want? jouw UI is net zo schamendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Haha filmpje niet gekeken en ga ik niet doen ook.
Idd! :0quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef BlueJeans het volgende:
Op die leeftijd zat ik nog zowat met barbie's te spelen en zoenen vond ik vies.
Oké met 15 niet, maar met 12 wel iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef BlueJeans het volgende:
Op die leeftijd zat ik nog zowat met barbie's te spelen en zoenen vond ik vies.
maar jij bent een man?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké met 15 niet, maar met 12 wel idd
quote:
Dat is er dus fout gegaan. Als jongetje zijnde spelen met barbie'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké met 15 niet, maar met 12 wel idd
Ik ben geen jongetje...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:49 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
Dat is er dus fout gegaan. Als jongetje zijnde spelen met barbie's
Ik had zulke dingen niet nodig. En doe het dan indirect door zakgeld. Dan leren ze ook gelijk omgaan met geld ipv. alleen maar red bull te kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef practics het volgende:
[..]
Waarvan? Komopzeg, net alsof jij op die leeftijd je eigen rekening betaalde.
spannend hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
Ik ook niet maar toen ging het geld wel op aan speelgoed of andere dingen.quote:
De edit: En doe het dan indirect door zakgeld. Dan leren ze ook gelijk omgaan met geld ipv. alleen maar red bull te kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef practics het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toen ging het geld wel op aan speelgoed of andere dingen.
Zie niet zozeer het verschil
De edit is misschien nog wel dommer. Jeugd doet altijd stoer, durf te wedden dat de helft er al loop van zijn/haar eigen zakgeld. Pa en ma zullen heus wel klein beetje bij sponsoren, maar dat deden ze jou vroeger vast ook wel buiten het zakgeld om, en anders heb ik medelijden met je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De edit: En doe het dan indirect door zakgeld. Dan leren ze ook gelijk omgaan met geld ipv. alleen maar red bull te kopen
Ja een beetje true.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:53 schreef practics het volgende:
[..]
De edit is misschien nog wel dommer. Jeugd doet altijd stoer, durf te wedden dat de helft er al loop van zijn/haar eigen zakgeld. Pa en ma zullen heus wel klein beetje bij sponsoren, maar dat deden ze jou vroeger vast ook wel buiten het zakgeld om, en anders heb ik medelijden met je.
Die deelt zeker androids uit. Kijk een snoepje wat lijkt op het poppetje van je telefoonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
En toen voelde we ons heel erg bad ass als we dat deden.quote:
Het werd pas badass als je vinger op drank kon leggen. Al deed de dansschool de eerste jaren ook nooit echt lastig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En toen voelde we ons heel erg bad ass als we dat deden.
Maar niemand gaat zo los als DG op energiedrank.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:40 schreef Ambicioso het volgende:
Ze gaan wel harder los op al die energiedrank dan de gemiddelde clubbezoeker op alcohol
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:39 schreef Theuntje1 het volgende:
Daar kan je wel makkelijk jonge meisjes fixen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |