Valse nicht!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ja, het is te merken dat SAJ meer voor vrouwen voelt, tegenwoordig.
Nee! Er is niets mis met jouw smaak voor mannen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is mijn smaak zo slecht geworden?
Ooooh ik begreep dat je de mannen maar niks vondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah! Ik bedoelde het ironisch. Hoe kun je nou op vrouwen vallen, en zulke mannen posten.
Ik begreep het!quote:
Onbegriept. Hebt je niks geleerd van het vorige topic??quote:
OnbeAn3letquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onbegriept. Hebt je niks geleerd van het vorige topic??
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is toch zo? Of zie ik het verkeerd?
Ik heb altijd iets met onbereikbare of bezette personen. Zo ontmoedigend.
Als je bereikbare mannen wilt, dan moet je maar op Grindr ofzo kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is iets TE modellerig eigenlijk. Te perfect. Zo kom je ze in de praktijk nooit tegen, en als dat toevallig eens gebeurt zijn ze al bezet.
Grindrquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als je bereikbare mannen wilt, dan moet je maar op Grindr ofzo kijken.
Ik vind mezelf ook zielig dat ik er op kijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik spot je regelmatig :v
Ja, voor seksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar volgens mij zijn daar genoeg "bereikbare" mannen te vinden.
Iedere keer weer een teleurstelling en als het een berichtje is, dan is het drama.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook zielig dat ik er op kijk
Oooh, oooh... Dus gebrokenglas en jij willen een knappe hunk of fotomodel om gewoon mee te praten?quote:
Het zijn of van die iets te oude mannen, of jongens die elke nacht een ander bed hebben of van die mensen die compleet anoniem willen blijven. Useless!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedere keer weer een teleurstelling en als het een berichtje is, dan is het drama.
Ik wel, ik weet niet wat gebrokenglas wil.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oooh, oooh... Dus gebrokenglas en jij willen een knappe hunk of fotomodel om gewoon mee te praten?
Een man hoeft ook niet knap te zijn om mee te seksenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Een man hoeft toch niet knap te zijn om mee te praten? Desnoods doe je het licht uit.
Nooit een spontaan gesprekje wat een paar dagen nog steeds ergens over gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het zijn of van die iets te oude mannen, of jongens die elke nacht een ander bed hebben of van die mensen die compleet anoniem willen blijven. Useless!
Zeldenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nooit een spontaan gesprekje wat een paar dagen nog steeds ergens over gaat.
2 jaar geleden ofzoquote:
Van die mannen van 30-39?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het zijn of van die iets te oude mannen,
Alles 30+ negeer ik alquote:
Jou ken ik, jij bent geen creep.quote:
Hij is begin 20, dan snap ik dat wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat oppervlakkig, eerlijk gezegd.
Maybe, maar ik ben jong en heb geen behoefte aan ouderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat oppervlakkig, eerlijk gezegd.
Op zich wel, maar niet als je direct daarna erkend dat er op zich wel 30+ ers zijn die je niet negeert.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is begin 20, dan snap ik dat wel eerlijk gezegd
(toch?)
Je zou ook kunnen zeggen dat iemand niet uit oud is, maar rijp.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Maybe, maar ik ben jong en heb geen behoefte aan ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |