CHECK!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
Iedereen doet verwoede pogingen om z'n kind op tijd in bed te krijgen![]()
geen probleem hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
Oh, ik zou wel willen, maar die van mij slaapt pas tussen acht en negen. En acht is dan vroeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
Ik wil gewoon jou dan breng ik het langs :pquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bam! Mijn lijstje/autobiografie is af & opgeslagen
[..]
Oh, ik zou wel willen, maar die van mij slaapt pas tussen acht en negen. En acht is dan vroeg.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
nah,mijnese zitten nog wel ff hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
ik jou ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:33 schreef Kersjes het volgende:
BJ, niet miepen en gewoon meedoen!
Jou ken ik tenminste
Check 2!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef bellelena het volgende:
Ik heb ook echt om ansichtkaarten gevraagd. Mooi, leuk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Het kan mij echt aan m'n reet roesten wat iemand aan mijn pakje uitgeeft. Als er een mooie set ansichtkaarten in zit met een prachtgedicht over wat iemand op Fok over mij heeft kunnen vinden, dan vind ik dat ook geweldig. Het is wat creatiever denken maar een door je kind beschilderde boekenlegger of een gehaakte pannenlap kan toch ook heel leuk zijn?
Wat Saffier zegt dus: dat is juist de charme van het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |