quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef HotSummerNight het volgende:
dat kun jij nou wel zeggen, maar zwarte piet is gewoon de slaaf van de sint, of dat uit het verleden komt boeit me geen fuck
ik ben ervoor de discussie over Zwarte Piet aan te melden bij het UNESCO Fonds voor Cultureel Werelderfgoedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:09 schreef NaturalScience het volgende:
Dat de discussie hiermee definitief mag verdwijnen!
So dirtyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef HotSummerNight het volgende:
dat kun jij nou wel zeggen, maar zwarte piet is gewoon de slaaf van de sint, of dat uit het verleden komt boeit me geen fuck
Ach, kijk aan, Arnold-Jan Scheer heeft een stel Uncle Tom's gevondenquote:Op Curaçao hebben de nakomelingen van Afrikaanse slaven geen enkele moeite met Zwarte Piet. Ze verven zich nog zwarter dan ze zijn, inclusief kroespruiken, oorringen, roodgeverfde lippen en pagepakjes, tijdens een uitbundige vrolijke Sinterklaasintocht.
Dat maak ik zelf wel uit, en als het je niet bevalt ga jíj maar emigrerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:20 schreef longinus het volgende:
Laat Sinterklaasfeest zijn wat het is, ben je het er niet mee eens dan ga je lekker emigreren.
Ieder mag zijn mening hebben, dat is geen reden voor emigratie voor mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, en als het je niet bevalt ga jíj maar emigreren
.. in een zak en naar Spanjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:20 schreef longinus het volgende:
Laat Sinterklaasfeest zijn wat het is, ben je het er niet mee eens dan ga je lekker emigreren.
Waar ik de kriebels van krijg is de felheid waarmee zoveel mensen racistische symboliek verdedigen. Want iedereen weet donders goed dat de critici gelijk hebben en dat zwarte piet wel degelijk racistische elementen bevat. En dan zie ik opeens allemaal blanke mensen zich in allerlei hoeken wringen om recht proberen te praten wat krom is, wordt er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef NaturalScience het volgende:
Persoonlijk krijg ik altijd een beetje de kriebels van deze hele discussie.
Creep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waar ik de kriebels van krijg is de felheid waarmee zoveel mensen racistische symboliek verdedigen. Want iedereen weet donders goed dat de critici gelijk hebben en dat zwarte piet wel degelijk racistische elementen bevat. En dan zie ik opeens allemaal blanke mensen zich in allerlei hoeken wringen om recht proberen te praten wat krom is, wordt er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van.
Goede reactiequote:
Dankje.quote:
Je bent al zo geconditioneerd dat je denkt dat alles racisties is.quote:
Nee. Ik was er eerlijk gezegd niet van op de hoogte totdat iemand hier zich druk om maakte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waar ik de kriebels van krijg is de felheid waarmee zoveel mensen racistische symboliek verdedigen. Want iedereen weet donders goed dat de critici gelijk hebben en dat zwarte piet wel degelijk racistische elementen bevat.
Waar ik de kriebels van krijg is de felheid waarmee zoveel mensen de politiek correcte symboolpolitiek verdedigen. Iedereen weet donders goed dat de critici gelijk hebben en dat dat politiek correcte goedpraatgelul opgedrongen door de linkse kliek uit een soort zelfopgelegd minderwaardigheidscomplex waarin je vooral niet op de kilometerslange tenen van de ´minderheden´ mag staan, niks bijdraagt aan de maatschappij. Dan zie ik opeens allemaal blanke mensen zich in allerlei hoekjes wringen om recht te proberen praten wat krom is, wordt er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waar ik de kriebels van krijg is de felheid waarmee zoveel mensen racistische symboliek verdedigen. Want iedereen weet donders goed dat de critici gelijk hebben en dat zwarte piet wel degelijk racistische elementen bevat. En dan zie ik opeens allemaal blanke mensen zich in allerlei hoeken wringen om recht proberen te praten wat krom is, wordt er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |