Valse nicht!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ja, het is te merken dat SAJ meer voor vrouwen voelt, tegenwoordig.
Nee! Er is niets mis met jouw smaak voor mannen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is mijn smaak zo slecht geworden?
Ooooh ik begreep dat je de mannen maar niks vondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah! Ik bedoelde het ironisch. Hoe kun je nou op vrouwen vallen, en zulke mannen posten.
Ik begreep het!quote:
Onbegriept. Hebt je niks geleerd van het vorige topic??quote:
OnbeAn3letquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onbegriept. Hebt je niks geleerd van het vorige topic??
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is toch zo? Of zie ik het verkeerd?
Ik heb altijd iets met onbereikbare of bezette personen. Zo ontmoedigend.
Als je bereikbare mannen wilt, dan moet je maar op Grindr ofzo kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is iets TE modellerig eigenlijk. Te perfect. Zo kom je ze in de praktijk nooit tegen, en als dat toevallig eens gebeurt zijn ze al bezet.
Grindrquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als je bereikbare mannen wilt, dan moet je maar op Grindr ofzo kijken.
Ik vind mezelf ook zielig dat ik er op kijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik spot je regelmatig :v
Ja, voor seksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar volgens mij zijn daar genoeg "bereikbare" mannen te vinden.
Iedere keer weer een teleurstelling en als het een berichtje is, dan is het drama.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook zielig dat ik er op kijk
Oooh, oooh... Dus gebrokenglas en jij willen een knappe hunk of fotomodel om gewoon mee te praten?quote:
Het zijn of van die iets te oude mannen, of jongens die elke nacht een ander bed hebben of van die mensen die compleet anoniem willen blijven. Useless!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedere keer weer een teleurstelling en als het een berichtje is, dan is het drama.
Ik wel, ik weet niet wat gebrokenglas wil.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oooh, oooh... Dus gebrokenglas en jij willen een knappe hunk of fotomodel om gewoon mee te praten?
Een man hoeft ook niet knap te zijn om mee te seksenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Een man hoeft toch niet knap te zijn om mee te praten? Desnoods doe je het licht uit.
Nooit een spontaan gesprekje wat een paar dagen nog steeds ergens over gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het zijn of van die iets te oude mannen, of jongens die elke nacht een ander bed hebben of van die mensen die compleet anoniem willen blijven. Useless!
Zeldenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nooit een spontaan gesprekje wat een paar dagen nog steeds ergens over gaat.
2 jaar geleden ofzoquote:
Van die mannen van 30-39?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het zijn of van die iets te oude mannen,
Alles 30+ negeer ik alquote:
Jou ken ik, jij bent geen creep.quote:
Hij is begin 20, dan snap ik dat wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat oppervlakkig, eerlijk gezegd.
Maybe, maar ik ben jong en heb geen behoefte aan ouderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat oppervlakkig, eerlijk gezegd.
Op zich wel, maar niet als je direct daarna erkend dat er op zich wel 30+ ers zijn die je niet negeert.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is begin 20, dan snap ik dat wel eerlijk gezegd
(toch?)
Je zou ook kunnen zeggen dat iemand niet uit oud is, maar rijp.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Maybe, maar ik ben jong en heb geen behoefte aan ouder
Ja 1tjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op zich wel, maar niet als je direct daarna erkend dat er op zich wel 30+ ers zijn die je niet negeert.
Ik lees het berichtje, en that's it. Mocht iemand me weten te overtuigen, why not. Maar dat is nog niet voorgekomen iigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Van de rest weet-ie niks, omdat hij ze negeert.
Iemand om je de fijne kneepjes te leren?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De trend dat jong op oud valt is ook al zo raar eigenlijk.
Ooh, ok.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik lees het berichtje, en that's it. Mocht iemand me weten te overtuigen, why not. Maar dat is nog niet voorgekomen iig
Vreselijk, ik krijg echt de schijt van al die jonkies die in mij iets zien. Ga met je leeftijdgenoten neuken of zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand om je de fijne kneepjes te leren?
jij kunt ze niks leren?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vreselijk, ik krijg echt de schijt van al die jonkies die in mij iets zien. Ga met je leeftijdgenoten neuken of zo.
Hij heeft het uithoudingsvermogen niet meerquote:
Tsja. Het gaat hier met horten en stoten. 't Is net het weer buiten. Regen en droogte wisselen elkaar af.quote:
Ach, de rest is natuurlijk hip aan het uitgaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Het gaat hier met horten en stoten. 't Is net het weer buiten. Regen en droogte wisselen elkaar af.
owja, het is zaterdag. Lekker door de regen naar die disco met te harde muziek en het te dure bier dat niet te drinken is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, de rest is natuurlijk hip aan het uitgaan.
Koffie en daarnet een soepje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
Binnen tekenen terwijl het buiten regent.
Ah wat zieligquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Aan die man links te zien, ziet deze jongen er ook van de voorkant leuk uit.
Jaquote:
Lang leve de herfstvakantie, waarin ze alles allemaal tegelijk gaan platgooien (wegen, sporen) omdat het toch vakantie is!quote:
Mjah, dat was vroegah ook al zo. De basisscholen hebben herfstvakantie, DUS (?) rijden er geen bussen naar de universiteitswijk. Ook al heeft de universiteit geen herfstvakantie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve de herfstvakantie, waarin ze alles allemaal tegelijk gaan platgooien (wegen, sporen) omdat het toch vakantie is!
Uhm, en het werk-volk dan?![]()
Je zou verwachten dat er dan juist MEER met de trein gereisd wordt, dagjes uit met de kinderen enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve de herfstvakantie, waarin ze alles allemaal tegelijk gaan platgooien (wegen, sporen) omdat het toch vakantie is!
Uhm, en het werk-volk dan?![]()
In hetzelfde kader hebben ze hier in het dorp de neiging om elke keer als het dorpsfeest is (een vast weekend in het jaar) altijd wegopbrekingen te hebben. Heel het jaar niks aan de hand en uitgerekend dan..... Met zoeen verkeersomleiding die recht naar het afgesloten deel van het centrum leidt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Tja, die logica heeft de NS niet.
Ik baal er zelf van dat ze altijd aan het spoor werken in het weekend, omdat ik bijna alleen in t weekend reis... maar daar kan ik me dan iets bij voorstellen vanwege de drukte door de week met werkvervoer. Maar de herfstvakantie.... bitch please.
quote:"To:René
please seak mental health advice before you die of AIDS"
ken gebeuren. just ignorequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
Ik reageerde op een youtube filmpje ver homos en zo.
[..]
Als ex-mod ben je toch wel wat beledigingen gewend?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef Renesite het volgende:
I know.
Moest een beetje huilen, wel. Snik.
Nee, niet omtrent mijn geaardheid hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ex-mod ben je toch wel wat beledigingen gewend?
ow, dat had ik niet gedacht. Doorgaans kom je nogal recht door zee over. Met een duidelijke mening.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet omtrent mijn geaardheid hoor! Ik ben een zeer poreuze persoonlijkheid.
Gelukkig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet gedacht. Doorgaans kom je nogal recht door zee over. Met een duidelijke mening.
Maar hier ben je veilig.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Steve het volgende:
Grapje natuurlijk, ik doe nog geen vlieg kwaad..
Veilig? Op Fok? Veilig voor homofobie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet gedacht. Doorgaans kom je nogal recht door zee over. Met een duidelijke mening.
Maar hier ben je veilig.![]()
wacht, is dit niet een veilige haven? Ik heb geen eelt gekweekt op mijn ziel en hartje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veilig? Op Fok? Veilig voor homofobie?
Nee wacht....
Dan red je t niet hier. Sterker nog, dan red je t niet in de wereld!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
wacht, is dit niet een veilige haven? Ik heb geen eelt gekweekt op mijn ziel en hartje.
je weet beter Engel. Je weet beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan red je t niet hier. Sterker nog, dan red je t niet in de wereld!
Doe niet zo nichterig en laat je piemel zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
In dit topic hoop ik dan tenminste niet. Toch?
Zo af en toe dwaalt er een sukkel binnen die meent te moeten schelden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
In dit topic hoop ik dan tenminste niet. Toch?
Jij eerst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe niet zo nichterig en laat je piemel zien.
beetje vreemde post.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe niet zo nichterig en laat je piemel zien.
Ah juist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, moest toch iets zeggen, beetje aanvallend
Ik zou het niet durven nee. Douchen in de sportschool ook alleen in van die hokjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat durven ze dan weer niet hè.
Ooh, ik niet, ben niet zo preuts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven nee. Douchen in de sportschool ook alleen in van die hokjes.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ooh, ik niet, ben niet zo preuts.
Maar pissen in een urinoir vind ik verschrikkelijk, kan mij dan niet concentreren.En ik vind het een enorm gepruts om 'm door een gulp naar buiten te halen, ik knoop liever mijn hele broek open, om alles goed de ruimte te geven, maar dat staat wat raar bij een urinoir.
Vreselijk...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah juist.Da's gelukt.
Over dat laten zien, toch altijd een bepaalde gene. Zo'n plaswand bijvoorbeeld, in een kroeg, vind ik helemaal niks. Sta je met z'n allen tegen zo'n metalen wand te pissen, ondertussen wordt er links en rechts gegluurd....
Door een gulp prutsen? Nog lastiger, die knoopjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ooh, ik niet, ben niet zo preuts.
Maar pissen in een urinoir vind ik verschrikkelijk, kan mij dan niet concentreren.En ik vind het een enorm gepruts om 'm door een gulp naar buiten te halen, ik knoop liever mijn hele broek open, om alles goed de ruimte te geven, maar dat staat wat raar bij een urinoir.
24equote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
En Rene wanneer krijg je de sleutel dan?
Ik krijg nooit alleen die knoopjes open, dus open ik de bovenste knoop dan ook maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door een gulp prutsen? Nog lastiger, die knoopjes
Woldring, Woonland, keukenzaak, kwantum, dingen.quote:
Likequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan.... uiteindelijk.... de eerste avond en nacht in je eigen huis...
Mee eens. Woon nu nog thuisthuisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Fantastisch, een eigen huisje.
Ik heb wel eens gehad dat ik bij iemand een weekendje was die samen met anderen in 1 huis woonde - eigenlijk een appartement waar de woonkamer en keuken dus gedeeld was en de slaapkamers 'eigen' kamers.
Lagen 's avonds op de bank, eh, intiem tegen elkaar gevlijd zeg maar, film kijken. Heel gezellig. Glaasjes wijn. Hapjes. Kaarsen her en der. Overhemd en t-shirt zaten wat losser dan normaal.![]()
En toen hoorde ik plots een sleutel de voordeur ingestoken worden, Klik klak stommelstommel... komt er dus een huisgenoot thuis. Ik schrok me dood, wilde me bliksemsnel fatsoeneren en recht op de bank gaan zitten als was het gewoon film kijken, maar hij zo van 'nee joh doe normaal laat toch, blijf liggen, geeft niks'.
Nouja goed prima, die huisgenoot verschoot totaal niet van kleur, maar ik had een kop als een boei. Voelde me betrapt.
Joh. Dan zou ik me zeer opgelaten voelen, met zulke opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral tof dat vrienden kennissen en collega's er altijd zo grappig op reageren na het sporten.
"Kom TV, nu gaan we iets doen waar je al de hele tijd over loopt te fantaseren, samen douchen"
Ik hou van dat soort spot, maar in dit geval zou ik me er alleen maar ongemakkelijker bij voelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral tof dat vrienden kennissen en collega's er altijd zo grappig op reageren na het sporten.
"Kom TV, nu gaan we iets doen waar je al de hele tijd over loopt te fantaseren, samen douchen"
Bang dat jouw sergeant majoor gaat salueren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort spot, maar in dit geval zou ik me er alleen maar ongemakkelijker bij voelen
Bij vrienden, collega's of kennissen? neuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bang dat jouw sergeant majoor gaat salueren?
Geen last van, ik krijg ook never nooit een stijve... Het vergelijkend warenonderzoek is grappig maar niet opwindendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Joh. Dan zou ik me zeer opgelaten voelen, met zulke opmerkingen.
Tsja, als je zelf superieur bent in wat je in huis hebt is het ook geen punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen last van, ik krijg ook never nooit een stijve... Het vergelijkend warenonderzoek is grappig maar niet opwindend
Liefst naaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe jij hem beschouwt.
Je kunt dan ook antwoorden: "In mijn fantasie doen we meer dan alleen maar douchen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Goed vergelijkend warenonderzoek vereist toch ook dat ehm...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen last van, ik krijg ook never nooit een stijve... Het vergelijkend warenonderzoek is grappig maar niet opwindend
Je het waar ook in je hand/mond/kont hebt gehad?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Goed vergelijkend warenonderzoek vereist toch ook dat ehm...
Ik dol ook wel terug "Wil je nog even wachten met je boxer aan te trekken, zo kan ik het niet goed zien"quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je kunt dan ook antwoorden: "In mijn fantasie doen we meer dan alleen maar douchen!"
Mits leuke collega's en vrienden.
Ja heel smerigquote:
Ik bedoelde alleen een slappe pik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je het waar ook in je hand/mond/kont hebt gehad?
Kun je ook in je hand/mond hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen een slappe pik.
En hem dan langzaam voelen veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je ook in je hand/mond hebben
Wat vereist goed warenonderzoek volgens jou dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En hem dan langzaam voelen veranderen.
Ja, heel smerig.
Alle agitatietoestanden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat vereist goed warenonderzoek volgens jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortstondige erecties..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Oplevingen, stuiptrekkingen... What's in a name?
http://justsexymen.tumblr.com/archivequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden maar knappe kerels posten.
Wat precies?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Vinden jullie dat nou echt mooi? 't Is mij te gespierd.
Post eens iets wat jij mooi vindt danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
oeh ja, dat zat erin natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Post eens iets wat jij mooi vindt dan
Toe dan, of bang dat ik je ken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, dat doe ik jullie niet aan.
Ja hoor, jij hebt mij wel eens gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toe dan, of bang dat ik je ken?
/ikkenjeniet
Jij denkt dat hij je herinnert tussen al die klanten die hij op een dag voorbij ziet komen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt mij wel eens gezien. Je hebt een paar keer mijn boodschappen gebliept bij appie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt mij wel eens gezien. Je hebt een paar keer mijn boodschappen gebliept bij appie.
Ik eis nu een fotoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
de wijkwinkel was het. Maar dat is al jaaaren geleden.
ach welnee joh. Je hebt al een vriendje en dat soort dingen. Wat heb ik toch gezegd... beetje spijt van.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan ik jullie afleiden met een plaatje dan maar van een leuke niet te gespierd type....
Je bent na al die foto's even te druk?quote:
fopfopquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
hmm, lastig lastig. Zoveel keus...
Nee hoor. Chace Crawford bijvoorbeeld. Die ziet er goed uit...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent na al die foto's even te druk?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor. Chace Crawford bijvoorbeeld. Die ziet er goed uit...
(ik was zn naam ff kwijt)
Wel erg gespierd allemaal ja. Dat ligt toch keihard?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://justsexymen.tumblr.com/archive
Have fun.
Alex Pettyferquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Of Alex Pettyfer, voordat ie aan die lelijke tattoos begon.
En Charlie Hunnam (die van Queer as Folk), mits zonder baard.
Deze dus.
En deze is ook wel leuk (leden van de popgroup The Wanted)
Als die allemaal gespierd zijn, dan ben ik het ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel erg gespierd allemaal ja. Dat ligt toch keihard?
quote:
Op je knieën en dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je op je knieën voor hem zit
Die pet is wel heel slecht trouwens
(of denk ik nu weer heel dirty?)
Mij ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Een beetje, ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind een beetje gespierd niet vervelend.
Ik vind bodybuilder-gespierd niet mooi, maar een lekker brede gespierde man, jum.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind een beetje gespierd niet vervelend.
Dadelijk liggen je foto's op straat!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz, en die Ene Site is kennelijk gehacked. Even wachtwoord veranderen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom hangen die broeken altijd zo laag?
Dan kun je de apollo's belt zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom hangen die broeken altijd zo laag?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Dadelijk liggen je foto's op straat!.
Maar dat is toch zo niet praktisch ook?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan kun je de apollo's belt zien..
Hangt van je doel af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo niet praktisch ook?
Zo zonder shirt een beetje geforceerd nonchalant staan te wezen ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo niet praktisch ook?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch heul niet handig om zo in te stappen in je auto?
[ afbeelding ]
Zo wordt die auto niet schoon hoor!
Ik heb een keer een jongen die werkt in een Apple winkel herkend van DN.quote:
Stel je voor, heb je een keer een date met een fotomodel, laat-ie zijn portfolio zien, en dan zeg je dat.quote:
Je hebt je voorgesteld met je schermnaam?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen die werkt in een Apple winkel herkend van DN.
(Goh, waar ken ik die toch van.... Oh, wacht... eens...Oohhh!
![]()
)
Dat lijkt me echt heel raarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
![]()
)
Huh? Een date met een fotomodel? Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor, heb je een keer een date met een fotomodel, laat-ie zijn portfolio zien, en dan zeg je dat.
En daarna een bericht sturen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
![]()
)
Het ging andersom dan wat je nu denkt. Ik herkende op DN een jongen die werkt in een Apple winkel. Niet andersom.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt je voorgesteld met je schermnaam?
Nee. Niet als je zo praktisch bent ingesteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Een date met een fotomodel? Geloof je het zelf?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee. Niet als je zo praktisch bent ingesteld.
Wiewiewie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het ging andersom dan wat je nu denkt. Ik herkende op DN een jongen die werkt in een Apple winkel. Niet andersom.
Of nou ja, daarna herkende ik hem natuurlijk ook in de winkel van DN, maar niets gezegd.
Stel je voor, heb je een keer een date met een fotomodel, laat-ie zijn portfolio zien, en dan zeg je dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer van die tatoeëringen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stel je voor, heb je een keer een date met een fotomodel, laat-ie zijn portfolio zien, en dan zeg je dat.
En dan trekt ie z'n shirt weer aan en gaat ie weg...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]!
Ja, ik zou zoiets inderdaad zeggen.Al is het maar om 'm een beetje te jennen.
Of:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan trekt ie z'n shirt weer aan en gaat ie weg...
Ja vast... in je pornodromenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of:
- Wel jammer van die tattoo...
- Volgens mij heb je zelf ook een tattoo!
- Wie ik? Welnee...
- Ja, op je bil, of op je heup... (een dolfijntje? ?!)
- Nee joh..
- Bewijs het maar!
Wat voor tattoo zie jij op G_E's bil nu dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dit in combinatie met beelddenken is niet handig
Ooohhh kut. Me & my big mouth.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor tattoo zie jij op G_E's bil nu dan?
Zoietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor tattoo zie jij op G_E's bil nu dan?
Als ze praktisch ingesteld zijn, dan zijn ze natuurlijk lang niet zo interessantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar bij je praktisch ingestelde jonge papa's.
Awwww...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ZoietsOp een hele witte huid
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Awwww...
Ik heb geen bleke huid.
Neuh, valt best mee. Als ie ze maar niet continu aanspant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens tegen iemand gezegd ja, in de kroeg. "Hoi" "hoi" koetjes kalfjes "Leuke foto op DN trouwensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel raar
Maar de kans dat hij dat ook weet is relatief klein natuurlijk
Tenzij je het laat doorschemeren
"Oh ik kan met deze iPad ook op internet? Zijn foto's een beetje scherp? Als ik bijvoorbeeld op DN zit wil ik wel scherpe foto's natuurlijk"... Benieuwd hoe hij dan reageert
maar een kroeg is een ander verhaal, dat is niet in een werksituatie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens tegen iemand gezegd ja, in de kroeg. "Hoi" "hoi" koetjes kalfjes "Leuke foto op DN trouwens" En toen kreeg ie een rood hoofd en een verlegen glimlach
Qua werk zijn er geen mensen hir op DN. Ja, een ex collega wel, maar die kenden ik al omdat die met mijn vriend vreemd is gegaan destijdsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar een kroeg is een ander verhaal, dat is niet in een werksituatie.
Nou ja ik bedoelde dat je iemand tijdens zijn werk aanspreekt op zijn DN profielquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua werk zijn er geen mensen hir op DN. Ja, een ex collega wel, maar die kenden ik al omdat die met mijn vriend vreemd is gegaan destijds
Leuk joh, als ze een nieuwe collega voor komen stellen. "Dit is..." "Ja, weet ik."
Inmiddels kunnen we weer met elkaar overweg hoor
Misschien eens kijken dan...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open.
Hup allemaal in/rond Eindhoven kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
Er staan Fok!users op dudesnude!
Jij hebt best een hoog eisenpakket of niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een tattoo die het verpest.
quote:
moah...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt best een hoog eisenpakket of niet?!
ik wil wel eens zien wat de wederpartij dan voor package krijgt. Kom kom gebrokenglas!!quote:
Ja, een tattoo verpest namelijk iemand zijn geheeeele lijf en dus ook karakterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt best een hoog eisenpakket of niet?!
Ik zie nu net dat de (vreemdgaande) ex in kwestie vandaag gaat trouwenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoelde dat je iemand tijdens zijn werk aanspreekt op zijn DN profiel
Dus de appeljongen die je een tablet probeert te verkopen. Een barman die je een biertje tapt, de kassadoos die je bonuskaart scant.
Tegenwoordig is het vaak lastiger iemand te vinden zonder tattoo dan metquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:22 schreef Renesite het volgende:
Ik wil ook geen vriend met tattoos!
O...
Wacht...
Iets met een engel zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het vaak lastiger iemand te vinden zonder tattoo dan met
Ik heb er geen problemen mee, zolang ie smaakvol is. Niet zo'n John de Wolf, Andre Hazes, Eenhoorn of Bulldog in de nek of zo
Sterker nog, ik ben er eentje aan het ontwerpen voor mezelf
Dat bedoel ik dus ook niet. 't is alleen jammer dat het erop zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, een tattoo verpest namelijk iemand zijn geheeeele lijf en dus ook karakter
Dat zijn de kliekjes, de leuke jongens zonder tattoo's zijn al lang bezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het vaak lastiger iemand te vinden zonder tattoo dan met
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook niet. 't is alleen jammer dat het erop zit.
Net als bijvoorbeeld een auto kopen: dat je de auto niet wilt omdat de bekleding niet zwart is maar grijs.
Je lijkt soms wat geobsedeerd met hoe GG eruit zietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik wil wel eens zien wat de wederpartij dan voor package krijgt. Kom kom gebrokenglas!!
Patrique heeft tattoos?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:22 schreef Renesite het volgende:
Ik wil ook geen vriend met tattoos!
O...
Wacht...
Mocht jij geen bruidsmeisje spelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat de (vreemdgaande) ex in kwestie vandaag gaat trouwen
Wat een wijsheid op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Jij vergelijkt je eventuele relatie met een gebruiksvoorwerp?
Maar als jij een auto wilt met een luxere/andere bekleding zonder meer te betalen dan zul je langer moeten wachten terwijl je zoekt. Maar de kans dat je niet gaat vinden wat je zoekt is dan ook aannemelijker want wie zegt dat die auto er is met die bekleding? En op die manier zul je altijd blijven zoeken en nooit gelukkig worden met de auto's die je wel steeds vindt maar steeds net maar niet voldoen aan je verwachting. Ondertussen had je heel gelukkig kunnen rondrijden met diezelfde auto. Had je fijn kunnen rondcruisen in de zomer, lekker door de McDrive en vele gelukkige jaren kunnen beleven omdat je genoegen neemt met dat vieze ene dingetje; die gekke bekleding.
Wow. Ben er stil van. Wat een wijsheid zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Jij vergelijkt je eventuele relatie met een gebruiksvoorwerp?
Maar als jij een auto wilt met een luxere/andere bekleding zonder meer te betalen dan zul je langer moeten wachten terwijl je zoekt. Maar de kans dat je niet gaat vinden wat je zoekt is dan ook aannemelijker want wie zegt dat die auto er is met die bekleding? En op die manier zul je altijd blijven zoeken en nooit gelukkig worden met de auto's die je wel steeds vindt maar steeds net maar niet voldoen aan je verwachting. Ondertussen had je heel gelukkig kunnen rondrijden met diezelfde auto. Had je fijn kunnen rondcruisen in de zomer, lekker door de McDrive en vele gelukkige jaren kunnen beleven omdat je genoegen neemt met dat vieze ene dingetje; die gekke bekleding.
Ik snap het wel. 't Is heel irrtant dat iemand je wel heeft gekend en jij die ander niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je lijkt soms wat geobsedeerd met hoe GG eruit ziet
hij stond in het er verleden, toen ik 16-21 was, aan mijn kassaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je lijkt soms wat geobsedeerd met hoe GG eruit ziet
schorpioen op been. Zijn sterrenbeeld kan je raden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Patrique heeft tattoos?Waar en welke?
Eh ja? :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij stond in het er verleden, toen ik 16-21 was, aan mijn kassa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |