truequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou het fijner vinden als mijn opa en oma tegelijk stierven. Geeft veel minder heisa, met de ander verzorgen e.d. En het is voorhunzelf ook prettiger lijkt me.
Al tongzoenend en elkaar strelend opgegeten worden door wolven met Drs P - Dodenrit op de achtergrondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh gaarne, als we dan maar wel tegelijkertijd dood gaan, anders lijkt er me ook geen kut aan
Idem.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
Mentale beelden van een tongzoenende Monopoly en Hork die elkaar strelen.
Die huil PI is onterecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
Mentale beelden van een tongzoenende Monopoly en Hork die elkaar strelen.
Je weet maar nooit. Liefde is een sterk 'iets'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jammer genoeg ziet het er daar niet naar uit
Nu wil ik niet weten waar jij die pauwenveren op de andere kamer hebt gebruikt terwijl ik weg wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die huil PI is onterecht.
Ik ken jou, jij bent nu je welgevormde voorbips aan het aanraken met een pauwenveer.
Meh mijne zijn allemaal dood.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jammer genoeg ziet het er daar niet naar uit
In Amsterdam, zoals beloofd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
komt er nog ooit een meet eigenlk
Ja, aangezien Moira die niet wil organiseren(begrijpelijk :p ) organiseer ik die. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
komt er nog ooit een meet eigenlk
oke, het stond niet meer in de OP dus ik denk ik vraag ffquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, die verzorg ik. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.
Hoezo is moira verplicht die te organiseren dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, aangezien Moira die niet wil organiseren(begrijpelijk :p ) organiseer ik die. Die komt idd in Amsterdam, maar we moeten kijken of we (Lees: ik (Lees: Help)) een locatie vinden, anders moet het in de lente pas weer.
Immer voor jullie je weet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Misschien wil Hork zijn peeskamertje op de oude Zeedijk wel open stellen voor ons en een paar kratten bier?
Waar zeg ik dat? Ik bedoelde, omdat ze die de vorige keer had georganiseerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo is moira verplicht die te organiseren dan?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Maar Moira, je hebt er wel 2 oma's en een opa bij gekregen laatst
Voor je edit wekte dat nogal de indruk bij mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik bedoelde, omdat ze die de vorige keer had georganiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |