quote:Wednesday October 9 (7pm)
Second Round
Wade v Finnan 3-2
Newton v Anderson 2-3
Taylor v Nicholson 3-1
Whitlock v Baxter 3-0
Thursday October 10 (7pm)
Second Round
Lewis v Pipe 0-3
Chisnall v Jones 3-1
van Gerwen v van Barneveld 3-0
Hamilton v Painter
Friday October 11 (7pm)
Quarter-Finals
TBC
Wade - Whitlock
Taylor - Anderson
--------------------
MVG - Chisnall
Hamilton/Painter - Pipe
Saturday October 12 (7pm)
Semi-Finals
TBC
Sunday October 13 (7pm)
Final
Preceded at 6pm by:
Tom Kirby Memorial Irish Matchplay Final
Connie Finnan v Colin McGarry
Format
First Round - Best of Three Sets
Second Round - Best of Five Sets
Quarter-Finals - Best of Five Sets
Semi-Finals - Best of Nine Sets
Final - Best of 11 Sets
All sets are the best of five legs. Each leg must begin and end with a double. There is no tie-break in operation in any set.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen interview geven na de wedstrijd
2.5 per leg ja, ik heb hem nu 4 keer gepakt, 3 keer raakquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Die 180ers zijn wel gunstig bij de bookmakers
Kon geen dubbel raken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Rumille het volgende:
Hoezo zat Barney net op 501 en Van Gerwen op 57?
dubbel in dubbel uit toernooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Rumille het volgende:
Hoezo zat Barney net op 501 en Van Gerwen op 57?
1000 terugbetalen aan de PedoCquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja of de vrouw. Hij regelt het allemaal. Hup.
Die ziekte is weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1000 terugbetalen aan de PedoC
Niet zo gek bij zo'n stand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Je ziet al aan zijn kop dat hij het heeft opgegeven.
Niet voor Philquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef editoor het volgende:
Als mvg zijn double in nog kan verbeteren dan is ie echt onverslaanbaar.
Jammer dat Vincent niet meer zo vaak op TV-tournooien speelt, met zijn snelheid kan dat echt geweldig om te kijken zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
De beste stuurlui zitten aan tafel.
Ruud ter Weijden had deze pussies gedisstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
De beste stuurlui zitten aan tafel.
Gewoon de wouten bellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruud ter Weijden had deze pussies gedisst
''van gelder''quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk als je 10 keer sterker bent
quote:
Ik hoop ook dat hij wint, die Painter mag ik niet zo.quote:
97 uiteindelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef editoor het volgende:
[..]
in de buurt van de 100.00. Hij heeft veel dubbel ins gemist daardoor de wat lage gemiddelde.
De vingers zijn weer goed nat geliktquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vingers zijn weer goed nat gelikt
Zijn ze al begonnen? Sneller dan verwacht..... eerste set gemist.quote:
Opdoeken die tent, het licht kan uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ah, de nos heeft het aangepast.
[ afbeelding ]
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 10-10-2013 om 23:01:24Great game Michael van Gerwen hope you win the tournament mate reageer retweet
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 10-10-2013 om 23:01:24Great game Michael van Gerwen hope you win the tournament mate reageer retweet
Ik heb hem weleens wat meer aangeslagen gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft 3 legs gehad waar de dubbels niet zo lekker viel, verder wat het ook een goede partij van zijn kant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens wat meer aangeslagen gezien.
Huh wat? Zegt Barney altijd over zichzelf dat hij The Legend is? Nee toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef Iwanius het volgende:
Mooi dat Barney verslagen is weet ik nu ook dat hij niet meer komt aanzetten voor de camera's met zijn "The Legend"gedoe iedere keer want dat is hij niet en nooit geweest.
Ja, hij viel nog enigsinds meer. Al was hij er wel echt ziek van. Maar hij heeft een goede pot gespeeld, dus daar kan hij zich aan vasthouden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens wat meer aangeslagen gezien.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hamilton
Whitlock
Taylor
Gerwen
Winners today
2e rondequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, hij viel nog enigsinds meer. Al was hij er wel echt ziek van. Maar hij heeft een goede pot gespeeld, dus daar kan hij zich aan vasthouden.
Zie de gemiddeldes van alle 3e ronde partijden net:
Van Gerwen 97+
Hamilton 94+
Barney 91+
Rest allemaal onder de 90
Zeker niet ondenkbaar iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk verslaat Anderson Taylor, niet ondenkbaar in zijn vorm.
Dat is een vrij krappe schattingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker niet ondenkbaar idd. Denk een procent of 10 kans dat Anderson wint.
Krap, maar niet ondenkbaarquote:
Op de majors is het ook zelden voorgekomen dat Gando wint van Taylor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Krap, maar niet ondenkbaar![]()
Nee, zonder gekheid. Gary gooit zelden echt top tegen Taylor. Hij staat mentaal voorafgaand aan de wedstrijd al met 1-0 in sets achter tegen Taylor.
Sinds vorig jaar ingevoerd terwijl het alle voorgaande jaren first to 4 was in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
Gaat het weer slechts om 3 sets deze ronde? Jammer..
Een avond zal wel te lang duren anders oid. Jammer, gister was het ''al'' om 23:15 afgelopen oid. Kan toch makkelijk tot een uur of 1 doorgaan zo'n avond?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ingevoerd terwijl het alle voorgaande jaren first to 4 was in de kwartfinale.
Ik bedoel dat de bookies hem juist een procent of 20-25 geven, een stuk meer dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, zonder gekheid. Gary gooit zelden echt top tegen Taylor. Hij staat mentaal voorafgaand aan de wedstrijd al met 1-0 in sets achter tegen Taylor.
Heeft laatste ontmoeting geloof ik wel gewonnen in de Premier League. Of hoe noem je dat, die competitie met 8 spelers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
10 spelers tegenwoordig. Premier League inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heeft laatste ontmoeting geloof ik wel gewonnen in de Premier League. Of hoe noem je dat, die competitie met 8 spelers.
Zoveel toernooien en Leagues vandaag de dag, haha.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
10 spelers tegenwoordig. Premier League inderdaad.
Dit dus, al sluit ik niet uit dat Pipe voor een stuntje kan zorgen. Wade blijft uiteraard levensgevaarlijk en dodelijk efficiënt als het moet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade wint gewoon van Whitlock.
Hamilton wint van Pipe
MVG van Chisnall
Taylor van Anderson
Zo te zien komt er niets meer na de dartsiuitzending die om 20 uur begint dus, ja alle kwartfinales op tv?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Germano het volgende:
Komen alle kwartfinales vanavond op tv?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo te zien komt er niets meer na de dartsiuitzending die om 20 uur begint dus, ja alle kwartfinales op tv?
Hamilton - Pipe
Wade - Whitlock
Taylor- Anderson
Van Gerwen - Chisnall
alle 4 mooie wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamilton - Pipe
Wade - Whitlock
Taylor- Anderson
Van Gerwen - Chisnall
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou, die eerste mag van mij versneld worden afgespeeld.
true.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou, die eerste mag van mij versneld worden afgespeeld.
iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef OverRated het volgende:
Lijkt wel een herhaling wanneer die pipe gooit
Ik weet eigenlijk niet wat saaier isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef Grifte het volgende:
Gewoon NL kijken, rond de tijd dat dat klaar is hopelijk het begin van Anderson
Precies ja. Ik hoor het wel wanneer het klaar is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef Grifte het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef Germano het volgende:
De eerste set is al voorbij! Het gaat sneller dan ik had verwacht.
Ja inderdaad, dat is gelukkig wel heel spannend, benieuwd of Nederland het WK gaat halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef Grifte het volgende:
Janmaat speelt, anders had ik ook niet gekeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is gelukkig wel heel spannend, benieuwd of Nederland het WK gaat halen
Als je de tweede wedstrijd ook nog saai vindt, dan kun je misschien beter niet kijken vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Janmaat speelt, anders had ik ook niet gekeken.
Maar Pipe - Hammer, Wade - Whitlock is wat saai, al kan Whitlock er nog wel wat van maken.
Wade speelt bijna altijd met een laag gemiddelde en goede finishes om zijn partijen te winnen, niet leuk om te zien, wel effectief. De laatste tv-partijen die ik van Whitlock heb gezien gooide hij matig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je de tweede wedstrijd ook nog saai vindt, dan kun je misschien beter niet kijken vanavond.
180's for show, doubles for dough.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wade speelt bijna altijd met een laag gemiddelde en goede finishes om zijn partijen te winnen, niet leuk om te zien, wel effectief. De laatste tv-partijen die ik van Whitlock heb gezien gooide hij matig.
Kan desondanks nog wel een krakert worden
Jammer voor hem. Is 170 überhaupt al gegooid dit toernooi?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Hij liet die laatste een beetje uit z'n handen glijden bij het overpakken, toen was de concentratie weg
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer voor hem. Is 170 überhaupt al gegooid dit toernooi?
Nee.quote:
Leuker potje dan op tv.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Winmau World Masters hier, kijk dan wat een baas die Lamb:
http://www.winmau.com/sec/1391/WINMAU_TV/
lijkt wel een jaren 80/90 settingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Winmau World Masters hier, kijk dan wat een baas die Lamb:
http://www.winmau.com/sec/1391/WINMAU_TV/
Zekerquote:
Stijn moest naar bed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Er kijkt bijna niemand vandaag ofwel. Zelfs Stijn is afwezig.
Nederlands elftal denk ik..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Er kijkt bijna niemand vandaag ofwel. Zelfs Stijn is afwezig.
Dat lijkt me ook ja...raar dan, het zijn wel de kwartfinales hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat boeit toch niemand. Veredeld oefenpotje.
Daarom. En straks komen ze weer als Mike moet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja...raar dan, het zijn wel de kwartfinales he
Ach 6-1 op dit moment, denk dat veel mensen wel zijn blijven hangen door het spektakel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat boeit toch niemand. Veredeld oefenpotje.
En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG MIKEGOD posten als ie wintquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. En straks komen ze weer als Mike moet.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG MIKEGOD posten als ie wint
Ik ga morgen waarschijnlijk de halve finales missen wel
Dat zou ik dan wel weer zien want zondag ben ik gewoon thuis.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer zien want zondag ben ik gewoon thuis.
Dat is wel erg triestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Madhouse11 het volgende:
Iedereen kijkt natuurlijk het topdarten op de Winmau !.
Daar wint vandaag iemand met een dubbel die niet eens zat....
Pipe heeft gewonnen, nu is de laatste set bezig tussen Whitlock en Wade.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Wat zijn de uitslagen van vanavond, die al gespeeld zijn.
Is Taylor anderson niet ook ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pipe heeft gewonnen, nu is de laatste set bezig tussen Whitlock en Wade.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Madhouse11 het volgende:
Iedereen kijkt natuurlijk het topdarten op de Winmau !.
Daar wint vandaag iemand met een dubbel die niet eens zat....
Die moeten volgens mij nog, ik ken het schema niet.quote:
Had dat dan in 1998 gedaan ...quote:
ja naja ik kijk het nu al jaaaaaaaaren niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had dat dan in 1998 gedaan ...
Wat je nu te zien gaat krijgen is om te kotsen
John Cena is nog steeds de baas daar (quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja naja ik kijk het nu al jaaaaaaaaren niet meer.
Nog steeds ja ? pffquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Cena is nog steeds de baas daar (![]()
![]()
) dus je mist niks .
(kijk trouwens ook al jaren niet meer)
Beter deden ze TNA, ROH of NJPW ..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nog steeds ja ? pff
Ach, elke show downloade ik, en ik ben 1x naar een Show geweest in Brussel
t boeit me ook totaal niet meer
wie let er nou op haar gezichtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jezus, dat gezicht van dat mokkel ernaast
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jezus, dat gezicht van dat mokkel ernaast
Dit vat het wel aardig samenquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie let er nou op haar gezicht
Dit dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mensen die alleen naar tetten kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel als er verder niets te zien wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mensen die alleen naar tetten kijken
Klonk best geloofwaardig, ze kwamen namelijk uit een ruimteschipquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef heywoodu het volgende:
nou leuk verhaaltje over bodysnatcheraliens hoor frank nou gr gr
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef hafcfan het volgende:
Anderson is zo'n grote hype. Jaques noemt hem zelfs in potentie de beste speler ter wereld,
Bijnamen krijg je toch? Jezelf een bijnaam geven is ook vrij narcistischquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Als je jezelf Chizzy noemt ben je een mongool of een narcist
Dan is heel Engeland vol met mongolenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bijnamen krijg je toch? Jezelf een bijnaam geven is ook vrij narcistisch
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is heel Engeland vol met mongolen
MVG tegen Pipe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Dacht Pipe-Phil, maar MVG moet daar tegen. Wint die wel.
Wel twee uitersten qua snelheid, is kut.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Dacht Pipe-Phil, maar MVG moet daar tegen. Wint die wel.
Legs nietquote:
Dat een wedstrijd noemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef polderturk het volgende:
Na de voetbal wedstrijd Nederland-Hongarije nu de wedstrijd waar het ECHT om gaat: van Gerwen vs Chisnall.
Die heeft de pijlen van zijn leven gegooid en kan ieder moment instorten, Mighty Mike gaat gewoon winnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in. Chisnall is in alles beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |