SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan geen kwaad om het te proberen toch
Die laatste is ook een leuke lijkt me ja. Zou hem misschien nog wel eerder kiezen dan IF Valbuena, al is het maar omdat Valbuena een rotkop heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso
Zit eraan te denken om een Frans 4222 team te maken met Menez en Nasri/Lacazette op de flanken. Al zal Lacazette wel kut zijn nu als gold.
edit: OF IF Cabella
Ik heb alleen een hekel aan spelers met pauperstrength..zie nu dat Cabella 35 strenght heeft (de IF). Dat is bijna net zo slecht als schwalbuenaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die laatste is ook een leuke lijkt me ja. Zou hem misschien nog wel eerder kiezen dan IF Valbuena, al is het maar omdat Valbuena een rotkop heeft.
Ik was boos op EA en toen heb ik eerst rustig een video er voer gemaaktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je die rotzooi online zet.
Jammer ik heb betere video's van je gezien. Ik hoop binnenkort nieuwe leuke content.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was boos op EA en toen heb ik eerst rustig een video er voer gemaakt
Ben al bezig met ietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer ik heb betere video's van je gezien. Ik hoop binnenkort nieuwe leuke content.
Goed punt, ik denk dat ik maar gewoon voor Gourcuff ga. Dan heb ik m'n favo speler en de speler die in mijn ogen het mooiste doelpunt ooit heeft gemaakt in 1 teamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan spelers met pauperstrength..zie nu dat Cabella 35 strenght heeft (de IF). Dat is bijna net zo slecht als schwalbuena
djoergoefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat ik maar gewoon voor Gourcuff ga. Dan heb ik m'n favo speler en de speler die in mijn ogen het mooiste doelpunt ooit heeft gemaakt in 1 teamEn Gourcuff heeft tenminste nog een beetje strength.
jongequote:
Rematch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied7 het volgende:
GG GG!
Met die patch speelt het echt totaal anders
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opstelling Nederland - Vorm; Janmaat, Bruma, Vlaar, Blind; De Jong, Strootman; Robben, Van der Vaart, Lens; Van Persie. #nedhon
Armoede.nlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opstelling Nederland - Vorm; Janmaat, Bruma, Vlaar, Blind; De Jong, Strootman; Robben, Van der Vaart, Lens; Van Persie. #nedhon
Dat moest ik net ook bij mijn manager doen. Wel nice dat je coins krijgt voor deze wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moest even een contract op Depay doen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
België is wel een counter ploegje![]()
Kut 1e helft heeft dit verlies veroorzaakt. Jammer dat de Belgen met zoveel kwaliteit zo laf spelen. Tevens Fellaini
Kut Marokkaan
Toen ik dit zag dacht ik echt wtfquote:
Met die backs zal België afgemaakt worden door teams met backs op hoog niveau. Het aantal keren dat Vrsaljko en Strinic voorbij kwamen aan de flanken gaat 100% afgestraft worden door een topploeg. Ten 2e is dit niet de eerste wedstrijd dat België zo terughoudend speelt in een uit wedstrijd. In Brazilië speel je niet thuis en is het maar de vraag hoe zij een wedstrijd ingaan. Jammer van de fouten achterin anders kon dit een heel andere wedstrijd zijn.quote:
Sturridgequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef DePresident. het volgende:
Hoe speelt Jovetic?
En wat is een leuke spits om er naast te zetten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een beetje inkopen voor later
boze bdil is boosquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
België is wel een counter ploegje![]()
Kut 1e helft heeft dit verlies veroorzaakt. Jammer dat de Belgen met zoveel kwaliteit zo laf spelen. Tevens Fellaini
Kut Marokkaan
St.Patricks day is pas 17 Maartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gg! Dikke lag in de tweede helft. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat moest ik net ook bij mijn manager doen. Wel nice dat je coins krijgt voor deze wedstrijden
Normaal spelen was niet echt mogelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gg! Dikke lag in de tweede helft. Bij jou ook?
Dat kan me niks schelen. Zo nu en dan een stuk of 10 kopen, heb je straks zonder dat je het door hebt een kapitaalquote:
Mwoa niet boos teleurgesteld dat het op zon manier ging. Die 5* weakfoot mag Perisic ontnomen worden en Pletikosa mag 0 reactie krijgenquote:
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwoa niet boos teleurgesteld dat het op zon manier ging. Die 5* weakfoot mag Perisic ontnomen worden en Pletikosa mag 0 reactie krijgen
Echt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied7 het volgende:
GG GG!
Met die patch speelt het echt totaal anders
godverdomme die prijs van Riberyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.
Te weinig (ex)-Feyenoord spelers. Gaat niks worden deze wedstrijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij de 2-0 moest hij de bal wegtrappen, wat hij op de lijn deed en niet rond 11 meter stond is maar de vraag... 1-0 is een grote fout van Perisic, maar daar kon hij beter blijven staan ipv te duiken met 8 meter ruimte achter zich.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig (ex)-Feyenoord spelers. Gaat niks worden deze wedstrijd
Voor mij is de fun er wel een beetje van af door de patchquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt?
Dan heb ik nogmaals de vraag, moet ik die patch dan eerst zelf nog installeren ofzo? Want ik merk 0.0 verschil.
Ik bewaar ook alle Ieren die ik krijg in pakjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog steeds geen antwoord op mn vraag pikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor mij is de fun er wel een beetje van af door de patch
Ik snap echt niks van die prijzen dit jaar. Alles zakt lijkt het wel..Echt ieder jaar als we denken door te hebben hoe het werkt dan is het weer compleet andersquote:
Wil je geen wereldkampioen worden volgend jaar?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
Kutcommunity of het ligt aan de cardweights. Ik ga die chemkaartjes ook verkopen voor 2k.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van die prijzen dit jaar. Alles zakt lijkt het wel..Echt ieder jaar als we denken door te hebben hoe het werkt dan is het weer compleet anders
te veel juistquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig (ex)-Feyenoord spelers. Gaat niks worden deze wedstrijd
Gast je hebt sowieso 175k winst op Ribery, wat wil je nog ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Kutcommunity of het ligt aan de cardweights. Ik ga die chemkaartjes ook verkopen voor 2k.
truequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast je hebt sowieso 175k winst op Ribery, wat wil je nog ?
Eigenlijk is alles gewoon winstquote:
my thoughts exactlyquote:
Hoe goed draait Feyenoord nu, en hoe goed hebben ze de afgelopen jaren gedraaid met de "sterspelers"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je geen wereldkampioen worden volgend jaar?
Sommige wedstrijden lijkt het inderdaad echt alsof al mijn spelers low/low workrates hebben, staan gewoon stilquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vannacht niet moeten zeggen dat ik goed ben want ik speel vandaag echt niet goed.. ik creëer bijna niks omdat mijn spelers niet vrij lopen. Ook moet ik bijna elke wedstrijd tegen een team met 90+ pace spits(en)
karma he.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vannacht niet moeten zeggen dat ik goed ben want ik speel vandaag echt niet goed.. ik creëer bijna niks omdat mijn spelers niet vrij lopen. Ook moet ik bijna elke wedstrijd tegen een team met 90+ pace spits(en)
Vanaf D5 speelt iedereen wel defensive of ultra defensive voor mijn gevoel. Winst of verlies, leuke wedstrijden komen gewoon amper nog voor. Ik kom er dit jaar ook echt amper doorheen tegen dat soort gasten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sommige wedstrijden lijkt het inderdaad echt alsof al mijn spelers low/low workrates hebben, staan gewoon stil
Ik kom er in divisie 3 niet meer doorheen. 0-1 en 0-2 verlies tot zover.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf D5 speelt iedereen wel defensive of ultra defensive voor mijn gevoel. Winst of verlies, leuke wedstrijden komen gewoon amper nog voor. Ik kom er dit jaar ook echt amper doorheen tegen dat soort gasten.
Dat heeft hier niks mee te maken. Ik kom amper over de middellijn heen en ik let niet op waardoor ik slechte passes geef.quote:
Zal ook wel niet lang spelen ivm zijn blessure vrees ik.quote:
Neejoh ben niet gekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet lang spelen ivm zijn blessure vrees ik.
Hubschman was vroeger echt een megatalent in FMquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neejoh ben niet gekTevens die Hubschman van Shakthar zou IF kunnen krijgen
Maar daar hebben we nu niks meer aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hubschman was vroeger echt een megatalent in FM
quote:
Als Lens zelf net niet schootquote:
Saviola ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hubschman was vroeger echt een megatalent in FM
En dan zijn spelers als Ribery, Ibra, Messi en Ronaldo tering duurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
Dat iemand als Pepe ook gewoon amper 2.5k is
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
Maar even serieus dacht Strootman dat hij die bal serieus zo goed op maat kon geven ?
Jijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
Maar even serieus dacht Strootman dat hij die bal serieus zo goed op maat kon geven ?
Dat balletje wat hij gaf voordat Lens scoorde uit na het slechte uitverdedigenquote:
iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Wel lang geleden dat NL zo leuk speelde moet ik zeggen
Beter ga je er niet op zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef nickhguitar het volgende:
Kun je buiten de PS3 om ook FIFA points kopen? Of moet je daarvoor op een console zitten?
Je zie zelf toch ook wel dat die bal onmogelijk goed aan kan komenquote:
Dan ben je wel echt heel slechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit spelIk speel de hele tijd op ultra attacking en dan nog creëer ik niks. Vervolgens zet ik hem terug op balanced en ik krijg kans op kans.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt heel slecht
Rot op kut Reusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt heel slecht
Ja da zie we.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je zie zelf toch ook wel dat die bal onmogelijk goed aan kan komen
Nee joh, die bal was gewoon op maat..verrassingselement is essentieel bij dit soort ballen..verdediger kon er ook nog maar net bij. Was gewoon prima gedaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je zie zelf toch ook wel dat die bal onmogelijk goed aan kan komen
Pakt nu goed uit voor Strootman, omdat er een goal uit komt, maar anders hadden mensen zeker gezegd wat hij voor een kut bal gaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, die bal was gewoon op maat..verrassingselement is essentieel bij dit soort ballen..verdediger kon er ook nog maar net bij. Was gewoon prima gedaan.
Goede vraag..Je kan zeggen dat de druk er af is nu ze echt geplaatst zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het een factor was. Qua opstelling is er ook weinig bijzonders..enige wat echt nieuw is dat is het CB duo en Nigel de Jong en die hebben allemaal nog weinig hoeven doen. Die Hongaren zijn wel echt dramatisch, maar vandaag klikt het gewoon ofzo. Ze ogen ook erg gemotiveerd..dat is niet altijd het geval.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Pakt nu goed uit voor Strootman, omdat er een goal uit komt, maar anders hadden mensen zeker gezegd wat hij voor een kut bal gaf.
Ah nu is het duidelijk. Je bent de wedstrijd aan de binnenkant van je oogjes aan het bekijken.quote:
4-0quote:
quote:
Een vraag stellen kan hier dus ook al niet meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ah nu is het duidelijk. Je bent de wedstrijd aan de binnenkant van je oogjes aan het bekijken.
ja wel mee eens idd, toch vreemdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag..Je kan zeggen dat de druk er af is nu ze echt geplaatst zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het een factor was. Qua opstelling is er ook weinig bijzonders..enige wat echt nieuw is dat is het CB duo en Nigel de Jong en die hebben allemaal nog weinig hoeven doen. Die Hongaren zijn wel echt dramatisch, maar vandaag klikt het gewoon ofzo. Ze ogen ook erg gemotiveerd..dat is niet altijd het geval.
Ja, natuurlijk. Snap ook niet waarom hij dat niet in kan zien..je staat op rand 16 van de tegenstander met tig tegenstander voor je. Dan moet er iets creatiefs komen om een kans te creëren. en op die plek mag (of moet) je ook risico nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Kiid het volgende:
Die bal van Strootman was gewoon goed. Je moet ook risico nemen. Wat had hij dan moeten doen? Weer terugspelen? Ja, 9 v/d 10 keer komt de bal niet aan, maar de keer dat 'ie wel aankomt staat degene 1 op 1. En je ziet ook dat de rebound alsnog erin ging. Ook al kwam er niks uit, dan vond ik het nog een goede bal aangezien niet veel spelers die inzicht hebben om hem eroverheen te stiften.
Je battie mattie Dzeko ookquote:
Natuurlijk is risico goed, maar dit was gewoon een nutteloze bal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Kiid het volgende:
Die bal van Strootman was gewoon goed. Je moet ook risico nemen. Wat had hij dan moeten doen? Weer terugspelen? Ja, 9 v/d 10 keer komt de bal niet aan, maar de keer dat 'ie wel aankomt staat degene 1 op 1. En je ziet ook dat de rebound alsnog erin ging. Ook al kwam er niks uit, dan vond ik het nog een goede bal aangezien niet veel spelers die inzicht hebben om hem eroverheen te stiften.
Puush weer aids blijkbaar jaquote:
Thyequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bukharov niet bij de selectie van Rusland
Post je hier nu echt over the voice?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef DeWesp het volgende:
Niet te geloven dat je bij deze stoere rockbitch niet draait.
IF Giroud zou echt een koning zijn geweest voor de patchquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Stokbroden hebben er ook een keer zin in. Binnen het half uur 4-0 voor tegen Australië. 2x Giroud
huh watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef DeWesp het volgende:
Niet te geloven dat je bij deze stoere rockbitch niet draait.
de echte ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef DuTank het volgende:
Ik kreeg EAids mee en scoorde vervolgens met Bakkali die 'm achter het standbeen binnen tikte. Ik wilde 'm uploaden, is het dit geworden:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173612409
Het was trouwens tegen "ksi"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Investeer alles in discard IF's. Verdubbel je je vermogen. Daarna nog een keer. heb je 5 miljoen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef wonton het volgende:
Heb nu 1.2 miljoen coins. Denk dat ik 200k zelf hou en de rest verkoop.
Weidenfellerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
Keeper en Duitser zijn is trouwens kutHeb je Neuer,Adler,Ter Stegen,Leno etc. als concurrentie ;')
quote:
Daar maakt niemand zich druk om bij de nationale ploeg lijkt mequote:
De Belgen dan: Courtois, Mignolet, VandenBussche.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
Keeper en Duitser zijn is trouwens kutHeb je Neuer,Adler,Ter Stegen,Leno etc. als concurrentie ;')
Zelfs voor jouw doen zeg je vandaag zoveel domme dingen..ik heb er gewoon geen woorden meer voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga lekker op iemand anders lopen bitchen als een wijf man
Spanje: Casillas, Reina, Valdes, De Gea, Lopezquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Belgen dan: Courtois, Mignolet, VandenBussche.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh, daarom ook die " ". Hij was echt heel slecht en probeerde niks anders dan te skillen met Willems, Depay, Bakkali en Duarte. Ik had één zieke skillrun vanaf mijn eigen punt 16 tot aan de 16 van de tegenstander met Willems, maar toen faalde ik op het laatstquote:
denk anders eens na voordat je iets postquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga lekker op iemand anders lopen bitchen als een wijf man
Nog nooit een fake KSI tegen gekomen dan ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw doen zeg je vandaag zoveel domme dingen..ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
3e is middelmatig, 2e is voldoende en 1e goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja duhhh, daarom was het zo obvious dat je het niet hoefde te vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit een fake KSI tegen gekomen dan ?
Lindgren moest toch ook tegen Nepethez dus zo raar als je tegen wel KSI moet is dat nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
denk anders eens na voordat je iets post
3e was uiteraard een grapquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
3e is middelmatig, 2e is voldoende en 1e goed
Dit was wel mijn eerste keer dat iemand het zo op deze manier had. Maar heel vaak Beast FC of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit een fake KSI tegen gekomen dan ?
quote:
rond de 12-15 meestalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]We konden rijk zijn
Ben benieuwd op hoeveel de qoute stond
Sneijder in topvorm mag mee, maar aan deze Sneijder heb je weinig ja. Vooral als hij zich overdreven wil bewijzen zoals afgelopen interlands.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Maoist het volgende:
Hopelijk gaat Sneijder niet mee naar het WK, Oranje speelt zoveel beter zonder hem
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef DeWesp het volgende:
Laagste BIN KJH: 1400
Laagste BIN RVP: 139.000
Dat is een betere yield dan je laatst hadquote:
Tim ik ben die site voor die rtl mp4 linkjes kwijtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een betere yield dan je laatst had
Ik had die Ribery beter kunnen houden. Was het maar dan 100k geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een betere yield dan je laatst had
Vorig jaar vond ik hem niet echt fijn, maar toen draaide echt alles om pace. Jaar ervoor had ik zijn TOTS op CM en die liep zelfs daar 1 op 1..echt een alleskunnerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Maoist het volgende:
Heb RVP nooit fijn hebben spelen in Fifa, hij schiet bij mij altijd recht op de keeper
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tim ik ben die site voor die rtl mp4 linkjes kwijt
Kan je hem geven
Idd ja. DIe heeft zich op fysiek vlak echt goed ontwikkeld toen. Was bij AZ ook maar een mager ventje en echt nog een broekie. Daarna toch goed ontwikkeld, zowel op mentaal vlak als fysiek. De Vrij moet echt het krachthonk in ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die moet nog maar eens goed naar Vlaar kijken.
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net serieus tegen een chick FIFA gespeeld in de silver cup en na de wedstrijd die ik dik won voegde ze me toe. Ik ben binnen.
Niet directquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
mkay
[..]
zijn de kroaten nu niet geplaatst?
Motherfucking P.I.M.Pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net serieus tegen een chick FIFA gespeeld in de silver cup en na de wedstrijd die ik dik won voegde ze me toe. Ik ben binnen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Gelukkig zijn er op internet ook geen rare kerels die zich voordoen als vrouw
Heb wel eens 1.2 miljoen in 1 keer verkocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef wonton het volgende:
Zullen er op MP echt mensen die in 1x een miljoen willen kopen?
Ik had vorig jaar iemand die in 1x 5 miljoen kochtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef wonton het volgende:
Zullen er op MP echt mensen die in 1x een miljoen willen kopen?
Ik ga kijken of ik er 140euro voor kan vragen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb wel eens 1.2 miljoen in 1 keer verkocht.
Had ik ook ja..en na de 8e keer was ineens wel weg en bleef het weg..echt irritant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
Elke keer als ik xbox opstart krijg ik van 'your account needs to be more secure' en als ik het doe moet het de keer daarna weer
Okequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik ook ja..en na de 8e keer was ineens wel weg en bleef het weg..echt irritant.
glitch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef Jorwol het volgende:
Rijst hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins dan? Hard geglitcht of niet?
Je hebt die stappen dus wel doorlopen? Met je telefoon en met je email met zo'n code?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke
Nu doe ik steeds maar cancel. Chill is het echter .niet.
Moet nog steeds lachen toen Rijst in het begin Ribery zo goedkoop wist op te pikken, toen al dikke winstquote:
Heb je een bet daar?quote:
Denk dat hij door de mand gaat vallenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Michu in de basis bij Spanje. Gaat pas zijn eerste interland worden.
Ja al een paar keerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt die stappen dus wel doorlopen? Met je telefoon en met je email met zo'n code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |