Ga huilen met je opel astra.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:12 schreef VMSDKR het volgende:
Fix de OP dan als je hem zo nodig moet dichtgooien en een nieuwe wil maken. En verzin eens een leuke TT, tering.
Invasie van dat afslanktopic? Ze komen ons terugpakken?quote:
Laat het Cor maar niet horenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Invasie van dat afslanktopic? Ze komen ons terugpakken?
nee, dan had ik wel een andere titel verwacht
History is praktisch leeg van TS
Wat een akelige anorexiapatienten trouwens die gym chicks
Koffie zwart+suiker graagquote:
Als een beest was tie bij de vrijdagmiddag borrel. Als een beestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
Echt stoer Star_Chaser vertel me meer.
en iedereen hem vragen 'are joe on the annabols?'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als een beest was tie bij de vrijdagmiddag borrel. Als een beest
Ah, een OP. Goed gedaan jochie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:13 schreef HouseMusicFactory het volgende:
[..]
Ga huilen met je opel astra.
no no, just creatina and eggs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en iedereen hem vragen 'are joe on the annabols?'
Zo rebels die man. Zoals Ome Cor zou zeggen; een echte levensgenieter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
no no, just creatina and eggs.
En aan het eind v.d. middag stond i op de tafel zonder shirt te flexen![]()
Zoek maar lekker een andere automobiel voor dat soort rariteiten, heb er net nieuwe ruitenwissers op zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zou jizzen over je auto.
Carglass alles.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zoek maar lekker een andere automobiel voor dat soort rariteiten, heb er net nieuwe ruitenwissers op zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |