quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef Klojo120 het volgende:
Huu huu ik ben mono, moira hoe durf je ik ga je anaal vernederen pec zwolle pauw kakaaa kakaaaa
wowe so dankquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef Klojo120 het volgende:
Huu huu ik ben mono, moira hoe durf je ik ga je anaal vernederen pec zwolle pauw kakaaa kakaaaa
Nee, gewoon, hetzelfde. En dat is zeker niet hoe een 21-jarige zou postenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En hoe post ik nu dan, als een 3-jarige?
Ik post als een 21-jarige, hoera hoeraquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gewoon, hetzelfde. En dat is zeker niet hoe een 21-jarige zou posten.
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sowieso nu kunnen wij ook topics openen over dat we aan het neuken zijn terwijl we de vierdaagse bekijken.
Deze userquote:
Too bad you ain't getting any.quote:
Ik wil zo graag.quote:
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil zo graag.
Ik zal die chickie niet teleurstellen.
Morgenavond maar fixen dan.
Gast... ik ben allang ontmaagdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kamertje bij vandervalk regelen, daar lopen in het weekend genoeg cougars rond die je wel willen helpen ontmaagden.![]()
![]()
Schijnt dat je er zelfs om half 2 's nachts nog terecht kan, mocht de nood echt hoog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |