit jaar. Al was Schurrle bij mij ook kut op LW.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Fuszy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind Mirallas een kut speler op RM.Die komt zijn man amper voorbij en als iemand hem een zetje geeft ben je de bal gelijk kwijt. Die duitser vna Chelsea is 10x chiller aan de andere kant
Nani is erg fijn net zoals Valencia als je meer van de voorzetten bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben Arfa vind ik ook fijn spelen, al denk ik dat Nani nog het beste is in de BPL
Dan moet ik alleen ff mijn team omgooien. BPL kant naar rechts en Bundesliga naar links. Dan kan ik Schmelzer op LB zetten en Richards + Nani aan de rechterkant. Zat ook aan Navas te denken maar dat is meer pace. Die 5* gebruik ik toch niet, maar zag dat de rest bij zijn technical ook wel een stuk beter was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben Arfa vind ik ook fijn spelen, al denk ik dat Nani nog het beste is in de BPL
Ik zet veel voor en heb net 2 potjes gedaan met Lukaku in de spits. Er komt veel op zijn hoofd, maar ik heb echt het gevoel alsof de keeper een magneet in zijn handen heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nani is erg fijn net zoals Valencia als je meer van de voorzetten bent
chemkaart MAGNEET.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zet veel voor en heb net 2 potjes gedaan met Lukaku in de spits. Er komt veel op zijn hoofd, maar ik heb echt het gevoel alsof de keeper een magneet in zijn handen heeft.
Ik zeg niet voor niks hier elke keer dat ik ongelooflijk slecht ben. Zit constant de bal gewoon naar jou te passen. Kut spelquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Thorb het volgende:
Mijn record was 0-0-2 en nu is het 1-0-1 na een overwinning...
8-1?quote:
Waarom Lukaku? Benteke heeft betere headingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zet veel voor en heb net 2 potjes gedaan met Lukaku in de spits. Er komt veel op zijn hoofd, maar ik heb echt het gevoel alsof de keeper een magneet in zijn handen heeft.
5-1 gewonnen, moet zeggen dat ik wel goed speelde maar DSL ook wel heel slecht.quote:
Lukaku met chemkaart Afmakerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Lukaku? Benteke heeft betere heading
Oh ik heb IF Lukakuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
13-12 in schoten voor mijquote:
Ik heb Berbatov als breekijzer, elk doelpoging is een doelpuntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die is wel nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik heb IF Lukaku
Die turk was nog Nederlands ookgaf zelfs toe dat ik beter was
![]()
Die schoten van jou kan je niet echt schoten noemen though.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
13-12 in schoten voor mij
beiden 9 schoten op doel
ik 59% balbezit
5-1 voor kentstory of my fifa 14
Sturridge is echt een klasse beter dan Joveticquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb Berbatov als breekijzer, elk doelpoging is een doelpunt![]()
Jovetic is voor mij verreweg de beste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |