In Amsterdam, zoals beloofd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
komt er nog ooit een meet eigenlk
Ja, aangezien Moira die niet wil organiseren(begrijpelijk :p ) organiseer ik die. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
komt er nog ooit een meet eigenlk
oke, het stond niet meer in de OP dus ik denk ik vraag ffquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, die verzorg ik. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.
Hoezo is moira verplicht die te organiseren dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, aangezien Moira die niet wil organiseren(begrijpelijk :p ) organiseer ik die. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.
Immer voor jullie je weet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Misschien wil Hork zijn peeskamertje op de oude Zeedijk wel open stellen voor ons en een paar kratten bier?
Waar zeg ik dat? Ik bedoelde, omdat ze die de vorige keer had georganiseerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo is moira verplicht die te organiseren dan?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Maar Moira, je hebt er wel 2 oma's en een opa bij gekregen laatst
Voor je edit wekte dat nogal de indruk bij mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik bedoelde, omdat ze die de vorige keer had georganiseerd
Ja bij mij ook vandaar editquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voor je edit wekte dat nogal de indruk bij mij
Jij hebt toch ooit je geslachtsdeel in zijn mond gestopt terwijl je een NSDAP kostuum aan had in een kerkje in Luxemburg ?quote:
Klopt, tegelijkertijd heb ik nog een joint gerookt uit mijn anus. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt toch ooit je geslachtsdeel in zijn mond gestopt terwijl je een NSDAP kostuum aan had in een kerkje in Luxemburg ?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dat we dan ook capuchon_jongen moeten uitnodigen.
Wel jammer dat dat schilderij nooit terecht is gekomen. Pure kunst me dunkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, tegelijkertijd heb ik nog een joint gerookt uit mijn anus. Dat waren nog eens tijden.
Alles waar we onze handen op kunnen leggen ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gebruiken mono en horkje drugs?
verklaartquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles waar we onze handen op kunnen leggen ja.
heftig manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit bij een maat een film te kijken heeft fie msf een huisvrouwen comedy gehuurd. Tijden om snel te vertrekken.
Het ding is ik dacht stoner avond vette film kijken niet iets wat mijj ma peuk zou vinden.quote:
wat voor peuken vindt je ma? is ze peukenopspoorderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ding is ik dacht stoner avond vette film kijken niet iets wat mijj ma peuk zou vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |