SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan geen kwaad om het te proberen toch
Die laatste is ook een leuke lijkt me ja. Zou hem misschien nog wel eerder kiezen dan IF Valbuena, al is het maar omdat Valbuena een rotkop heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso
Zit eraan te denken om een Frans 4222 team te maken met Menez en Nasri/Lacazette op de flanken. Al zal Lacazette wel kut zijn nu als gold.
edit: OF IF Cabella
Ik heb alleen een hekel aan spelers met pauperstrength..zie nu dat Cabella 35 strenght heeft (de IF). Dat is bijna net zo slecht als schwalbuenaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die laatste is ook een leuke lijkt me ja. Zou hem misschien nog wel eerder kiezen dan IF Valbuena, al is het maar omdat Valbuena een rotkop heeft.
Ik was boos op EA en toen heb ik eerst rustig een video er voer gemaaktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je die rotzooi online zet.
Jammer ik heb betere video's van je gezien. Ik hoop binnenkort nieuwe leuke content.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was boos op EA en toen heb ik eerst rustig een video er voer gemaakt
Ben al bezig met ietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer ik heb betere video's van je gezien. Ik hoop binnenkort nieuwe leuke content.
Goed punt, ik denk dat ik maar gewoon voor Gourcuff ga. Dan heb ik m'n favo speler en de speler die in mijn ogen het mooiste doelpunt ooit heeft gemaakt in 1 teamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan spelers met pauperstrength..zie nu dat Cabella 35 strenght heeft (de IF). Dat is bijna net zo slecht als schwalbuena
djoergoefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat ik maar gewoon voor Gourcuff ga. Dan heb ik m'n favo speler en de speler die in mijn ogen het mooiste doelpunt ooit heeft gemaakt in 1 teamEn Gourcuff heeft tenminste nog een beetje strength.
jongequote:
Rematch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied7 het volgende:
GG GG!
Met die patch speelt het echt totaal anders
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opstelling Nederland - Vorm; Janmaat, Bruma, Vlaar, Blind; De Jong, Strootman; Robben, Van der Vaart, Lens; Van Persie. #nedhon
Armoede.nlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opstelling Nederland - Vorm; Janmaat, Bruma, Vlaar, Blind; De Jong, Strootman; Robben, Van der Vaart, Lens; Van Persie. #nedhon
Dat moest ik net ook bij mijn manager doen. Wel nice dat je coins krijgt voor deze wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moest even een contract op Depay doen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
België is wel een counter ploegje![]()
Kut 1e helft heeft dit verlies veroorzaakt. Jammer dat de Belgen met zoveel kwaliteit zo laf spelen. Tevens Fellaini
Kut Marokkaan
Toen ik dit zag dacht ik echt wtfquote:
Met die backs zal België afgemaakt worden door teams met backs op hoog niveau. Het aantal keren dat Vrsaljko en Strinic voorbij kwamen aan de flanken gaat 100% afgestraft worden door een topploeg. Ten 2e is dit niet de eerste wedstrijd dat België zo terughoudend speelt in een uit wedstrijd. In Brazilië speel je niet thuis en is het maar de vraag hoe zij een wedstrijd ingaan. Jammer van de fouten achterin anders kon dit een heel andere wedstrijd zijn.quote:
Sturridgequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef DePresident. het volgende:
Hoe speelt Jovetic?
En wat is een leuke spits om er naast te zetten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een beetje inkopen voor later
boze bdil is boosquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
België is wel een counter ploegje![]()
Kut 1e helft heeft dit verlies veroorzaakt. Jammer dat de Belgen met zoveel kwaliteit zo laf spelen. Tevens Fellaini
Kut Marokkaan
St.Patricks day is pas 17 Maartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een beetje inkopen voor later
Gg! Dikke lag in de tweede helft. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat moest ik net ook bij mijn manager doen. Wel nice dat je coins krijgt voor deze wedstrijden
Normaal spelen was niet echt mogelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gg! Dikke lag in de tweede helft. Bij jou ook?
Dat kan me niks schelen. Zo nu en dan een stuk of 10 kopen, heb je straks zonder dat je het door hebt een kapitaalquote:
Mwoa niet boos teleurgesteld dat het op zon manier ging. Die 5* weakfoot mag Perisic ontnomen worden en Pletikosa mag 0 reactie krijgenquote:
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwoa niet boos teleurgesteld dat het op zon manier ging. Die 5* weakfoot mag Perisic ontnomen worden en Pletikosa mag 0 reactie krijgen
Echt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied7 het volgende:
GG GG!
Met die patch speelt het echt totaal anders
godverdomme die prijs van Riberyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.
Te weinig (ex)-Feyenoord spelers. Gaat niks worden deze wedstrijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij de 2-0 moest hij de bal wegtrappen, wat hij op de lijn deed en niet rond 11 meter stond is maar de vraag... 1-0 is een grote fout van Perisic, maar daar kon hij beter blijven staan ipv te duiken met 8 meter ruimte achter zich.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar bij die megakans van Fellaini had hij wel een zieke reflex hoor. Paar minuten voor de 1-2.
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig (ex)-Feyenoord spelers. Gaat niks worden deze wedstrijd
Voor mij is de fun er wel een beetje van af door de patchquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt?
Dan heb ik nogmaals de vraag, moet ik die patch dan eerst zelf nog installeren ofzo? Want ik merk 0.0 verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |