Lokaal winkelding, GEVOEL.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus, waar hebben jullie je matras vandaan? En en welk matras hebben jullie dan en welke motivatie hadden jullie om dat matras te kopen?
Graag in drievoud![]()
Wordt je nooit moe van jezelf? JAWEL!
wieg wieg wieg wiegquote:
Is Leen Bakker niet kut dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Ik heb er een van de leen bakker speciaal voor fatso's!
11 jaar geleden gekocht dus weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus, waar hebben jullie je matras vandaan? En en welk matras hebben jullie dan en welke motivatie hadden jullie om dat matras te kopen?
Graag in drievoud![]()
Wordt je nooit moe van jezelf? JAWEL!
Nermnermnerm!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij the dungeon hadden ze meelwormen met cheddarsmaak
Het bed is kutter, dat kraakt als een malle en heb ik eens kapot gebatstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Leen Bakker niet kut dan?
Nou ja, wij merkten nu ook wel dat Fred meer weegt dan ik. En ik krijg een stevig matras dus niet naar beneden geduwd. Hij wil juist wat steviger
Toen dachten we aan twee losse matrassen.. Maar die hoerendingen hebben allemaal een andere hoogte
Het was allemaal zo enerverend, je had er bij moeten zijn
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Het bed is kutter, dat kraakt als een malle en heb ik eens kapot gebatst
Ga naar de huisarts dan krijg je misschien ook van die toffe pillenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van mn rug, en het lijkt alsof het naar mn buik voor doorstraalt? Ik dacht eerst dat ik ongesteld moest worden maar is niet zodafuq.
Het is niet alsof ik niks kan maar het is vervelend.
Ja als t nog ff aanhoudt ga ik welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts dan krijg je misschien ook van die toffe pillen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen heb ik het als een eckten student gefixt met bierkratten
Godver, gij baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen heb ik het als een eckten student gefixt met bierkratten
Tot je je rekening krijgt want eigen risicoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als t nog ff aanhoudt ga ik welgratis drugs omg
Nee het was ervoor al denk ik, ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot je je rekening krijgt want eigen risico
Komt het niet door het plots weer starten met lopen?
Wat een bazenargument, geen tijd hebben om te mailenquote:Sommige mensen hebben misschien niets te doen, maar daar hoor ik niet bij! Dus nu heb ik mijn schema zodanig aangepast dat ik tijd kon vinden om te mailen.
Dan is het vast parkinsonquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het was ervoor al denk ik, ik weet het eigenlijk nietHet is meer alsof er iets niet goed zit ofzo.
Masja/sintieja?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een bazenargument, geen tijd hebben om te mailen
Ik moest als ik pillen nodig had ze steeds gewoon betalen bij de apotheek.. Voor deze hoefde ik niks te betalenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot je je rekening krijgt want eigen risico
Komt het niet door het plots weer starten met lopen?
waarom van ikea persee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
Ik moet binnenkort nieuwmatras kopen en ik wil ook van de ikea, maar koos wil dat niet
OK IK KOM ER NU AAN TETTEN DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar kom maarh ier liggen, ik heb een bazenbed
Dan komt de rekening later nog, sorryquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest als ik pillen nodig had ze steeds gewoon betalen bij de apotheek.. Voor deze hoefde ik niks te betalen
Je kunt in een beddenzaak gewoon 2 matrassen kopen, allebei je eigen matras voor jouw gewicht etc, en dan een lovebridge er tussen leggen als je die naad vervelend vindt. Matrassen zijn even hoogquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Leen Bakker niet kut dan?
Nou ja, wij merkten nu ook wel dat Fred meer weegt dan ik. En ik krijg een stevig matras dus niet naar beneden geduwd. Hij wil juist wat steviger
Toen dachten we aan twee losse matrassen.. Maar die hoerendingen hebben allemaal een andere hoogte
Het was allemaal zo enerverend, je had er bij moeten zijn
IK STUUR JE GEEN REKENING OM HIER TE TUKKEN!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OK IK KOM ER NU AAN TETTEN DIT DAT ALLES
Maar ik vermoed zomaar dat ik een prijscategorie lager dan jij zoek?
Ja niet dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt in een beddenzaak gewoon 2 matrassen kopen, allebei je eigen matras voor jouw gewicht etc, en dan een lovebridge er tussen leggen als je die naad vervelend vindt. Matrassen zijn even hoog
Ja heb je gelijk in hoor, maar IKEA heeft goede prijs kwaliteit verhouding. En koos en ik slapen beide prima, hebben geen ingewikkeld of duur matras nodig. Wat hogere prijsklasse van IKEA is prima voor onsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom van ikea persee?
een bed is waar je oplaad voor de dag, imho de investering waard om goede matrassen te kopen, nachtrust is belangrijk
Ja maar ik wilde goeden tips en trucs om een matras te kopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK STUUR JE GEEN REKENING OM HIER TE TUKKEN!
Vergeet de poedel niet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
Schaar en Fred die bij sjaan komen wonen
jamaar ikea :<quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja niet dus.
Ze varieerden van 18cm tot 24 cm hoog.. En elke maat daar tussenin
Maar we zagen nu ook dat ze een complete boxspring verkochten, die hebben we niet geprobeerd.. Dus morgen weer terug
Ik weet nogv van mijn matras dat je goed moet kijken naar je gewicht, en het type matras zelf ten opzichte van hoe je vaak slaapt, of je altijd op rug ligt of meestal op zij etcquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde goeden tips en trucs om een matras te kopen
Tante IJsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Potentiële babyboom in Joop z'n vriendengroepje.
ftfyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 katten, poedel en vanaf 1 nov 2 vogels
drukke boel
geen balletjes aanwezig hierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:36 schreef Molo het volgende:
En Miep die gaat batsen met Milo en Mika
Miep met voorbinddildo dan?quote:
Miep heeft geen baarmoeder meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep met voorbinddildo dan?
Of scharen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
Kut, ik moet nog vlees braden, anders kan ik het weg donderen morgen![]()
Tot zo!
zekers!quote:
wat bieden ze dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut theodora pallet nog niet verkocht, al die mensen die bieden reageren gewoon niet meer?!
welken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, 9 bondi lakjes onderweg totaal
22, 25 26 euro. Allemaal gemaild maar geen reactie meer erna?!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
wat bieden ze dan?
(en nee, ik bedoel niet 2 x de helft)
Ja dat weet ik niet, ik heb ze allang geleden besteld. Net toevallig nog 1 gratuit van de kortingscode.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
22, 25 26 euro. Allemaal gemaild maar geen reactie meer erna?!
oh ik dacht dat je net besteld hadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, ik heb ze allang geleden besteld. Net toevallig nog 1 gratuit van de kortingscode.
Ja ik hoef ze ook niet meer na deze boxen die ik al bezahld had.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je net besteld had
Ik vind ze te duur, sorry
ik vind het een hoop geld maar ik ben meer van de P2 en Catrice prijzenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoef ze ook niet meer na deze boxen die ik al bezahld had.
(20$ voor 3 lakjes incl shipping is niet duur imo maarja)
quote:Hier de swatches in zonlicht. Ik moet eerlijk zeggen dat de bronze kleur een beetje brokkelig aanbrengt, dit komt doordat er zo enorm veel glitters in zitten. Glitters van alle makten. Groot, klein, goud, bruin, alles door elkaar. Maar het effect is mooi en vooral heel hip: brokkelig glitter zie je heel erg veel terug dit seizoen (denk ook aan brokkelig glitter topcoats op de nagels).
Wat de NEUK is er mis met die wenkbrauw? Of is het gewoon weer omdat het Masja isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]Masja over de meest brokkelige, laffe kleur glitter oogschaduw oooooit
En haar wenkbrauwen van dichtbij
ze heeft ze getattooeerd, van veraf vind ik het best wel mooi geworden maar van dichtbij zijn het van die grijze Polen streep dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat de NEUK is er mis met die wenkbrauw? Of is het gewoon weer omdat het Masja is
ja tuurlijk is ook zo, maar ik heb aidshanden dus dat is het verschil niet waard johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik vind ze dan ook íetsje beter dan catrice of p2
20$ komt neer op 5 euro per lakje.
Sorry maarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ze heeft ze getattooeerd, van veraf vind ik het best wel mooi geworden maar van dichtbij zijn het van die grijze Polen streep dingen
nope, als dat zo was dan had ik dat er wel bij gezegdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
en ik vind het gezeik om te zeiken
niemand kijkt toch zo close up naar je wenkbrauwen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het lelijk, dat mag toch wel neem ik aan?
[ afbeelding ] (zal wel copy paste-baar zijn)
ik wel want wenkbrauwfreakquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niemand kijkt toch zo close up naar je wenkbrauwen?
tot nu toe nog niet gebeurd anders hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jij gaat mensen zo in hun face bekijken? Ik denk dat ze je dan een klap verkopen
Check.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jij gaat mensen zo in hun face bekijken? Ik denk dat ze je dan een klap verkopen
ja die had ik tijdje geleden gezien, ik vind hem alleen te bewerkelijk om te makenquote:
Ik had geen zin meer om erop in te gaan maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar op die afstand van mensen zitten want werk is anders dan ineens in iemands gezicht gaan hangen om wenkbrauwen te bekijken.
dude, je hoeft het niet met me eens te zijn hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om erop in te gaan maar ik ben het met je eens
TOFFF!!!quote:
ERMAHGERDquote:
wat moet er nog meer doorheen? Qua vocht?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip kan ik die peanut butter shit ook maken zonder food processor, dus alleen met handmixer of kan ie dat niet aan ?
uh hij heeft koekkruimels, gesmolten boter, poedersuiker en pindakaas als ik eht goed hebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
wat moet er nog meer doorheen? Qua vocht?
Is beheurlijk sticky spul, maar dnek dat het wel kan. Ik heb nooit iets gebakken/gemaakt met pindakaas behalve nepdrollen dus ik weet het niet
Vroegah standaard een appeltaart op de verjaardag van mijn jongens. Dat herinneren ze zich ook nog steedsquote:
handmixer wordt dan niks, maar heb je klein keukenmachientje? Of anders gewoon oldskool met lepel/vork door elkaar prakken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
uh hij heeft koekkruimels, gesmolten boter, poedersuiker en pindakaas als ik eht goed heb
Neinz I dont haz itquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
handmixer wordt dan niks, maar heb je klein keukenmachientje? Of anders gewoon oldskool met lepel/vork door elkaar prakken?
ah, ja dat laatste helpt dan niet echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vroegah standaard een appeltaart op de verjaardag van mijn jongens. Dat herinneren ze zich ook nog steedsMaar tegenwoordig helemaal niet meer eik.
Ook omdat de meeste baksels gewoon dikmakers zijnen ik ben geen zoetekauw.
maak dezequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik 'moet' taarten maken voor mama dr verjaardag einz
Mja er komen nog al culinaire barbaren dus ik hou het simpel, zoiets maak ik wel als ik weet dat mensen die van lekkere noms houden komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze
http://www.bbcgoodfood.co(...)th-cheesecake-frosti
Succes verzekerd, zooooooo lekker!
(kan ook met diepvries bessen)
hij is serieus echt simpel te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja er komen nog al culinaire barbaren dus ik hou het simpel, zoiets maak ik wel als ik weet dat mensen die van lekkere noms houden komenZo ben ik dan ook weer
Ik moet soberso één appeltaart want graties goudreinettenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
Allerhande heeft ook vet veel toffe taartrecepten in huidige blaadje staan
Ik heb de cheesecake al gemaakt, die duurde wel wat lang, morgen ga ik met vriendin een limoen meringue taart maken, ben benieuwd
we mogen beide maar 1 stukje daarom, rest gaat naar "naasten"quote:
Te weinig mensen in de buurt om aan uit te delen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
we mogen beide maar 1 stukje daarom, rest gaat naar "naasten"
dat duurt veel langer dan die bosbessen cake dingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet soberso één appeltaart want graties goudreinetten
maak kinderen om het aan uit te delenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te weinig mensen in de buurt om aan uit te delen.
kun je ook downloaden he, voor 3 euro ofzo, voor op Kindle/tabletquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil Mary Berry's baking bible
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
maak kinderen om het aan uit te delen
Vent van mn moeder heeft dat allemaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
dat duurt veel langer dan die bosbessen cake ding
Appelcake, ook lekker, al is oldskool appeltaart natuurlijk wel dé bomb
Krijg je die van familie ofzo, die gratis appels?
hehehehehe, ik blijf er om lollerenquote:
Ik ook, tof beest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehehe, ik blijf er om lolleren
LOLWHUT!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vent van mn moeder heeft dat allemaalook pruimen en velen groentes enzo. nerm
Is dus ook schoonvader van mn zus einz
eh ik had het voor het eerst gebakken dus ik ga geen tips geven, het had beter gekund imoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
Spees, hoe had jij toen die hamburgerbroodjes gemaakt? Bakje water in de oven of ingesmeerd met ei ofzo? Ze zagen er zo lekker uit en ik faal in broodjes bakken
Heerlijk! Die smurf was zo blij met zijn garagequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, ja dat laatste helpt dan niet echt
Ook niet met verjaardagen?
Hoe was je weekendje met je kindern trouwens?
ah, jammerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eh ik had het voor het eerst gebakken dus ik ga geen tips geven, het had beter gekund imo
ja die had ik gevondenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eh ik had het voor het eerst gebakken dus ik ga geen tips geven, het had beter gekund imoop mijn blog had ik het recept voor het brood gelinkt. Ik ben te lui om zelf te kijken
leuk, fijn dat het tof was bij zequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heerlijk! Die smurf was zo blij met zijn garage
En leuk ook bij mijn zus die avond.
En ik ga sporten
Bij Curves...deze maand een actie van 10 lessen voor 10 euro. Dus ik heb me aangemeld. Ik zal toch wat moeten gaan bewegen
rip aan de nabestaanden van Priemquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef PriemGirl het volgende:
Piercings zitten er invelen zwellingen ende bloed
sjaan ik maak er morgen foto van
RIP aan de kraakbeenpiercings. They do not have mercyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef PriemGirl het volgende:
Piercings zitten er invelen zwellingen ende bloed
sjaan ik maak er morgen foto van
Dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RIP aan de kraakbeenpiercings. They do not have mercy
Mja die foto is wel erg ja. Ik ga dan ook eerst ff kijken of het iets is voor me.quote:
Naja voor 10 euro, prima. Maar sporten met zure oude mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja die foto is wel erg ja. Ik ga dan ook eerst ff kijken of het iets is voor me.
Mij gaat het om het resultaat natuurlijk.
Iedereen van mijn familie woont in het noorden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk, fijn dat het tof was bij ze
Wonen zij allemaal in het noorden?
Zonder worstenbrood en Bossche bollenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie woont in het noorden.
Ja dat moet ik dus ff afwachten. Ik weet niet hoe representatief die foto isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja voor 10 euro, prima. Maar sporten met zure oude mensenhijgen puffen steunen meh
Ja daarom vind ik fitness stomquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus ff afwachten. Ik weet niet hoe representatief die foto is
En sporten in een sportschool vind ik ook echt gruwelijk..lang wachten voor een apparaat en van die opgepompte kerels enzo...Neh.
Ik kijk dan naar de prijzen en ben gelijk weer genezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch zit ik te overwegen om weer naar de sportschool te gaan.
Wat is er met de inactieve ik gebeurd?
78 eu per maand hierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kijk dan naar de prijzen en ben gelijk weer genezen
Fitness zelf is wel tof, maar die scholenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik fitness stomHet is altijd wel iets.
die hebbie hier ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder worstenbrood en Bossche bollen
+1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hebbie hier ook niet
Puckzzz, ik ben zelfs nog nooit van mijn leven in Friesland geweest
Nee dat is als je 3 jaar abbo neemt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
Die met die reclame van Tatjane is iets van 16,95 per maand toch? Maar dat is wel wanneer je een jaar abbo afneemt. en dus maar 3 van de 12 maanden gaat
voller, mijn reetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
Godsamme...een IETS VOLLERE Sylvie?? Damn, ik teken ervoor...om daarna te zeggen dat ze het beter vinden staan. Zet dit dan niet in je headline![]()
http://www.ilovefashionne(...)rtief-op-het-strand/
ja ik ook hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar kip ik wil kookboeken wel in het echt hebbenlate reactie
Echt????quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is als je 3 jaar abbo neemt.
en gigolo 24-7 tot je beschikkingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
inclusief champagne en bubbelbad en massage bij elk bezoek
tijd niet gekeken en ontdek het nu weerquote:
wiesda?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook Paul Hollywood boeken
Leuk is die he?quote:
vind je? ik vond het zo'n zaad filmquote:
beslissing?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben alleen nog niet uit over mijn beslissing
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hollywood
Als je de film nog moet kijken dan niet spoiler kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je de film nog moet kijken dan niet spoiler kijkenLol ik ging quoten en toen zag ik het alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fail.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je de film nog moet kijken dan niet spoiler kijken2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ja, dat is wel een faal iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol ik ging quoten en toen zag ik het alsnogfail.
die zijn viesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:15 schreef Puckzzz het volgende:
LOL ik zei dat ik geen zoetekauw was. Correctie! Ik maak een uitzondering voor Mergpijpjes
Net twee op ermnermnerm...nu naar bedje toe
Als je dit serieus gemist heb dan heb je het hele doel van de film gemistquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:16 schreef Puckzzz het volgende:
Eerste of tweede verhaal?
Heb ik dat volledig gemist? (jajaja filmpje kijken, wijntje erbij blahblah)
Het enige koekje wat ik echt lekker vind. En bitterkoekjesquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:16 schreef Puckzzz het volgende:
Eerste of tweede verhaal?
Heb ik dat volledig gemist? (jajaja filmpje kijken, wijntje erbij blahblah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
yepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dit serieus gemist heb dan heb je het hele doel van de film gemist
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]Ooooh zo!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Anyways ik denk toch datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sow, hier moest ik ff 4x overheen lezen voordat ik hem snaptequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:54 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Ben nu aan het wachten in mn huis totdat hdt vinyl sorst gelegd... wel lekker rustig hier
Ik heb echt nog nooit van een dergelijk verband gehoord eigenlijk. Maar als je oog al een paar weken aan het branden is en er vuil in zit, dan lijkt het mij slim om even langs een arts te gaan ja...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Last van brandend (rood aangelopen) oog en dat is al een tijdje (paar weken) bezig als in teveel fris = cola o.i.d. (koolzuur i.c.m. suikers) heb gedronken. Brandend als in pijn en alleen weg te vegen met een koud doekje helpt of een ijskoud water op de bal van je oog merk ik.
En als je wat wegveegt zie ik soms een soort doorzichtig laagje meekomen en is het troebele wat ik tot dan had bij zicht weg.(vet?)
Iemand die weet of een arts even raadzaam is (oogarts voor mij part) wnat gek genoeg als ik dus geen fris drink maar gewoon water dan heb ik dus minder tot geen last van dat brandende in de ochtend. Dus is er toch iets van een bepaalt verband. Of niet?
En jij dacht. Dit lijkt me nu eens een goeie vraag om te stellen in een topic met als titel "Batsen in de Ikea".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Last van brandend (rood aangelopen) oog en dat is al een tijdje (paar weken) bezig als in teveel fris = cola o.i.d. (koolzuur i.c.m. suikers) heb gedronken. Brandend als in pijn en alleen weg te vegen met een koud doekje helpt of een ijskoud water op de bal van je oog merk ik.
En als je wat wegveegt zie ik soms een soort doorzichtig laagje meekomen en is het troebele wat ik tot dan had bij zicht weg.(vet?)
Iemand die weet of een arts even raadzaam is (oogarts voor mij part) wnat gek genoeg als ik dus geen fris drink maar gewoon water dan heb ik dus minder tot geen last van dat brandende in de ochtend. Dus is er toch iets van een bepaalt verband. Of niet?
Dude je zit in een nagellakslowchattopic. Bel een dokter, kun je ook wel zelf bedenken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat het aids isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik wist dus heul niet dat dat zulke populaire thema's waren, maar toen die foto op Reddit kwam, kwamen er direct allemaal voorbeeldenquote:
Ja joh vooral infinity teken en veertje zie je echt overal, beetje de opvolgers van de sterretjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wist dus heul niet dat dat zulke populaire thema's waren, maar toen die foto op Reddit kwam, kwamen er direct allemaal voorbeelden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn echt mini en het is natuurlijk nu wel erg gezwollen door het gepriegel gisteren
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan:1) wij hebben dezelfde oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn echt mini en het is natuurlijk nu wel erg gezwollen door het gepriegel gisteren
2) weke piercings zijn het? zien er mooi uit! Heb je linkje? Ik heb nu piercings van alloverpiercings
Ze vergeten de blaasbloemquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wist dus heul niet dat dat zulke populaire thema's waren, maar toen die foto op Reddit kwam, kwamen er direct allemaal voorbeelden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1) wij hebben dezelfde oorbellen
2) weke piercings zijn het? zien er mooi uit! Heb je linkje? Ik heb nu piercings van alloverpiercings
Ohja sorry die linkjes had je al gestuurd! Nou weet ik het weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
OORBELSISTAHHHHSSSS Laten we er een tattoo van zetten
in een infinity teken
Nee?
Ik heb ze ook van alloverpiercings
Dit: https://www.alloverpierci(...)-fit-bioplast-labret
Met dit: https://www.alloverpierci(...)t-insert-met-kristal
En dat 2x dus
jawel, even zoeken momentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en had jij nog linkje voor die bloemetjes piercing?? Want vlg mij hadden zij ook 1 met 3 steentjes na elkaar wat ik dan in mijn conch zou willen doen...
Die heb ik in het blauwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja sorry die linkjes had je al gestuurd! Nou weet ik het weer
Ik heb deze: https://www.alloverpierci(...)cetgeslepen-zirkonia
Ja weet ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawel, even zoeken moment
disclaimer: die zijn wel duur, die bloemetjes zijn ook 50 euro
Sjaan:Ermagerd dat ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn echt mini en het is natuurlijk nu wel erg gezwollen door het gepriegel gisteren![]()
Nu wil ik het ook
Maar geen zin in het gedoe![]()
(en tikje mietig voor pijn)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Sjaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn echt mini en het is natuurlijk nu wel erg gezwollen door het gepriegel gisteren
En nu wil ik een nieuwe.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat heb je erin zitten? Ik neem aan dat je een helix bedoeld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kwam er met die week in bed liggen achter dat mijn oorbel boven in m'n oor nog steeds zeer doet als ik er lang op lig.. Heb dat ding al 15 jaar.
Goeden bewijs dat je die dingen niet moet laten schieten.
(en uiteraard toch niet gewoon er uit halen he?)
Ja, helix. Er zit een ringetje in, dat vrij dun is. Al pakweg 10 jaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat heb je erin zitten? Ik neem aan dat je een helix bedoeld?
En als je daar een normale oorbel in hebt zitten is het niet zo vreemd hoor, dan doet het bij mij ook pijn als ik slaap. Vandaaar dat ik er een piercing met platte achterkant in heb zitten, nu kan ik er op slapen wat ik wil zonder problemen
OH ringetje, okay daar heb ik geen ervaring mee ik vind ringetjes maar nietsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, helix. Er zit een ringetje in, dat vrij dun is. Al pakweg 10 jaar.
Meestal heb ik er niet zo'n last van, maar ik heb nu natuurlijk heel veel erop gelegen. Ik vind het vooral grappig dat een ding van 15 jaar oud nog steeds zeer kan doen
Ik heb die piercings die ik hierboven naar priem linkte ook gewoon in mijn oorbelgaatje zitten. Ik heb er 1 in helix, 1 in tragus, en dan in mijn 2e oorbelgaatje er ook een zitten, ja het is wat krapper maar je krijgt hem er wel doorheen en t gaatje past zichzelf wel aan. Ik vergeet altijd oorbellen in mijn 2e gaatje te doen dus nu vaste piercings in gezet zodat ik niet steeds hoef te wisselenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zit een gewoon oorbel-ringetje in, dus veel dunner dan een piercing. Dus ga er nooit meer wat anders in krijgen.
En dat hoeft ook niet, als deze er ooit uit gaat dan is het gewoon klaar daar... Maar op dat punt ben ik dus nog niet
Wellicht dat ze dat je klaar was?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:17 schreef Maisnon het volgende:
ben ik in de badkamer bezig, word ik gebeld, ga ik in mn kamer de telefoon opnemen, gaat mn huisgenootje gauw douchenwat is deze
Autoservice Henk Schasfoort?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Gister AHS gekekenvolgens mij wordt deze goed!
Ja was ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dat je klaar was?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Autoservice Henk Schasfoort?
Oh het is American Horror Story ofniet?
Ik wil ook laseren, maar zo duuuurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja was ookmaar maakte het niet minder kut
Ik moest voorbereidende werkzaamheden voor het heerlijke haren weglaseren doen. Echt vervelend datmaar goed doel
Ja het operatiegebied gaat het nu om, en dat moet dan compleet geschoren zijn maar mijn huid is megagevoelig, niet echt een chille plek. En ook onhandig om zo'n intiem gebied aan een vreemd iemand voor te leggen, vandaag is mijn vaste behandelaar er nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook laseren, maar zo duuuur. Wat moet je er aan voorbereiden dan?
wat wil jij laseren dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook laseren, maar zo duuuur. Wat moet je er aan voorbereiden dan?
wel hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Gister AHS gekekenvolgens mij wordt deze goed!
Ja! Ik ben nu al helemaal benieuwd naar de volgende aflevering.quote:
Okay! en gewoon omdat je het scheren zat bent of andere reden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oksels, bikinilijn, eventueel onderbenen.
Ja gewoon omdat ik het zat benquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay! en gewoon omdat je het scheren zat bent of andere reden?
Ja dat heb ik ook, super irritant iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat ik het zat ben. En omdat mijn benen gewoon echt 's ochtends alweer stoppelig voelen als ik ze 's avonds scheer
.
Ik heb laatst een paar laarzen op marktplaats gezet, gekocht bij de sasha en echt 2 of 3 keer aangehad maar wat je a lzegt, als je goede laarzen draagt zitten andere snel verrot. Maar ga hier dus niet meer op lopen want heb geen zin in pijnlijke voetenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik mijn voeten teveel verwend met kwaliteitsschoenen
Ik vind het niet leuk om elke dag hetzelfde paar laarzen te dragen en mooie laarzen zijn duur, dus ben ik in mijn kast op zoek gegaan naar wat ik nog had liggen en vond nog 2 paar laarzen. Een paar daarvan heb ik vandaag aan, was volgens de prijssticker die nog steeds op de zool zat () 30 euro bij de Bristol en die zitten eigenlijk heul nie lekker
Dat zou best wel eens de reden kunnen zijn dat ze zo lang in de kast hebben gelegen dat ik niet meer wist dat ik ze nog had en ook dat de prijssticker zonder noemenswaardige schade nog steeds op de zool zat
Nee inderdaad.. Ik had dat een hele tijd terug ook met een paar pumps dat ik echt al tig jaar had liggen en 'best acceptabel' vond lopen. Toen ik eenmaal betere kocht die echt goed zaten, zaten die oude echt kut toen ik ze weer eens uit de kast trokquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar laarzen op marktplaats gezet, gekocht bij de sasha en echt 2 of 3 keer aangehad maar wat je a lzegt, als je goede laarzen draagt zitten andere snel verrot. Maar ga hier dus niet meer op lopen want heb geen zin in pijnlijke voeten
Ja die had ik vanochtend ook gezienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT EEN BAAS
http://giel.vara.nl/media/301776
SERIEUSquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die had ik vanochtend ook gezien![]()
Al vond mijn collega dat ie toch maar beter schlagers moest gaan zingen
Ik zat grijnzend in de auto, echt zo tof. Sowieso, ik vind zijn muziek niks maar als persoon is Frans wel tof.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SERIEUS
imho doet hij deze cover echt super goed
Ik heb niks met Frans Bauer, maar dat blije eikel-hooft steeds tussendoor in combinatie met deze muziekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT EEN BAAS
http://giel.vara.nl/media/301776
JA ik moest ook hard lachen om die pretkop van hem, en dat gegiebel gelijk weer op t eindequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks met Frans Bauer, maar dat blije eikel-hooft steeds tussendoor in combinatie met deze muziek
Volgens mij is het heerlijk om zo simpel te zijn als hijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ik moest ook hard lachen om die pretkop van hem, en dat gegiebel gelijk weer op t einde![]()
frans is de eindbaas van de dag!
Epileren scheelt echt al een boelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat ik het zat ben. En omdat mijn benen gewoon echt 's ochtends alweer stoppelig voelen als ik ze 's avonds scheer
.
Toch maar eens geld voor apart zetten dan! HOE duur was de jouwes ook alweer? En wat doe je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Epileren scheelt echt al een boelIk had het ook en was het zooooo beu... Nu om de 4/5 weken ongeveer en de haartjes die terugkomen zijn minder stug én soberso minder dan 'normaal'... Is echt beste aankoop geweest voor mij
![]()
Ik heb een duurdere gepakt omdat ik het belangrijk vond dat ik em ook in bad/de douche kon gebruiken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch maar eens geld voor apart zetten dan! HOE duur was de jouwes ook alweer? En wat doe je er allemaal mee?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |