Deze userquote:
Too bad you ain't getting any.quote:
Ik wil zo graag.quote:
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil zo graag.
Ik zal die chickie niet teleurstellen.
Morgenavond maar fixen dan.
Gast... ik ben allang ontmaagdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.![]()
![]()
Schijnt dat je er zelfs om half 2 's nachts nog terecht kan, mocht de nood echt hoog zijn.
Het feit dat je daar continue over valt doet anders vermoeden.quote:
Ja dat wou ik ook doen, heeft mijn vader alle eieren opgegetenquote:
Wot? Gisteren niks gegeten? Geen wonder dat Mono een doos van die amerikaanse diabetis heeft laten komen, zonder was je waarschijnlijk helemaal opgelost in het niks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook doen, heeft mijn vader alle eieren opgegetenVerder niks in huis
Gister ook al niks gegeten
Ik ben echt niks zonder Mono
Mja straks mezelf maar verwennen bij de Subway dan, voor ik naar werk ga.
Ja idd, maar vaak als ik hier wat achter de hand wil houden is het (wanneer ik het klaar wil maken) al opgevreten door m'n vaderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wot? Gisteren niks gegeten? Geen wonder dat Mono een doos van die amerikaanse diabetis heeft laten komen, zonder was je waarschijnlijk helemaal opgelost in het niks.
Altijd wat shit achter de hand houden![]()
Al zijn het maar van die gore saté stokjes voor 20 cent, heb je tenminste wat om je brood mee te versmeren.
Dat klopt, die shit is echt misselijkmakend. Sowieso niet echt heel erg fan van die gevulde cakejes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar vaak als ik hier wat achter de hand wil houden is het (wanneer ik het klaar wil maken) al opgevreten door m'n vader
En wat me is opgevallen aan die Amerikaanse diabetes is dat je van alles heel snel een gevoel krijgt alsof je vol zit. Je kan niet eens lekker doorvretenJe zit dan nog lang niet vol, maar je krijgt gewoon zo'n stuffed gevoel in je maag.
Beetje het gevoel wanneer je je misselijk vreet aan spekjes
Wel jammer want met de munchies wil ik júíst doorvretenKan ik maar 3 Twinkies of HoHo's op
Mja straks voor werk maar ff goed m'n maag vullen en morgen weer wat boodschapjens doen.
Daar ben je wel snel klaar mee, jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt, die shit is echt misselijkmakend. Sowieso niet echt heek erg fan van die gevulde cakejes.![]()
Ik heb een paar jaar terug van die taarten gemaakt en toen is er een bak met frosting blijven staan, mijn broertjes dachten dat het een soort ijs was en waren na 3 happen meteen een stuk minder nieuwsgierig.
Dit dus.
[ afbeelding ]
Nou, als jij er constant op door gaat dat ik maagd ben, ga ik er constant op door dat ik niet maagd ben. Het is gewoon wetenschap, als je constant dezelfde actie uitvoert, kun je constant dezelfde reactie verwachten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het feit dat je daar continue over valt doet anders vermoeden.![]()
![]()
Maar dan nog kan je altijd een kamer bij vandervalk boeken en mensen zo oud als je moeder tussen de tetten nemen.
Wil groefje uitdiepenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
*insert typische Gothic Cynthia discussie hier*
Gastquote:
quote:
nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Misschien heeft ze wel het mooiste lichaam ooit.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Misschien heeft ze wel het mooiste lichaam ooit.
Misschien heb jij wel het mooiste lichaam ooit.quote:
Laten we nu niet overdrijvenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel het mooiste lichaam ooit.
Van binnen zijn vrouwen allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
Hoewel uns nog wel in staat zou zijn haar te doen uit wanhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |