quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:
[..]
Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een durequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
we willen ze zien lijden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout
Ga de boel nou niet verpestenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
Maar Froger was toch echt compleet en totaal nep,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.
Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..
Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen
Dat is veel, mijn computer van 27,50 euro werd bezorgt voor 7,50 euro....wel weer onderaan de trap dat wel maar ik had wat sterke mannen geregeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroGa je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen
Ik ken dan weer aardig wat bejaarde medemensen die prima met de computer om kunnen gaan...maar die kunnen dan ook weer zelf hun boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaal
niet, laat staan dat ze boodschappen ermee kunnen bestellen, want dat gaat met de computer,
laptop of zo'n tabding.![]()
En ja het is ook duurderje zal dan bij AH moeten bestellen ik denk niet dat de goedkopere
sipermarkten een bezorgdienst hebben en zeker niet voor een pak melk en een half broodje.
[..]
Het vrouwtje was vanaf haar 14e stik blind dus een computer zal haar niet helpen, je zag trouwens dat de boodschappen voor haar afgingen van het budget.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijk
Ik denk dat het voor dit soort mensen maar ook voor de frogers juist oprecht een hele beleving is en een soort sport, dat ze dit serieus zien als een soort snuffelstage bij de armere, even binnen kijken en meedoen voor een maand en dan snel weer terug.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze anders ook wel erg af zouden gaan, als er idd bewoners van die straat in de media zouden komen met verhalen en foto's dat G&G om de zoveel nachten naar huis mochten enzo. Dus in dit geval moet het haast wel een beetje 'echt' zijn.
Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.
We moeten niet vergeten dat gordon ook gewoon in amsterdam noord is opgegroeid en voor een appel en een ei op de albert cuyp heeft gestaan.
Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoed![]()
http://www.nvbs.nl/index.(...)#Brailleopdecomputer
[ afbeelding ]
johquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |