Waarom won die spits dan alle kopduels en scoort hij 3x met het hoofdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lengte heeft geen invloed op prestaties.
Trainingsbelasting verlagen, tussendoor ff op conditie trainen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef Seconde het volgende:
Men spelers zijn vaak geblesseerd of moe, dit zijn de gevolgen van mijn tactiek maar zou ik dit kunnen verminderen door betere fysiotherapeuten aan te nemen?
Omdat hij goed kan springen en koppen, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Waarom won die spits dan alle kopduels en scoort hij 3x met het hoofd.
Wat heb je als limiet aangegeven in de editor?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan richting de 30k
Volgens mij 40kquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je als limiet aangegeven in de editor?
Ik heb nog geen satellietclub. Wel een moederclub, AS Roma.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een Duitse satellietclub, of heb je er recent gescout?
Probeer voor de grap eens te saven vlak voordat je regens krijgt en iedere keer kijken wat je krijgt.
Ik zie de kennis van mijn satellietclubs staf terugkomen, wat opzich grappig is. Alleen hebben ze zelden meer dan 1 ster.
Maar zo traagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef Sejt het volgende:
Ik moet me inhouden... maar wat een speler!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb even een 14-jarige Argentijnse rechtsback opgehaald
edit: godver... lees nu pas dat 'ie pas over 3 jaar komtReload!
Kan nog wel 12 of 13 worden als je hem traint. En als target man of complete forward maakt het niet zoveel uit.quote:
Nette speler hoor. Hopelijk gaat zijn creativiteit nog wat omhoog, dan is hij een uitstekende spelmaker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:27 schreef Sejt het volgende:
Volgens mij heb ik de nieuwe Messi, zonder gein.
Deze gozer debuteerde een aantal weken geleden en scoorde in zijn eerste 2 invalbeurten al na een paar minuten. Nu mag hij in de basis starten, en scoort hij na een ongelofelijke solo vanaf eigen helft in de kruising.
[ afbeelding ]
Mijn ervaring is dan toch altijd dat het middenveld wat onderbemand is. Ik speel zelf ook gewoon erg graag met wingers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef Sejt het volgende:
Ik speel op dit moment met deze 3 spitsen. Tactiek met een complete forward voorin en inside forwards op de flanken. Afhankelijk van de tegenstander dan met de punt naar voren of naar achteren op het middenveld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inside forwards op de flanken zorgen ervoor, dat ik vaak zat met 3 spitsen en een 10 in en rond het strafschopgebied van de tegenstander sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |