quote:
Geen idee, ik kijk het zelf niet. Maar het leek me wel zo aardig het bericht even te delen toen ik het tegen kwam.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dat een aanrader?
Hoor er best veel over.
Ik vind het een leuke seriequote:Op woensdag 4 december 2013 09:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dat een aanrader?
Hoor er best veel over.
Goed. Nu weer ontopic.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
Ik blijf een fan van the tomorrow people. Het is niet vernieuwend maar wat het leuk maakt is de vaart die deze serie zit.
Zolang je het niet erg vind dat er geen greintje geloofwaardigheid in zit, is het best te doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dat een aanrader?
Hoor er best veel over.
Lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef Adelante het volgende:
Witches of East End is charmed maar dan met lelijker heksen
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef JDx het volgende:
Feestjeee... Ground Floor, eyecandy en humor!
Dr Coxquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef JDx het volgende:
Feestjeee... Ground Floor, eyecandy en humor!
lelijkER. Niets kon tippen aan shannon dohertyquote:
ik vind freya wel.knapper dan alle 4 charmed heksen bij elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
lelijkER. Niets kon tippen aan shannon doherty
ben trouwens afgehaakt met die serie want de verhaallijn was drie keer niks.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef Seam het volgende:
Ground Floor (met Dr Cox) had een leuke pilot zeg! Sterke cast (met twee gruwelijk lekkere meiden, en DR COX!!!) en leuk plotje. Is van de maker van Cougar Town en Scrubs dus als liefhebber van die series moet je deze ook proberen. Nadelen: lachband en multicam.
Had ik al gezegd dat Dr Cox erin speelt?
Gekeken. Wat een leuke serie.Jammer van de lachband maar ach. Het is Dharma en Greg maar dan wel leuk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef Seam het volgende:
Ground Floor (met Dr Cox) had een leuke pilot zeg! Sterke cast (met twee gruwelijk lekkere meiden, en DR COX!!!) en leuk plotje. Is van de maker van Cougar Town en Scrubs dus als liefhebber van die series moet je deze ook proberen. Nadelen: lachband en multicam.
Had ik al gezegd dat Dr Cox erin speelt?
Bwhahahahaaquote:Op maandag 18 november 2013 06:52 schreef Japie77 het volgende:
Vond zowel The Event als Flash Forward prima te kijken. Vergelijkbaar met Under the Dome wat kwaliteit betreft.
Gister de pilot gezien. Veel belovend!.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Seam het volgende:
Nog een half dagjeDie promo's van Almost Human zijn zo tof!
The blacklist ? Is hilarisch, vooral de actie. Je krijgt het idee dat de acteurs gezegd wordt "doe maar wat stoers" en dat wordt snel komisch. Een inval doen bij een bommaker, tuurlijk geef je hem nog een stoere harde duw na arrestatie zodat hij bovenop de chemicaliėn valt. Aflevering 3 vooral, hoe die FBI agent na een hoop kungfu op de steigers 12 hoog gewoon de bewusteloze Chinezen naar beneden schopt, ik dacht echt wtf dude.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Zolang je het niet erg vind dat er geen greintje geloofwaardigheid in zit, is het best te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |