quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:25 schreef Catch22- het volgende:
Voor jongens gay en voor meisjes tacky
Dit dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef LuDann het volgende:
Leuk voor de portemonnee van je tandarts, niet zozeer voor jou.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ken er ook een die een tongpiercing heeft..... En ik ken hem.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef MWP het volgende:
Afschuwelijk. Tenzij je in een camper woont.
Gewoon niet doen dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef LuDann het volgende:
hmmm ik weet het nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon niet doen dus
Lekker laten zetten, je komt er vanzelf wel achter hoe hard ze je uitlachenquote:
idd YOLO!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef destrovel het volgende:
[..]
Lekker laten zetten, je komt er vanzelf wel achter hoe hard ze je uitlachen
YOLO toch?
hoezo zou je hetzelfde willen zijn als miljoenen andere mannen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Oorbellen en piercings bij een man... Ik kan er niet aan wennen. Waarom zou je jezelf als een vrouw willen voordoen?
(Nou vind ik bij vrouwen piercings ook geen gezicht, maar goed, dat soort versieringen hebben toch wel iets vrouwelijks)
omg wahahahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke veel plezier ermee
Tevens een handige link
Omdat je een man bent? En geen vrouw?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef xjunklife het volgende:
hoezo zou je hetzelfde willen zijn als miljoenen andere mannen?
In mijn ogen wel hoor. Als er zo'n lummel met oorbellen en/of een tongpiercing voor me staat denk ik alleen maar 'mietje'. (En dan niet 'mietje' als in 'homo', maar als in 'watje')quote:en het is niet lals een vrouw voordoen
ik zeg je eerlijk ik denk als ik voor je sta dat je geen watje meer zegt maar ieder zijn eigen meningquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? En geen vrouw?
[..]
In mijn ogen wel hoor. Als er zo'n lummel met oorbellen en/of een tongpiercing voor me staat denk ik alleen maar 'mietje'. (En dan niet 'mietje' als in 'homo', maar als in 'watje')
Als je kunt rekenen, reken daar dan maar niet op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef xjunklife het volgende:
ik zeg je eerlijk ik denk als ik voor je sta dat je geen watje meer zegt
quote:
Nou, post je even het resultaat van je 'piercing' dan? Bepaal ik dan wel of het afschrikwekkend isquote:
is goed pikkiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou, post je even het resultaat van je 'piercing' dan? Bepaal ik dan wel of het afschrikwekkend is, of dat ik onder de tafel lig van het lachen.
![]()
(Mijn god, een lame piercing laten zetten en dan nog denken er 'status' aan te kunnen ontlenen ook. Grow up.)
Belofte maakt schuld he?quote:
Kerel, duidelijk trek je je niets aan van onze meningen, dus wat dóe je hier nog? Ren naar buiten en ga die piercing halen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
onzin ik heb al 7 jaar een tongpiercing.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef LuDann het volgende:
neehoor, denk je echt dat het mij iets intreseerd wat mensen zoals jy van me denkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld he?
Ik kan nu al voorspellen dat je die foto dan ook niet gaat plaatsen, dat doen vrouwtjes niet.
jatoggquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin ik heb al 7 jaar een tongpiercing.
@ts: niks mis mee
Gewoon doen als je het wilt en je niet druk maken om de bekrompen (FOK!)maatschappij
Ja man. (Ow, sorry... VENT)quote:
Intreseerd???quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:21 schreef xjunklife het volgende:
[..]
neehoor, denk je echt dat het mij iets intreseerd wat mensen zoals jy van me denken
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man. (Ow, sorry... VENT)
Ga ff lekker meelullen met een vrouw.
bohh kerel ben je altyd zo irritant?
Je moet wat he, als de mannen het een zielig idee vinden...![]()
of ik heb gwn dyslexie??quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Intreseerd???
Jij bent wel een tongpiercing-type...
Of je hebt het niet, maar je bent gewoon te lam om NL te leren? En probeer je dat te compenseren met een piercing omdat je ten onrechte denkt dat men je dan serieuzer neemt?quote:
dat vind ik nog steeds zo vreemd he.. Mensen met dyslexie die nooit een probleem hebben met het spellen van dyslexie.quote:
uhmmmm neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Of je hebt het niet, maar je bent gewoon te lam om NL te leren? En probeer je dat te compenseren met een piercing omdat je ten onrechte denkt dat men je dan serieuzer neemt?
Anyway, neem jij lekker je piercing joh. Of 2. Of 100.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |