Dit was hartje Amsterdamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben.
Die Krinloopwinkel bestaat écht, ik ben er zelf wel eens geweest, die mensen bestaan ook écht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.
En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..
Dat was wel weer genoeg TV voor de volgende tien jaar.
http://www.delokatie.org/winkelen/winkels/bezorgen/quote:BEZORGEN BEGANE GROND
De medewerkers van Stichting Kringloopbedrijf De Lokatie bezorgen uw goederen thuis tot aan de voordeur (dus niet inpandig), zolang deze met onze hulpmiddelen goed te bereiken is.
BEZORGEN ETAGE
Wij bezorgen de goederen in principe op een etage als er een lift aanwezig is. Het is altijd raadzaam om bij aankoop van grote goederen, met name bij een wandmeubel, dressoir of grote bank, te letten of de gekochte goederen werkelijk in de lift passen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:56 schreef trovey het volgende:
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH.
quote:Ja, Albert Heijn bezorgt bij jou in de straat
Laat je boodschappen bezorgen tot in de keuken. Boodschappen laten bezorgen is mogelijk bij een bestelling vanaf 70 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De bedragen die je hieronder ziet gelden bij een bestelling vanaf 100 euro.
Bij een bestelling onder de 100 euro vragen wij één euro extra servicekosten.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:
[..]
Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een durequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
we willen ze zien lijden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout
Ga de boel nou niet verpestenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
Maar Froger was toch echt compleet en totaal nep,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.
Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..
Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen
Dat is veel, mijn computer van 27,50 euro werd bezorgt voor 7,50 euro....wel weer onderaan de trap dat wel maar ik had wat sterke mannen geregeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroGa je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |