SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 11-10-2013 00:52:54 ]
Heb jij gedronken? Die onderste heeft toch echt iets van een sjaal, die rode flapjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sjaal? Heb je weer gedronken thye?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb jij gedronken? Die onderste heeft toch echt iets van een sjaal, die rode flapjes.
Jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb jij gedronken? Die onderste heeft toch echt iets van een sjaal, die rode flapjes.
Hey Hugo heeft het weer is over mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die kk kinderen die 4-2-3-1 spelen op ultra def en alleen maar lb-y ballen op eto'o geven mogen allemaal doodvallen
3 shots on target voor hem 12 voor mij en 1-0 verliezen.
neuk jullie de moeder
Als je zo speelt wel ja. Voel je je aangesproken dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey Hugo heeft het weer is over mij.
Ja heel erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je zo speelt wel ja. Voel je je aangesproken dan?
Ik wil je best keertje batta geven hoor...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke danDaarom speel ik niet tegen je
Als ik de coins had maakte ik een 5atb team met Sturridge. Dan ging je uit verdriet nog een kapsalon halen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil je best keertje batta geven hoor...
Eerste bal terug naar de CM/CDM en dan meteen LB+Y. Dan weet je wat voor wedstrijd het gaat worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Nu tegen iemand met Eto'o en nog zon 90+ pace hoertje in de spits. Dit wordt leuk.
Ik weet dat als ik probeer te voetballen dat ik dan vaak de bal kwijt raak. Ik speel dan maar meer lange ballen met mijn verdedigers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste bal terug naar de CM/CDM en dan meteen LB+Y. Dan weet je wat voor wedstrijd het gaat worden.
En vorig jaar wist ik dan al dat ik ging winnen..nu eerder het tegenovergestelde. Ik kan ook echt geen oplossing vinden voor het double containen. Continu als ik de bal heb komt er van de voorkant een CB/CDM op me af stormen en van links/rechts of de achterkant een 90+ spits die hetzelfde doet. Natuurlijk ontstaat er altijd ruimte dan, maar je hebt gewoon geen tijd..heeft niks meer met voetbal te maken zo.
Dan ben je dus gewoon niet goed genoeg. Ik doe dat ook vaak hoor, maar dan ben ik gewoon minder vaardig dan mijn tegenstander en leg ik me daarbij neer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik probeer te voetballen dat ik dan vaak de bal kwijt raak. Ik speel dan maar meer lange ballen met mijn verdedigers.
ik mis hem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spreek ik zo nu en dan nog steeds
Klinkt als een geweldig spel weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste bal terug naar de CM/CDM en dan meteen LB+Y. Dan weet je wat voor wedstrijd het gaat worden.
En vorig jaar wist ik dan al dat ik ging winnen..nu eerder het tegenovergestelde. Ik kan ook echt geen oplossing vinden voor het double containen. Continu als ik de bal heb komt er van de voorkant een CB/CDM op me af stormen en van links/rechts of de achterkant een 90+ spits die hetzelfde doet. Natuurlijk ontstaat er altijd ruimte dan, maar je hebt gewoon geen tijd..heeft niks meer met voetbal te maken zo.
Ik vind het echt zoveel leuker en beter dan fifa 13.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig spel weer
Ben blij dat ik t nog steeds niet heb gekocht.
Dat kan ook haast niet andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zoveel leuker en beter dan fifa 13.
Ik ben wel goed genoeg, hoe verklaar je anders mijn winstreak van vanavond?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon niet goed genoeg. Ik doe dat ook vaak hoor, maar dan ben ik gewoon minder vaardig dan mijn tegenstander en leg ik me daarbij neer.
Voetballend oplossen is gevaarlijk ja, dat moet ik nog wel afleren, al heeft het me nog geen directe goals gekost (wel wat counters).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik probeer te voetballen dat ik dan vaak de bal kwijt raak. Ik speel dan maar meer lange ballen met mijn verdedigers.
Drugs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel goed genoeg, hoe verklaar je anders mijn winstreak van vanavond?
Variantie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kom hem nu al heel vaak tegen ook in teamsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Draxler wordt in Fifa 15 een stuk beter gok ik. Zal ook nog wel een paar ifs pakken dit jaar.
vreemde gokquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Draxler wordt in Fifa 15 een stuk beter gok ik. Zal ook nog wel een paar ifs pakken dit jaar.
Ja je komt nu dus tegen minder goede tegenstandersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel er nu tegen, lijkt wel of hij overal op het veld is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom hem nu al heel vaak tegen ook in teams
Limburger.quote:
een kanjer mof dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Limburger.
Kan hij niks aan doen.
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Limburger.
Kan hij niks aan doen.
Dan moet jij maar niet zeggen dat ik slecht ben. Ik speel gewoon heel weinig potjes waarin ik echt minder ben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je komt nu dus tegen minder goede tegenstanders
Het kost jou zoveel moeite om gewoon toe te geven dat je soms de mindere van de twee was, je praat ook nog is in de derde persoon over jezelf nog even en ik ga je Louis noemen.
Volgens mij zet Truus ook elke avond om half 1 het internet uit.
ELK POTJE WAT JE VERLIEST BEN JE SLECHTER.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet jij maar niet zeggen dat ik slecht ben. Ik speel gewoon heel weinig potjes waarin ik echt minder ben.
mwa, deze fout was wel erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Limburger.
Kan hij niks aan doen.
Vind je het ook niet altijd zo incapabel als mensen niet gewoon hun spellingsregels etc kennen?
Vraag je moeder maar, die weet beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, deze fout was wel erg.
ik schat die hugo op 5 jaar.
Ja ik zou zon fout ook echt nooit makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, deze fout was wel erg.
ik schat die hugo op 5 jaar.
correctie, 4 jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vraag je moeder maar, die weet beter.
*vindtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zou zon fout ook echt nooit maken
Raar vind ik dat altijd.
Onzin. Vraag Tim maar na.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ELK POTJE WAT JE VERLIEST BEN JE SLECHTER.
ik kwam vragen waarom vdm weggepest is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke troll.
Maar wat doe je hier eigenlijk chef?
Oke Louis, blijf lekker denken dat je de beste fifa speler bent die er is. Maar speel ondertussen maar lekker met bronze + zilver en verlies van alles. Maar waag het niet om te denken dat het aan jou ligt hequote:
3 dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laag inkopen hoog verkopen. doeidoei
En heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kwam vragen waarom vdm weggepest is.
Waarom ben je zelfs na half 1 ontzettend irritant? Ik zeg niet dat ik de beste speler ben maar ik mag blijkbaar niet zeggen dat ik goed in FIFA ben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke Louis, blijf lekker denken dat je de beste fifa speler bent die er is. Maar speel ondertussen maar lekker met bronze + zilver en verlies van alles. Maar waag het niet om te denken dat het aan jou ligt he![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wil je soms een worstenbroodje Tjaka?
Wat jij wil chefkequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom ben je zelfs na half 1 ontzettend irritant? Ik zeg niet dat ik de beste speler ben maar ik mag blijkbaar niet zeggen dat ik goed in FIFA ben.
Maar je kunt het niet bewijzen omdat je alleen met bronze speeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom ben je zelfs na half 1 ontzettend irritant? Ik zeg niet dat ik de beste speler ben maar ik mag blijkbaar niet zeggen dat ik goed in FIFA ben.
Begin jij nu ook al te trollen? Ik vind dat dat gehaat op bronzes echt op moet houden. Ontzettend kinderachtig en IK SPEEL OOK MET SILVERS KUT VENT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet bewijzen omdat je alleen met bronze speelt
Dit is geen trollen, je bent gewoon heel erg slecht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te trollen? Ik vind dat dat gehaat op bronzes echt op moet houden. Ontzettend kinderachtig en ik speel ook met silvers.
Hou toch je fucking bek man. Kut Brabander.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is geen trollen, je bent gewoon heel erg slecht.
Schelden doet geen pijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou toch je fucking bek man. Kut Brabander.
Nee helemaal niet. Maar als je nu met golds speelden kon je tenminste een eerlijk potje tegen iemand spelen om te bewijzen dat je goed bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te trollen? Ik vind dat dat gehaat op bronzes echt op moet houden. Ontzettend kinderachtig en IK SPEEL OOK MET SILVERS KUT VENT.
Ik wist niet dat je kwaad werd...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als ik je in elkaar sla met die grote kut bek van je. Nu heb ik er echt genoeg van.
vdm heeft hem vast alles verteld tijdens de vaste dieet dagen die ze samen houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd...
Tjacka is hier te gast en die denkt nu dat het hier een grote ongeregelde zooi is.
Want als je met golds speelt ben je goed?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar als je nu met golds speelden kon je tenminste een eerlijk potje tegen iemand spelen om te bewijzen dat je goed bent.
Dat is hier altijd zo..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tjacka is hier te gast en die denkt nu dat het hier een grote ongeregelde zooi is.
Laat maarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want als je met golds speelt ben je goed?
Er zijn hier meer mensen die silvers gebruiken (en ook bronzes maar daar durven jullie niks van te zeggen)quote:
ik heb al een aantal rellen op mijn cv staan hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon om een eerlijke match te krijgen zodat je kunt bewijzen dat je goed bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn hier meer mensen die silvers gebruiken (en ook bronzes maar daar durven jullie niks van te zeggen)
Dat is de walgelijke cultuur in dit land, DS'je. Je mag vooral niet boven het maaiveld uitsteken. We moeten weer trots worden op onszelf. Op elkaar. Op Nederland. Terug naar die VOC mentaliteit. Godverdomme.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij reageert gewoon altijd zo heerlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn hier meer mensen die silvers gebruiken (en ook bronzes maar daar durven jullie niks van te zeggen)
Ik heb vorig jaar al bewezen dat ik goed ben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon om een eerlijke match te krijgen zodat je kunt bewijzen dat je goed bent.
Gast denk aan je bloeddruk.
En dit jaar ben je slecht. Dat kan gebeuren, kijk naar LitmanenAFCA ... won vorig jaar fluitend divisie 1 degradeert nu naar divisie 8. Is niks om je voor te schamen. Tenzij je met bronzes en silvers speelt, dat zou ik liever niet in de kroeg vertellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al bewezen dat ik goed ben.
Niks tegen Brabanders jongeuh verrekte koekwousquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou toch je fucking bek man. Kut Brabander.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dit jaar ben je slecht. Dat kan gebeuren, kijk naar LitmanenAFCA ... won vorig jaar fluitend divisie 1 degradeert nu naar divisie 8. Is niks om je voor te schamen. Tenzij je met bronzes en silvers speelt, dat zou ik liever niet in de kroeg vertellen.
Ik zou liever niet in de kroeg vertellen dat ik PSV-supporter ben. Hou nu maar weer op want ik vind het echt niet leuk zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dit jaar ben je slecht. Dat kan gebeuren, kijk naar LitmanenAFCA ... won vorig jaar fluitend divisie 1 degradeert nu naar divisie 8. Is niks om je voor te schamen. Tenzij je met bronzes en silvers speelt, dat zou ik liever niet in de kroeg vertellen.
Ik mis die tijdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ditquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou liever niet in de kroeg vertellen dat ik PSV-supporter ben. Hou nu maar weer op want ik vind het echt niet leuk zo.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:49 schreef Tjacka het volgende:
psv'ers zijn wel het meest debiele volk ooit
Wat is er mis met debiel volk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:49 schreef Tjacka het volgende:
psv'ers zijn wel het meest debiele volk ooit
WERREKU VOOR DA CHELDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Snap niet waar je dat vandaan haalt..
goed argumentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er mis met debiel volk?
Tevens lijkt me dat sterk aangezien Eindhoven een slimme stad is in verhouding met Rotterdam en Amsterdam.
Ik ben Ajacied, woon vlakbij Tilburg maar vind Eindhoven ook best een leuke stad hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eindhoven is een paradijs in vergelijking met Rotterdam.
Hoezo?quote:
ik kom niet uit amsterdam, en ben voor ajax.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch zo? Op het feit dat voetbal sowieso een sport voor paupers is na wonen er in Eindhoven veel hoogopgeleide mensen.
Alleen uitgaan in Eindhoven is afschuwelijk de rest is best prima. Tilburg is ook mooi daar heb ik veel dronken avonden mee gemaaktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, woon vlakbij Tilburg maar vind Eindhoven ook best een leuke stad hoor
Tilburg en stappenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen uitgaan in Eindhoven is afschuwelijk de rest is best prima. Tilburg is ook mooi daar heb ik veel dronken avonden mee gemaakt
Ik weet wel zeker dat de meeste supporters van PSV uit regio Eindhoven komen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom niet uit amsterdam, en ben voor ajax.
ajax heeft heel weinig met amsterdam te maken, qua supportersgebied.
Breda vind ik dan weer de grootste kut stad in ons brabantquote:
Provincieclubjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de meeste supporters van PSV uit regio Eindhoven komen hoor
ik vond het wel leuk, alleen jammer dat we overal uit werden getrapt, omdat we strak stonden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Breda vind ik dan weer de grootste kut stad in ons brabant
Hangt op vrijdag en zaterdag wel vaak een agressieve sfeer op stratum dat is toch best jammer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Tilburg, Eindhoven en Breda vond ik allemaal wel leuk
Zolang je maar met de juiste mensen bent is het vaak wel gezellig.
Klopt, ligt er ook aan naar welke kroeg je gaat. Maar dat is inderdaad jammer ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hangt op vrijdag en zaterdag wel vaak een agressieve sfeer op stratum dat is toch best jammer.
Laatst ook al een keerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:54 schreef Reemi het volgende:
DS2 is een keer op na half 1 en het escaleert direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |