quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef Ulx het volgende:
Ja, dat zal het zijn. En men had een vooruitziende blik als men met de trekschuit over het water van de bijlmermeer ging en men dacht dat het best een leuke polder zou kunnen zijn om de nazaten der slaven te huisvesten.
Bijnaquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef Ulx het volgende:
Ja, dat zal het zijn. En men had een vooruitziende blik als men met de trekschuit over het water van de bijlmermeer ging en men dacht dat het best een leuke polder zou kunnen zijn om de nazaten der slaven te huisvesten.
Ik wil natuurlijk geen negerjankwijven voor hun hoofd stoten door als blanke onderdrukker voor de zwarte choconoot te kiezen he.quote:
kruidnoten....oook goed hoor, toch maar,quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk geen negerjankwijven voor hun hoofd stoten door als blanke onderdrukker voor de zwarte choconoot te kiezen he.
hé ik hou toevallig wel van witte chocolaquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk geen negerjankwijven voor hun hoofd stoten door als blanke onderdrukker voor de zwarte choconoot te kiezen he.
Dat verkoopt dus ook al niet meer gezien de kortingquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:55 schreef Godtje het volgende:
Discriminatie!Zwarte mensen kunnen geen Gandalf zijn!
![]()
[ afbeelding ]
nou zeg, waarom niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:55 schreef Godtje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, die zwarte koning heeft een zwarte pieten pak aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar gelukkig hebben we drie koningen nog......of is dat ook racisme?
Alsof een blanke geen koning kan zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar gelukkig hebben we drie koningen nog......of is dat ook racisme?
Blanken kunnen dat juist heel goed. Net zoals negers beter zijn in basketbal en ritmisch bewegen op muziek zijn blanken bijvoorbeeld beter in leiding geven en zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof een blanke geen koning kan zijn.
volgens mijn peuter is dat Sinterklaasquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:55 schreef Godtje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |