SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoezo ?quote:
DE TERING 2 KEER VERLOREN ECHT SLECHT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ?
Had gewoon netjes een record van 12-1-2 de afgelopen 15 wedstrijden
HOU JE BEK KUT VENT BEN ER NU ECHT KLAAR MEEquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DE TERING 2 KEER VERLOREN ECHT SLECHT.
Jij slaat al helemaal geen deuk in een pakje boterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
HOU JE BEK KUT VENT BEN ER NU ECHT KLAAR MEE
9 euquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef wonton het volgende:
Als iemand coins van mij wil kopen. 100k voor 15euro
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij slaat al helemaal geen deuk in een pakje boter
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Djeetje die moet je gewoon de hoek in knallen. Niet van dat poesjesgedrag. Vuile finessehoer.
Dan nog hoort hij deze gewoon te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Djeetje die moet je gewoon de hoek in knallen. Niet van dat poesjesgedrag. Vuile finessehoer.
1. Waarom een finesse rechtdoor, doe dan gewoon 2x b of hard in de hoek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan nog hoort hij deze gewoon te maken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom is Rooney zo goedkoop eigenlijk, zijn stats zijn sick en 85 strength
....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Rooney ga ik ook nog halen, heel cheap voor wat hij voor stats heeft
high/high work rates, zou hem dan alleen als CAM gebruikenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
beviel mij beter dan ozilquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
of CM is hij ook een beestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
high/high work rates, zou hem dan alleen als CAM gebruiken
iniesta als cdm dat is pas een beestquote:
Ik vind dat het minder sluggish aanvoelt, maar nog niet overdreven om pace gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou dan ben je één van de weinige denk ik. vind je het nou echt zo lekker spelen, die extra turbo die ze erop hebben gezet
Dan wordt hij boos en wil hij weg.quote:
merk je echt helemaal niks van deze fifa de high/high workratesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
high/high work rates, zou hem dan alleen als CAM gebruiken
Diego Costa does NOT agree.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
merk je echt helemaal niks van deze fifa de high/high workrates
Vind ik wel, Kiessling was vaak uit positie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
merk je echt helemaal niks van deze fifa de high/high workrates
torres heeft mid/low maar staat soms ook op de middenstipquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die Costa liep overal behalve in de spits!
Sexy Striker Goalkeeper Diego Costa.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die Costa liep overal behalve in de spits!
jbggquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Kampioen van divisie 49K is een mooie bonus
9K. moet ook maar eens meer seasons gaan spelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Kampioen van divisie 49K is een mooie bonus
HRTquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:44 schreef Michaelvanb het volgende:
wordt belgie - kroatie nog ergens uitgezonden?
http://firstrownow.eu/ ? Zal vast wel een livestreampje van zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:44 schreef Michaelvanb het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:44 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoe ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Muziek via je telefoon naar je xbox en luisteren op de tv
glitchhoerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde net tegen dit team
[ afbeelding ]
en het enige wat ik dacht was
[ afbeelding ]
Gewoon Ronaldo en Messi uit packs halen, easyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naast ronaldo valt het toch wel meequote:
Geen KAT op Courtois hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neymar is ook maar 400k inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
naast ronaldo valt het toch wel mee
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef jij het even aan mij dan? Stoere boy.
Zak zak zak maar lekker door door.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een puike investering, die Caulker. Superblij mee.
[ afbeelding ]
Zo belachelijk goedkoop.![]()
: D NEE!quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
There's an endless road to rediscover.
En hoeveel werd het?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorig jaar was hij sowieso wel 300k of meer waard geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
14-0 voor hem en toen ging ik weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel werd het?
[..]
Vorig jaar was hij sowieso wel 300k of meer waard geweest.
Mijn investering:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer van UTT14 wil WeFut er wel aan toevoegen dus. Heb net een reactie van hem op de twitter.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
4 gratis fifa ultiem team gouden pakketten
Jij wel? Wat een teringhoer dat hij niks tegen mij zegt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gozer van UTT14 wil WeFut er wel aan toevoegen dus. Heb net een reactie van hem op de twitter.
Misschien zwicht hij nu onder de druk van meerdere mensen. En ik had het account van Wefut er ook bij gelinkt = extra druk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij wel? Wat een teringhoer dat hij niks tegen mij zegt.
Hoe wat waarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
4 gratis fifa ultiem team gouden pakketten
Ik heb gemerkt dat de prijzen van spelers alleen maar dalen (op een paar na zoals van der Wiel die ineens bijna 15k kost)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
14-0 voor hem en toen ging ik weg.
En ik hoop dat hij alsnog stijgt ja. Heb er een harde pener in. Of hoe ging dat gezegde ook alweer?
Ja dat had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien zwicht hij nu onder de druk van meerdere mensen. En ik had het account van Wefut er ook bij gelinkt = extra druk.
NOU EN FUCK HEM DE KUT VENT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Als het net zo lang op het lijstje staat als de functies bij futhead dan duurt het nog wel ff Thye
Bedankt jongens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gozer van UTT14 wil WeFut er wel aan toevoegen dus. Heb net een reactie van hem op de twitter.
Npquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt jongens.Toch weer een leuke optie.
Nice man, lekker aanvallend dat wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik er zo lang over gedaan dat ik geen tijd meer heb om een potje te spelen
Enrique had ik nog in mijn club dus die heb ik daar maar ff neergezet.
Net alsof ik normaal wel kan verdedigen. Gewoon alles op de aanval mikkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nice man, lekker aanvallend dat wel.
Benteke is echt veel beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik er zo lang over gedaan dat ik geen tijd meer heb om een potje te spelen
Enrique had ik nog in mijn club dus die heb ik daar maar ff neergezet.
Het bewijs dat die ashan (of hoe die gast van EA dan ook mag heten) gewoon aan het bluffen was met zijn banhammer.quote:
watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je even je gegevens mailen naar easportsfifa@hotmail.com
weekend vrijdag altijd laagquote:
heb je een season ticket gehad en nu niet meer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:28 schreef zerokil het volgende:
Is die glitch uit de store al gefixt, elke keer als ik de store open blijftdiehangen omdat ik een coins gift moet redeemen.
Van welke site komt deze info?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn investering:
[ afbeelding ]
Ik vind Higuain beter dan Gomez en Balotelli dit jaar ondanks dat het met die stats dat niet zo zou moeten zijnquote:
Krijg 'm morgen binnenquote:
Cazorla kan volgens mij ook hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krijg 'm morgen binnenHele weekend spelen
[ afbeelding ]
Gaat lekkah, vind alleen Silva maar matig. Helaas heeft die de beste links
Je hebt gelijk, Mata/Silva/Cazorla allemaal mogelijkquote:
quote:
GVD man!!quote:
Ik ga misschien wel een serie doen met commentaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GVD man!!
Roep ik al mijn collega's bij elkaar om jouw video te bekijken zit er geen commentaar bij!!!
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
zou ik in de problemen komen achterin met Vidic en Hummels in 41212
af en toequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
jij welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
ze zijn allebei wel erg kopsterk en Vidic bevalt me wel maar heb nog niet eerder gespeeld met 2 langzame cb's . op de CDM staat Gundoganquote:
Niet op Sporzaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuke pot voetbal om 6 uur.Komt het op Sporza? Kroatië-België wel te verstaan.
Wil je weten hoe je moet scoren vanaf de aftrap ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef OmniRocket het volgende:
en hoe is FIFA na de patch? al beter?
Gewoon de bal tussen de palen en over de doellijn.. duh....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil je weten hoe je moet scoren vanaf de aftrap ?
Werkt die stream in Nederland tijdens de wedstrijd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee komt op VIER.
Je kunt t hier streamen:
http://www.vier.be/streaming/voetbal.html
nee moet je even mijn video zoeken op deze pagina of 1 terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon de bal tussen de palen en over de doellijn.. duh....
Ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Werkt die stream in Nederland tijdens de wedstrijd?
je stond 3-0 achter tegen iemand die zo slecht verdedigd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee moet je even mijn video zoeken op deze pagina of 1 terug
Speel je tegen TOTW? Die zijn echt abnormaal goed deze week.. Won ook pas na 4x op professional ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan niet eens scoren tegen semi pro
ja, maar cpu is altijd baggerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Speel je tegen TOTW? Die zijn echt abnormaal goed deze week.. Won ook pas na 4x op professional ofzo
wonderbaarlijk hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je stond 3-0 achter tegen iemand die zo slecht verdedigd?
zul je zien dat hij het hele jaar 4* houdt en een week voor de release van Fifa 15 hem weer 3* gevenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoesen 4*Een week na het spel uit is.
Lekker EA.
oh en ik had nog 2 seasonpacks staan de afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef byah het volgende:
Wezep en Hugo, Thanks, weer wat ruimte op mijn tradepile nu
Ik vind het team van België vele malen leuker dan dat van Nederlandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:19 schreef detennismaster het volgende:
Belgium XI: Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour, Fellaini; De Bruyne, Hazard, Lukaku
Lombaerts, Van Buytenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:19 schreef detennismaster het volgende:
Belgium XI: Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour, Fellaini; De Bruyne, Hazard, Lukaku
De Vrij, Martins Indiquote:
op papier wel, maar heb de laatste 3 wedstrijden gezien en ze spelen niet echt geweldig ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het team van België vele malen leuker dan dat van Nederland
BMI vind ik niet zo erg. De Vrij is (zeker de laatste tijd) welquote:
Ik ook, en dan te bedenken dat ze hun normale centrum met Kompany en Vermaelen nu niet eens hebben. Benteke, Dembele, Mirallas en Mertens ook nog op de bank.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het team van België vele malen leuker dan dat van Nederland
Lombaerts schijnt best aardig te spelen in Rusland hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BMI vind ik niet zo erg. De Vrij is (zeker de laatste tijd) wel
Daar kunnen ze prima uit de voeten. Zeker Vertonghen heeft daar best veel gespeeld bij de Spursquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BMI vind ik niet zo erg. De Vrij is (zeker de laatste tijd) wel
Maar Vertonghen en Alderweireld als backs echt debiel
Komend WK ben ik voor Belgiëquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:21 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
op papier wel, maar heb de laatste 3 wedstrijden gezien en ze spelen niet echt geweldig ofzo
Link link link!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn nieuwe team proberen
Durf hem hier niet te posten
Speel je tegen Downstar?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
Godver wat speel ik tegen een downer. Alleen maar LB Y
Het bevat wel de kleuren van Belgiequote:
Ik hoop het niet want ik werk samen met een Belg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:28 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat belgie ver komt op het wk.. als 't maar niet ten koste gaat van nl
Sinds Robben van Marwijk uitschold ben ik klaar met het Nederlands elftal. Misplaatste arrogantie alom daarquote:
Ik ook.quote:
Met jou zou ik wel een dag muziek kunnen luisterenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
Opposite of Adults, a song by Chiddy Bang on Spotify.blijft goed
Ik heb nog niet gegiftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:20 schreef byah het volgende:
[..]
oh en ik had nog 2 seasonpacks staan de afgelopen 2 weken
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LB+Y's komen nog steeds bijna allemaal moeiteloos aan en de laatste 3 wedstrijden moest ik tegen Agbonlahor, Thievy en weer Agbonlahor voorin. FML
get a jobsonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
Net weer een potje met silvers gespeeld. 4-1 en toen ragequitWally 3 goals get a jobson 1
Brazil, BPL of Bundesliga denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is het meest bazige zilver team dat er is? Heb nog 400k over ofzo.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook.Al zal Nederland me als het zover is ook wel weer enthousiast maken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
http://ultimateteamtrading.net/squad/futhead/840642quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef d1ce het volgende:
Iemand nog een leuk en betaalbaar (plus minus 50k) silver teampje voor mij?
EA is niet de enigequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:25 schreef byah het volgende:
ik denk echt dat EA mij de tyfus wenst.. WTF
[ afbeelding ]
ik kom nu dus ook de hele webapp niet meer op , oh fuckkkkkkkkkkkkk
<3quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://ultimateteamtrading.net/squad/futhead/840642
wat heb ik jou misdaan dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat FUT 14 je onmogelijk wordt gemaakt. EA is goed bezig tot zover
Deze vond ik ook wel goed gevonden:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan dit filmpje niet vaak genoeg zien.
En dat is de reden waarom hij nu weer lekker duur wordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:44 schreef Blistering het volgende:
Wat een baas is Lukaku toch. Nu wil ik 'm weer in m'n FUT team hebben
Haha voor dit soort dingen zou ik naar het stadium gaan.quote:
en dat is de rede dat ik em weer ga verkopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom hij nu weer lekker duur word
Rijke niggerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:25 schreef byah het volgende:
ik denk echt dat EA mij de tyfus wenst.. WTF
[ afbeelding ]
ik kom nu dus ook de hele webapp niet meer op , oh fuckkkkkkkkkkkkk
Ik denk dat ze dat na die oorwassing wel weten toch?quote:
De rede dat je em , ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is de rede dat ik em weer ga verkopen
GetAJobSonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Djeetje het volgende:
Iemand een leuke club naam ?
Graag wel een serieuze en niet de standaard die Tim post
Leavemyarselonaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Djeetje het volgende:
Dreem Teamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Djeetje het volgende:
The Red Devilsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Djeetje het volgende:
quote:
Wil je mijn Ribery kopen? Die van mij staat er nu voor het goedkoopst op 648kquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben een beetje op de franse toer, heb nu een middenveld met Cabaye - Nasri - Matuidi
in de verdediging staat nu Clichy - Mangale - Koscielny
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:59 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tgevangenis%E2%80%99
Mensen die België aanmoedigen zijn deserteurs? Als NL tegen België speelt ben ik gewoon voor NL hoor, maar bij alle andere affiches van de Belgen dan support ik onze buren gewoonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben voor Kroatië deze wedstrijd. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier, aangezien hier allemaal deserteurs zitten.!
Dit riekt naar landverraad:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die België aanmoedigen zijn deserteurs? Als NL tegen België speelt ben ik gewoon voor NL hoor, maar bij alle andere affiches van de Belgen dan support ik onze buren gewoon
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook.Al zal Nederland me als het zover is ook wel weer enthousiast maken.
ze hebben ook gewoon een tof team, mag je toch gewoon supporteren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die België aanmoedigen zijn deserteurs? Als NL tegen België speelt ben ik gewoon voor NL hoor, maar bij alle andere affiches van de Belgen dan support ik onze buren gewoon
Niet heel best van beide kanten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Hoe was de eerste helft? Kroatië nu wel veel in de aanval moet ik zeggen..ook niet zo gek met deze stand, maar toch.
Ik ga met Stoereboii hossen in Brussel als België de wereldtitel binnen heeft gehaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je die rotzooi online zet.quote:
Klinkt als iets waarbij je de volgende dag wakker wordt in een bad met ijs met een groot litteken op de plek waar ooit een nier zat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga met Stoereboii hossen in Brussel als België de wereldtitel binnen heeft gehaald
Vieze mof.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Blistering het volgende:
Nederland kan mij gestolen worden.
Deutschland über alles
hahaa, ik weet niet eens waar mijn nieren zittenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als iets waarbij je de volgende dag wakker wordt in een bad met ijs met een groot litteken op de plek waar ooit een nier zat.
net onder je ribbenkast beetje aan de achterkantquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaa, ik weet niet eens waar mijn nieren zitten
ik doe het zelf weer gvdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft er zin om voor mij een team te verzinnen?
Varane voor Koscielny en Lacazette voor Rémy. Matuidi zou ik ook vervangen voor Diaby/Sissoko/iemand anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:31 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bazige teampje even fixen, eindelijk met m'n favo speler spelen![]()
(Henry dus)
Hier wel, maar ik ben 4222 fanboyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe het zelf weer gvd
4222 beviel wel hier toch
Varane snap ik nog wel, maar Remy is dondersnel jomquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Varane voor Koscielny en Lacazette voor Rémy. Matuidi zou ik ook vervangen voor Diaby/Sissoko/iemand anders.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Varane snap ik nog wel, maar Remy is dondersnel jom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |