Verwerken in de OP, inclusief link dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
eind volgende week ergens ofzo
voorspelling, dat we hier nog veel van deze vragen gaan zien
quote:Rockstar zal het geld via twee stortingen naar de ingame bankrekeningen van de spelers overdragen. De eerste donatie zou eind volgende week (rond 19 oktober) al moeten plaatsvinden. De tweede eind oktober. De reden dat dit in twee keer gebeurt, is om de economie in balans te houden.Afgezien van het downloaden van de title update hoeven spelers niets te doen, ze zullen het ingame geld vanzelf op hun bankrekening krijgen.
Gewoon races winnen in de klasse van je auto. Je hoeft niet perse je eigen auto mee te nemen, dus als de rest zoveel sneller is kun je costum auto's beter uitzetten. Dan heb je iig kans om te winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef DSS24 het volgende:
Hoe kan ik fatsoenlijk LS custom shit voor mijn Futo vrijspelen? Ik host een sport race en kan dan mijn futo kiezen. Alleen racen er dan allemaal gasten met dikke auto's mee zodat ik niet eens kans heb om te winnen.
hogere rank behalen,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef DSS24 het volgende:
dan allemaal gasten met dikke auto's mee zodat ik niet eens kans heb om te w
Yep, dat ben ik. Dat is het 400k appartment, had heel de server uitgenodigd maar er kwam maar 2 manquote:Jij bent dus trouwens tEElzor? Wel vet appartement, welke is het?
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:24 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Yep, dat ben ik. Dat is het 400k appartment, had heel de server uitgenodigd maar er kwam maar 2 man
Klopt, ze hebben in totaal maar 3 interiors gemaakt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.
ook aan die van 205kquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij is van binnen identiek aan die van 230k die ik heb.
Ah daar gaat het foutquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Gewoon races winnen in de klasse van je auto. Je hoeft niet perse je eigen auto mee te nemen, dus als de rest zoveel sneller is kun je costum auto's beter uitzetten. Dan heb je iig kans om te winnen.
Gister ging t ook snel genoegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:34 schreef Divje het volgende:
Op het moment dat veel FOK!kes een dikke snelle bak hebben kunnen we ook een custom cars race doen natuurlijk.
quote:
Inderdaad, heeft iedereen meteen alles, en vindt t sparen sowieso wel leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar dom dat iedereen 500k krijgt.
Wat kost die?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon een scheiding maken tussen bad sports en players die normaal doen. De bad sports krijgen niks![]()
Euhh.. 795k volgens mij.quote:
hoe moet je die instellen ??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:45 schreef snakeman123 het volgende:
Iemand een idee om de timed out bug te omzeilen als ik een missie wil starten? Ik heb de DNS al ingesteld van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop