+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:43 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ] O [ afbeelding ] P [ afbeelding ] H [ afbeelding ] E [ afbeelding ] L [ afbeelding ] I [ afbeelding ] A [ afbeelding ]
quote:
Kwestie van een wat uitgebreider profiel in je verlanglijstje zetten. En dmv een kloon kunnen we ook vragen stellen toch? Moet je wel misschien wel een keer extra op fok kijken in de periode maar dat is ook deel van de pret lijkt me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Piekie81 het volgende:
Dat kinkte echt actief ben op Fok, tijd en zodan trekt iemand mij die mijn helemaal niet kent. Lijkt me zo stom voor diegene...
Gewoon een uitgebreide beschrijving dan komt dat goed hoor. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Piekie81 het volgende:
Dat kinkte echt actief ben op Fok, tijd en zodan trekt iemand mij die mijn helemaal niet kent. Lijkt me zo stom voor diegene...
Siiii die is ook toegevoegd.quote:
Goed dat je het allemaal zo regelt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Siiii die is ook toegevoegd.
Ik zal sowieso morgen avond nog een lijstje posten van iedereen die zich aangemeld heeft. Dat ik zeker weet dat ik niemand vergeten ben.
Nou inderdaad! Superknap!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goed dat je het allemaal zo regelt!En dat met een pasgeboren baby'tje. Top!
Dit ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goed dat je het allemaal zo regelt!En dat met een pasgeboren baby'tje. Top!
SS is toch alleen voor OUD mama's en papa's? im ben geen van beide, enkel een wachter op een 2e streep...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |