dan zal je moeten leven van je vermogen, zoals iedere zelfstandig ondernemerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:33 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb dan ook helemaal niks verdiend in 2012.
Meeste bijstandtrekkers hebben een huurhuis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan zal je moeten leven van je vermogen, zoals iedere zelfstandig ondernemer
pas als je geen huis meer hebt kan je bij de bijstand aankloppen
met huis bedoel ik een "eigen huis" gekocht huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meeste bijstandtrekkers hebben een huurhuis.
Zwagerman een contract bij een uitgever lijkt me. Dan nog een subsidie er bovenop.
Kennis kreeg 20.000 euro voor een boek dat ie niet schreef.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik ga ook boeken schrijven.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis kreeg 20.000 euro voor een boek dat ie niet schreef.
Rein leest mee weet ik. Kan ie beter zelf doen.quote:
Zal ik een bundel maken van al jou posts op Fok!? Wedden dat ik rijk word?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rein leest mee weet ik. Kan ie beter zelf doen.
Wel aan je Nederlands werken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:16 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Zal ik een bundel maken van al jou posts op Fok!? Wedden dat ik rijk word?
Je moet ze niet schrijven, je moet ze verkopen. Veel lucratiever.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik ga ook boeken schrijven.
Ik heb ooit een straatmuzikant een gulden gegeven als hij het volgende lied niet zou spelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis kreeg 20.000 euro voor een boek dat ie niet schreef.
Wat was het volgende lied dan ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik heb ooit een straatmuzikant een gulden gegeven als hij het volgende lied niet zou spelen.
Wat is echt nodig ? En wie bepaalt dat ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Byte_Me het volgende:
Zulke subsidies mogen wel opgeheven worden wat mij betreft. Gewoon een bijstandsuitkering lijkt me voldoende om van rond te komen als het echt nodig is.
Dat stellen ze voor bijstandsuitkeringen aan de lopende band vast, dus de instantie die daar voor verantwoordelijk is. UWV?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is echt nodig ? En wie bepaalt dat ?
Je staat gewoon op de loonlijst bij een uitgeverij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
Zwagerman heeft als privaat persoon een jaar geen stuiver verdiend.
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:56 schreef Franny_G het volgende:
Dan is dit wel ineens een heel ander verhaal.
De vraag is of dat wel zo is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je staat gewoon op de loonlijst bij een uitgeverij.
Hij ruikt bloed!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:55 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
De vraag is of dat wel zo is.
Ik ben benieuwd of Zwagerman ergens aandeelhouder van is. Dan wil ik wel eens naar die jaarverslagen kijken.
Precies want het gaat niet eens om de inhoud. Beste voorbeeld dat elke gek iets kan 'schrijven' en verkopen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:37 schreef trabant het volgende:
Je moet ze niet schrijven, je moet ze verkopen. Veel lucratiever.
Dit dus. Hermans schrijft zijn biografie ook niet zelf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:35 schreef Lienekien het volgende:
Alleen schreef 'Gijp' het boek niet...
Tjonge, sla jij even de plank mis.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:32 schreef Iwanius het volgende:
Ga in een veelbekeken programma zitten,herhaal zoveel mogelijk onzin dat leuk overkomt en je wordt "succesvol".![]()
Dus? Dat ontslaat hem van zijn idiote gedrag? Of is van der Gijp plotseling het lievertje en mag je niets verkeerds over hem zeggen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:35 schreef Lienekien het volgende:
Alleen schreef 'Gijp' het boek niet...
Dit gaat niet meer over 'overschatte boeken' maar jouw persoonlijke hekel aan Van der Gijp.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Juist niet. Want elke week onderschrijft van der Gijp met zijn optreden
op tv precies wat ik zeg.
[..]
Dus? Dat ontslaat hem van zijn idiote gedrag? Of is van der Gijp plotseling het lievertje en mag je niets verkeerds over hem zeggen?
Ach er zijn mensen met idioot gedrag op FOK! die getollereerd worden en waar om wordt gelachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Dus? Dat ontslaat hem van zijn idiote gedrag? Of is van der Gijp plotseling het lievertje en mag je niets verkeerds over hem zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |