Ze zal dollartekens zien in d'r ogen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ik maar moest roepen als ik meer pakketjes nodig had?
Volgende keer ga ik ook wat zoutjes vragen en extra HoHo's
Schatje fuck die deadline gewoon uitziekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha neeziek. Vandaag met koorts op werk grzeten om een deadline te Halen. Nie zo best
heb echt een paar debiele fouten gemaakt ook
illegaal twinkies dealenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze zal dollartekens zien in d'r ogen.
njah nee dit was wel echt belangrijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje fuck die deadline gewoon uitzieken![]()
nu dan verder uitzieken okequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
njah nee dit was wel echt belangrijken soort Van gehaald
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaIk heb alleen mn hele koelkast vol bier voor het weekend
Geen idee maar ik heb ze, en ze zijn een week of 2/3 geleden gekocht in een winkel ergens in de VSquote:
had je dat voor mij gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaIk heb alleen mn hele koelkast vol bier voor het weekend
Ahh dat wou ik zeggen als ik ging slapen en nu is 't niet origineel meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef Monopoly het volgende:
Even naar de plaatselijke Turk en nachtwinkel toe.
Tata and farewell![]()
Hihi je bent niet meer origineelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh dat wou ik zeggen als ik ging slapen en nu is 't niet origineel meer
Ja wel snel terugkomen anders ben ik al weg als je terug bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hihi je bent niet meer origineel_!
Iets anders verzinnen
Twinkies overleven kernoorlogen en smaken dan nog lekker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:58 schreef Klojo120 het volgende:
Volgens mij waren ze ook weer on-failliet
'krijg allemaal de tyfus verlepte josti's' oidquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh dat wou ik zeggen als ik ging slapen en nu is 't niet origineel meer
ohja da's ook wel leukquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'krijg allemaal de tyfus verlepte josti's' oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |