Ik heb er vijf aangeklikt. Eens zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga de eerste tientallen stonertopics ctrl-F'en op Unscrewed
Welneeee, alles chill. Move along, now.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Klojo120 het volgende:
Oh wordt het weer een unscrewed avond? Ik blijf wakker vuur mien bruurke
Mot ik gaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welneeee, alles chill. Move along, now.
Daaromquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Oke Uns postte daar echt als een 15-jarige.
Ik Wilde alleen maar voor m opkomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
WEL ALS JE GAAT RELNICHTEN JA VIEZE RAMPTOERIST
Doe dat maar weer wanneer het nodig isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik Wilde alleen maar voor m opkomen
Oke is er een probleem of word ik gemisinterpreteerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef Moira. het volgende: is
[..]
Doe dat maar weer wanneer het nodig is
Nee er is geen probleem?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke is er een probleem of word ik gemisinterpreteerd
Oke mooi sorry voel me n beetje raar komt goed gewoon tafeltjes opdrammen komt goedquote:
Allons wel goed schatjon?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke mooi sorry voel me n beetje raar komt goed gewoon tafeltjes opdrammen komt goed
Nope, maar ik heb echt geen behoefte om aandacht te gaan trekken op fok, dit typen voelt al hypocriet. Maar ik ga niet voor je liegen tochquote:
Doe DM'etje danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb echt geen behoefte om aandacht te gaan trekken op fok, dit typen voelt al hypocriet. Maar ik ga niet voor je liegen toch
Jonge doe eens blij ofzo het is donderdagavond en alles hoort fijn te zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb echt geen behoefte om aandacht te gaan trekken op fok, dit typen voelt al hypocriet. Maar ik ga niet voor je liegen toch
KOM DAN NEUKEN IK GA JE ANDERS HARD VERKRACHTEN IN JE ANUS ALS JE NIET SNEL KOMT NEUKEN JA BEGRIJP JE DATquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
DIT IS OOK EEN AGGRESSIEVE FIX METHODE
EN WAT NOU ALS IK JOU GEWOON EERDER IN JE ANUS VERKRACHT?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
KOM DAN NEUKEN IK GA JE ANDERS HARD VERKRACHTEN IN JE ANUS ALS JE NIET SNEL KOMT NEUKEN JA BEGRIJP JE DAT
van mij mag je want dat lijkt me best geil als jij het doetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
EN WAT NOU ALS IK JOU GEWOON EERDER IN JE ANUS VERKRACHT?
Dan bind ik de rubberen paardenlul alvast omquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
van mij mag je want dat lijkt me best geil als jij het doet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan bind ik de rubberen paardenlul alvast om
Ehh, zo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
Ik heb hulp nodig. Mn chick zit de hele tijd hints te geven dat ik ervoor moet zorgen dat we een "officiele" relatie krijgen. Wat is een officiele relatie en :Hoe vraag je een relatie aan?
Graag hulp.
gr gr
Fuck facebook, dat ga ik sowieso niet doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
En vergeet niet: als het niet op Facebook staat, is het er ook niet.
Waarom ga je er vanuit dat het uit gaat dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Fuck facebook, dat ga ik sowieso niet doen
Is me té officieel. en dan moet je t ook weer weghalen als t uit is, hou ik niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |