Lokaal winkelding, GEVOEL.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus, waar hebben jullie je matras vandaan? En en welk matras hebben jullie dan en welke motivatie hadden jullie om dat matras te kopen?
Graag in drievoud![]()
Wordt je nooit moe van jezelf? JAWEL!
wieg wieg wieg wiegquote:
Is Leen Bakker niet kut dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Ik heb er een van de leen bakker speciaal voor fatso's!
11 jaar geleden gekocht dus weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus, waar hebben jullie je matras vandaan? En en welk matras hebben jullie dan en welke motivatie hadden jullie om dat matras te kopen?
Graag in drievoud![]()
Wordt je nooit moe van jezelf? JAWEL!
Nermnermnerm!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij the dungeon hadden ze meelwormen met cheddarsmaak
Het bed is kutter, dat kraakt als een malle en heb ik eens kapot gebatstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Leen Bakker niet kut dan?
Nou ja, wij merkten nu ook wel dat Fred meer weegt dan ik. En ik krijg een stevig matras dus niet naar beneden geduwd. Hij wil juist wat steviger
Toen dachten we aan twee losse matrassen.. Maar die hoerendingen hebben allemaal een andere hoogte
Het was allemaal zo enerverend, je had er bij moeten zijn
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Het bed is kutter, dat kraakt als een malle en heb ik eens kapot gebatst
Ga naar de huisarts dan krijg je misschien ook van die toffe pillenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van mn rug, en het lijkt alsof het naar mn buik voor doorstraalt? Ik dacht eerst dat ik ongesteld moest worden maar is niet zodafuq.
Het is niet alsof ik niks kan maar het is vervelend.
Ja als t nog ff aanhoudt ga ik welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts dan krijg je misschien ook van die toffe pillen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen heb ik het als een eckten student gefixt met bierkratten
Godver, gij baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen heb ik het als een eckten student gefixt met bierkratten
Tot je je rekening krijgt want eigen risicoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als t nog ff aanhoudt ga ik welgratis drugs omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |