abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132058897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben. ;)
Dit was hartje Amsterdam :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132058905
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:14:45 #28
22592 crew  Ole
pi_132058942
En je moet voor een minimaal bedrag kopen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132059112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.

En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..

Dat was wel weer genoeg TV voor de volgende tien jaar. :(
Die Krinloopwinkel bestaat écht, ik ben er zelf wel eens geweest, die mensen bestaan ook écht.

quote:
BEZORGEN BEGANE GROND
De medewerkers van Stichting Kringloopbedrijf De Lokatie bezorgen uw goederen thuis tot aan de voordeur (dus niet inpandig), zolang deze met onze hulpmiddelen goed te bereiken is.

BEZORGEN ETAGE
Wij bezorgen de goederen in principe op een etage als er een lift aanwezig is. Het is altijd raadzaam om bij aankoop van grote goederen, met name bij een wandmeubel, dressoir of grote bank, te letten of de gekochte goederen werkelijk in de lift passen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
http://www.delokatie.org/winkelen/winkels/bezorgen/

GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN

Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.

De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.

Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.

Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.

Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.

Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.

http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/
pi_132059133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:56 schreef trovey het volgende:
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH. :')
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaal
niet, laat staan dat ze boodschappen ermee kunnen bestellen, want dat gaat met de computer,
laptop of zo'n tabding. :+

En ja het is ook duurder :P je zal dan bij AH moeten bestellen ik denk niet dat de goedkopere
sipermarkten een bezorgdienst hebben en zeker niet voor een pak melk en een half broodje.

quote:
Ja, Albert Heijn bezorgt bij jou in de straat
Laat je boodschappen bezorgen tot in de keuken. Boodschappen laten bezorgen is mogelijk bij een bestelling vanaf 70 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De bedragen die je hieronder ziet gelden bij een bestelling vanaf 100 euro.
Bij een bestelling onder de 100 euro vragen wij één euro extra servicekosten.
pi_132059161
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken O+

http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
pi_132059632
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:

[..]

Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euro :') Ga je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen :')
pi_132059906
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...

en ze rijden auto? van een AOWtje? die auto krijgen ze gewoon.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:01:23 #35
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_132060077
dat bezorgen kost weliswaar misschien 25 euro maar dat kost het ook wel: die auto, de mensen die meerijden, de tijd die de bezorgers ermee kwijt zijn.
How can I make this topic about me?
pi_132060367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...

Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:26:09 #37
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132060603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee :+
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
pi_132060629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
pi_132060644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
we willen ze zien lijden! :)
pi_132060652
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout :+
pi_132060687
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout :+
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
pi_132060773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
Ga de boel nou niet verpesten :( ik denk wel dat Goor tegen die mensen die dat programma
maken heeft gezegd, godsamme wat erg, kunnen we geen boodschapjes brengen, want Goor
is best stiekem een watje.... en natuurlijk mag hij dan boodschappen brengen, of dat van
hun eigen budget afgaat maakt verder ook niet uit, als de camera;s niet aan zijn stelt dat
budget niks voor natuurlijk, want dat kunnen ze alles eten en drinken wat ze willen.

Die hoeven maar te kikken en het wordt ze op een presenteerblaadje gebracht :')
Het zijn wel kijkcijferkanonnen natuurlijk 8-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:34:45 #44
22592 crew  Ole
pi_132063246
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.

Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..

Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen :X
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:46:45 #45
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_132063506
Achja, het zal niet helemaal allemaal van dat budget gaan. Maar dat geeft ook niet. Het is een mooi signaal dat het hebben van geld niet zo heel vanzelfsprekend is en mogelijk zal het inderdaad helpen aan meer vrijwilligers of een bewusterwordend kabinet dat toch ietsjes minder diep snijdt in de AOW of de budgetten voor de zorg.
How can I make this topic about me?
pi_132064888
nee inderdaad, ik zal even ophouden met zeuren. ze doen goed werk, en geven de ouderenzorg veel aandacht, en zijn nog grappig ook.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:46:04 #47
163650 Greys
pi_132065112
Ik vind het ook prima dat men eens wijst op de mogelijkheden en uberhaupt het bestaan van kringloopwinkels (ik keek na de eerste uitzending op de site van de kringloopwinkel hier en zag een ubertoffe opiumtafel :o O+ ) en er even flink op hameren dat er veel eenzame ouderen zijn.

En dat G&G heus niet echt in armoe leven deze maand, ach... ze moeten het in elk geval met een stuk minder doen dan anders. Eerlijk is eerlijk, het is weer gewoon leuk entertainment zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:52:06 #48
22592 crew  Ole
pi_132065285
Zo. Zijn we het daar over eens :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:08:27 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132065735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.

Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..

Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen :X
Maar Froger was toch echt compleet en totaal nep, :+? Daar was volgens mij iets mee (ze sliepen niet echt in dat huis ofzo?) Volgens mij zijn Geer&Goor wel een stukje echter :) :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_132065851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euro :') Ga je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen :')
Dat is veel, mijn computer van 27,50 euro werd bezorgt voor 7,50 euro....wel weer onderaan de trap dat wel maar ik had wat sterke mannen geregeld. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')