Oh jaquote:
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.
Boeken lezen kan ik ook snel, mits niet te lastig.
Nee, Deisyy had ooit verteld dat ze dat vroeger als kind meezong, en toen had N vlak nadat Deisyy dat verteld had een niersteenquote:
Oh dat is wel jammer, maar dat komt vast wel weer als het handenbindertje wat ouder is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebben
Boeken lezen zit er eigenlijk al zo'n 4 jaar niet meer in, ik heb er de concentratie niet meer voor
En dan ook wel dusdanig problematisch dat ik eigenlijk al geen boek meer aangeraakt heb de afgelopen 4 jaar, terwijl ik vroeger een halve bibliotheek meenam op vakantie.
Nee maar ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want die gun je wel een steen in zijn lijf?
Dat is wel jammer, ik heb wel periodes dat ik me niet genoeg kan concentreren om te lezen en daar is meestal ook wel een verklaring voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebben
Boeken lezen zit er eigenlijk al zo'n 4 jaar niet meer in, ik heb er de concentratie niet meer voor
En dan ook wel dusdanig problematisch dat ik eigenlijk al geen boek meer aangeraakt heb de afgelopen 4 jaar, terwijl ik vroeger een halve bibliotheek meenam op vakantie.
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, maar dat komt vast wel weer als het handenbindertje wat ouder is.
Maar ook posts hier op fok die soms lang zijn scan ik ipv lezen.
Lekker lezen in bed? Nou ja dat doe ik dan wel eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.
Maar goed, het gaat iig al wat beter, want "de dinges" zeg ik al een stuk minder vaak.
Ik ben vooral vreselijk moe.... ik heb natuurlijk sowieso al m'n beperkingen, en dan ook die verhuizingen (en trouwerij) er nog bij, ik ben eigenlijk gewoon al 4 jaar drukker dan goed voor me is, met nu even een piek qua drukte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik heb wel periodes dat ik me niet genoeg kan concentreren om te lezen en daar is meestal ook wel een verklaring voor.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.
Maar goed, het gaat iig al wat beter, want "de dinges" zeg ik al een stuk minder vaak.
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker lezen in bed? Nou ja dat doe ik dan wel eens.
Nou, dat is wel ernstig, zitten we vorige week in de auto, en ik zo tegen Soneal; kijk eens B, wat staat daar??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En ook "de dinges" komt weer terug en dan ga je vast ookS. B. of N. noemen, als je dat niet al doet.
Door de narcose van vorige week heeft mijn brein en geheugen een extra opsodemieter gehad ;')
Dat boeit me tot op zekere hoogte ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.
Dat ik me ook niet meer dagelijks in een SC laat zien is ook zo'n teken.... even tussendoor kan wel, maar ik kan het even niet opbrengen om te onthouden wie wanneer een scheet liet, en wie door de stank vervolgens z'n teen stootte en nu geopereerd moet worden wegens een slagaderlijke bloeding.
Was het maar dat het me niet boeide, er is gewoon geen ruimte om het te onthouden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat boeit me tot op zekere hoogte ook niet.Maar een boek kan me wel boeien.
Achquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vooral vreselijk moe.... ik heb natuurlijk sowieso al m'n beperkingen, en dan ook die verhuizingen (en trouwerij) er nog bij, ik ben eigenlijk gewoon al 4 jaar drukker dan goed voor me is, met nu even een piek qua drukte.
En eerlijk gezegd ben ik bang dat ik over een half jaar nog tussen de verhuisdozen zit![]()
Afgelopen week wel de huur van mijn huis opgezegd, per 15 november, daar heb ik bijna de hele dag om lopen janken.
Ik moet voor dat laatste ook echt moeite doen, dan baal ik weleens van mezelf, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.
Dat ik me ook niet meer dagelijks in een SC laat zien is ook zo'n teken.... even tussendoor kan wel, maar ik kan het even niet opbrengen om te onthouden wie wanneer een scheet liet, en wie door de stank vervolgens z'n teen stootte en nu geopereerd moet worden wegens een slagaderlijke bloeding.
Nee ik ben blij met twee dagen per week. Soms drie of meer, soms niks. Iig maandag weer een volle dag werk. Het is soms hollen of stilstaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Maarre Soury, even wat anders?
Heb jij iedere dag werk?
Mwah, we hebben een behoorlijk forse zolder, en de grote kamer is voor N.... die staat dus al vol met zijn dozenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach![]()
Als je het zo druk hebt met alles te regelen en te doen is dat echt een zware aanslag op je concentratie, dat hakt er echt in. Naarmate we ouder worden worden we wat dat betreft ook minder flexibelEn voor jou hakt het er allemaal nog eens extra in.
Kunnen die nog uit te pakken verhuisdozen niet ergens gezet worden waar je ze niet ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |