Op een dag als vandaag waar ik om 5:00 de wekker had staan, ga ik niet al om 4:50 de wekker zetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Trebo het volgende:
In de magnetron?
Gewoon 10 minuutjes op het aanrecht leggen. Niks aan het handje.
Dit. In de magnetron worden die korsten zo snel kapot hard.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Trebo het volgende:
In de magnetron?
Gewoon 10 minuutjes op het aanrecht leggen. Niks aan het handje.
Ik hou wel van een stevige korstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:22 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit. In de magnetron worden die korsten zo snel kapot hard.
Ja klopt dit doe ik ook meestal, maar dan blijft het middelste deel vaak nog plakken terwijl de rest al heel warm is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef MAJESTICS het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht. Je zou bijvoorbeeld het brood kunnen ontdooien in de magnetron.
Dat snertbrood ook altijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige korst
[..]
Ja klopt dit doe ik ook meestal, maar dan blijft het middelste deel vaak nog plakken terwijl de rest al heel warm is.
Je kan toch zodra je opstaat eerst brood uit de vriezer halen? Je zal vast wel 10 minuten nodig hebben vervolgens om aan te kleden en dergelijke, daarna is je brood dus wel ontdooidquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag waar ik om 5:00 de wekker had staan, ga ik niet al om 4:50 de wekker zetten.
Maar ook als ik brood op een aanrecht leg haal ik de sneetjes altijd uit elkaar.
Daar heb je wel een punt inderdaad, nog beter zou zijn dat ik mijn brood de avond van te voren al ga smeren maar op een of andere manier ben ik daar altijd te lui voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je kan toch zodra je opstaat eerst brood uit de vriezer halen? Je zal vast wel 10 minuten nodig hebben vervolgens om aan te kleden en dergelijke, daarna is je brood dus wel ontdooid
Percentage omlaag zetten, tijd langer. Iets langzamer ontdooien = geleidelijker ontdooienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige korst
[..]
Ja klopt dit doe ik ook meestal, maar dan blijft het middelste deel vaak nog plakken terwijl de rest al heel warm is.
Van tevoren uit elkaar halen. Dan heb je dat niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Keukeneiland ja?quote:
Dan leg je het de avond ervoor klaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag waar ik om 5:00 de wekker had staan, ga ik niet al om 4:50 de wekker zetten.
Maar ook als ik brood op een aanrecht leg haal ik de sneetjes altijd uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |