abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 11 december 2013 @ 21:28:18 #201
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_134166048
Tara hoefde van mij ook niet dood, de persoon die juist voor veel van het drama zorgt (wat de reden toch is dat mensen haar uit de serie wilden?) is degene die haar een vleesvork in haar hoofd drukte. _O-

Op zich had dit wel een mooi einde geweest als ze hadden moeten stoppen, al was Tara dan vast niet dood gegaan en Jax gewoon wel naar de gevangenis. Nu zullen ze nog proberen om hem daar te krijgen, dat shot naar Roosevelt zijn voeten wat langzaam bewoog naar Jax zijn pistool op de grond zal er niet voor niks in zitten. En mevrouw neemt het niet zo nauw met de waarheid, daar was Roosevelt nog voor.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 11 december 2013 @ 21:30:43 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_134166225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef josja het volgende:
Lol wat hadden jullie tegen Tara? Ik mocht dr wel. Zo bruut doodgaan had ik haar nou ook weer niet gegund.
Nu ja, na afgelopen seizoen (of was het vorig seizoen ook al aan de gang) was het niet te ontkomen. Je wist gewoon dat er geen andere uitweg was. Het was wachten op het onvermijdelijke
Laffe huichelaar
  woensdag 11 december 2013 @ 21:47:51 #203
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134167389
Die witte duif aan het begin :D _O- _O- _O-

En nu gaan ze vast denken dat Jax ze heeft vermoord ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 december 2013 @ 21:57:44 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_134168157
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Vlindur het volgende:
Die witte duif aan het begin :D _O- _O- _O-

En nu gaan ze vast denken dat Jax ze heeft vermoord ;(
Nee, dat denk ik niet.
Laffe huichelaar
pi_134172418
Vond het een heel teleurstellende finale, maar ik zal het volgend jaar toch wel weer gaan kijken.
pi_134175832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Ik ook niet, er is makkelijk na te gaan dat er met Jax' pistool niet geschoten is.
  woensdag 11 december 2013 @ 23:40:24 #207
19242 yavanna
Results may vary.
pi_134175870
Goede finale met heel veel opbouw naar het volgende season. Met o.a. Nero vs Jax.

Jammer van Tara, maar haar verhaallijn was wel een beetje over en op deze manier staat er weer van alles open mbt Jax en zoons en hoe nu verder als single dad, nieuwe dames en Junkie mom.

Gemma en Juice hebben nu samen een groot geheim, welke ongetwijfeld nog wel uit zal komen. Dus ook daar kan weer vanalles mee gedaan worden.

Wellicht een wat langzame opbouw voor sommigen, maar ik vond hem wel erg geslaagd, met een ''emotioneel'' einde. :'(

Ik zie uit naar het volgende season. O+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_134177920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ik ook niet, er is makkelijk na te gaan dat er met Jax' pistool niet geschoten is.
Wat dacht je van de vuilniszakkenvrouw, die vond het , ik denk dat rare vrouw de ondergang van Gemma gaat worden.
pi_134178360
Ik had eigenlijk ook nog wel verwacht dat er nog meer mis zou gaan, dat Juice wellicht alsnog zelfmoord zou plegen, ofwel Gemma om zou leggen, of dat Gemma alsnog met Nero de serie uit zou stappen...

Maar ik vond het best wel een heftig einde hoor, de teloorgang zit er al behoorlijk in, en een behoorlijk goed intens te voorspellen laatste seizoen met:
- Nero die nu samen met Lynn en Alvarez onder een hoedje speelt,
- de Niners die niet echt te spreken zijn over de nieuwe samenwerking,
- de kill van Roosevelt die onderzocht zal worden,
- Gemma's geheim die natuurlijk sowieso snel uitkomt
- de vuilnisbakkenvrouw :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 01:11:24 #210
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_134178412
Briljante aflevering; nog veel zaken afgerond zo voor het einde, en hoe...

Sutter is een eindbaas :Y
Tevens -purist.
pi_134181269
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  donderdag 12 december 2013 @ 10:08:18 #212
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134181822
En wanneer nu weer?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_134181986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Vlindur het volgende:
En wanneer nu weer?
September me thinks
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  donderdag 12 december 2013 @ 10:21:19 #214
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134182080
Kan het nergens vinden. Er komt toch wel een nieuw seizoen? :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_134182207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef Vlindur het volgende:
Kan het nergens vinden. Er komt toch wel een nieuw seizoen? :o
Ja. Tevens ook het laatste seizoen.
pi_134182266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef Vlindur het volgende:
Kan het nergens vinden. Er komt toch wel een nieuw seizoen? :o
alle seizoenen begonnen in september dus denk dat september 2014 word :)
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_134185648
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Catkiller het volgende:
Tara hoefde van mij ook niet dood, de persoon die juist voor veel van het drama zorgt (wat de reden toch is dat mensen haar uit de serie wilden?)
Fok!kers kunnen niet zo goed tegen vrouwen in series ;). In Homeland wordt continue gescholden op Carrie en die dochter van Brody, in dit topic op Tara, het komt bij elke serie terug ;). Ik had geen problemen met Tara, iig haar rol en acteerprestaties en vond het een geweldig season finale :).
pi_134187141
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het juist vrij saai vind worden allemaal. Feitelijk is dit de eerste aflevering waarin er iets gebeurt, en dan alleen maat in één specifieke scene plus wat nasleep. Ik heb dit seizoen dan ook regelmatig gekeken hoe lang het nog duurde, of een aflevering in twee keer gekeken.

Zal de serie dus voorlopig ook niet echt missen. Dat domme zelfbewuste gelul wat Jax steeds opschrijft, wat dan zgn. diepere gedachtes zouden moeten zijn die hem boven anderen plaatst komen ontzettend nep over.
pi_134187407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik had eigenlijk ook nog wel verwacht dat er nog meer mis zou gaan, dat Juice wellicht alsnog zelfmoord zou plegen
Ik verwachtte eigenlijk dat hij zelf de politie zou bellen na Gemma weggestuurd te hebben, om daarna voor "suicide by cop" te gaan..

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:07 schreef ace_eleven het volgende:
- Gemma's geheim die natuurlijk sowieso snel uitkomt
Mwa, dat weet ik zo net nog niet. Alleen Juice weet het en die houdt zn bek wel. Ze heeft natuurlijk ook héél lang gezwegen over John hé.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:27 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ja. Tevens ook het laatste seizoen.
:'(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Feitelijk is dit de eerste aflevering waarin er iets gebeurt
- Ontploffend clubhuis
- Tara dood
- Galen dood
- Uitbreken van Clay en vervolgens omleggen
- Bobby neergeschoten
- Juice met een zelfmoordpoging en zijn, denk ik, naderende einde
- Tig z'n dood uiteindelijk voorkomen
- Toric en zijn dood
- Otto en zijn dood
- Het doodschieten en in stukjes hakken van Filthy Phil

Que??
pi_134187668
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef SevD het volgende:

- Ontploffend clubhuis
- Tara dood
- Galen dood
- Uitbreken van Clay en vervolgens omleggen
- Bobby neergeschoten
- Juice met een zelfmoordpoging en zijn, denk ik, naderende einde
- Tig z'n dood uiteindelijk voorkomen
- Toric en zijn dood
- Otto en zijn dood
- Het doodschieten en in stukjes hakken van Filthy Phil
Ja, klopt, toen ik er over nadacht was er toch wel het nodige. Maar dan nog... Het komt niet over op de een of andere manier. Het zijn allemaal specifieke punten waarop er iets gebeurt. Het is vooral veel gelul geweest. Of misschien is het gewoon de lengte van de afleveringen, waar de actie-per aflevering-ratio gewoon een stuk hoger lag toen ze nog minder lang duurden.

Ook dat bijna structureel naaien van elkaar. Deal tussen x en y, en hop, x schiet y of. Vervolgens een andere deal, en hop hetzelfde gebeurt... En ook allemaal alsof het niets is.

En iedereen komt uiteindelijk overal mee weg, of het is onderdeel van een plan.
pi_134190669
Ik had niet in de gaten dat er nog een seizoen kwam, dus ik dacht dat dit de echte finale was. Ik heb me de afgelopen seizoenen redelijk geërgerd dat het altijd wel op z'n pootjes terecht kwam, in plaats van dat het echt mega fout ging. Daarom vond ik het een fantastisch afsluiter dat uiteindelijk toch alles zwaar naar de kut ging. Zo van, suck it bitches, this story doesn't finish pretty.

En toen las ik op het internet dat er nog een seizoen vol ellende kwam, want Hamlet, en voelde ik mij een domme lul.

:W
Theelauw voor de ziel.
pi_134190768
Tara dood dus geen deal van Jax met DA,en de waarheid komt er snel genoeg boven tafel verwacht ik.
Hij zal er denk ik niet van verdacht worden ;)
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_134191810
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Juice zichzelf zou aangeven als leverancier van de KG-9s nadat Jax zei dat hij hem had verraden. Weet echter niet of Patterson daar wel genoegen mee zou hebben genomen.
pi_134193648
Kut Sutter, laat je vrouw eens sterven :P Serieus fuck Gemma
  donderdag 12 december 2013 @ 23:36:47 #225
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134212039
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:44 schreef Luigi het volgende:

[..]

Fok!kers kunnen niet zo goed tegen vrouwen in series ;). In Homeland wordt continue gescholden op Carrie en die dochter van Brody, in dit topic op Tara, het komt bij elke serie terug ;). Ik had geen problemen met Tara, iig haar rol en acteerprestaties en vond het een geweldig season finale :).
Nou ja dat valt ook wel mee. Bij Homeland is het vooral dat de verhaallijn van de dochter afleidt van de hoofdverhaallijn waarvoor de meeste kijken. Daarnaast werd het niet gewaardeerd dat Brody niet te zien was en we zaten met een gestoorde Carrie. Wederom niet waarvoor je de serie kijkt. Vergelijk het met de dochter van Jack Bauer in 24. Zelfde geldt voor Sons, Tara's verhaallijn leidde af van de strubbelingen tussen de gangs etc. En het was vooral een herhaling van zetten, Tara vs Gemma vs Wendy. Dat ging al seizoenen zo door zonder een oplossing. Als ze er voor gekozen hadden om een seizoen geleden Tara de macht van Gemma te laten door breken , hadden denk ik minder mensen moeite met haar karakter gehad. Want dan was zij de nieuwe Gemma en was er wat karakter ontwikkeling te zien. Maar nu was het iedere keer dat zij zich zodanig opstelde, maar het niet werd door gezet. Uiteindelijk is het ook vrij kunstmatig hoe Gemma nu in een positie wordt gebracht waar ze Tara aanvalt. Relatie uit, drugs dus dan deze reactie. De dood van Tara moet even hard, zo niet nog harder aankomen als de dood van Opie voor Jax. Maar voor de kijker is het niet eens op hetzelfde niveau. De dood van Opie komt onverwachts en laat je in verbijstering achter. Die van Tara niet, daar zat je op te wachten de laatste minuten van de aflevering. Want er moet iets mis gaan.

Liever had ik gezien dat Juice wraak nam voor wat Jax hem allemaal liet doen en hij degene was die Tara vermoordt, net als Gemma en Tara tot een understanding zijn gekomen. En hij Gemma er inluist. Hij heeft toch niets meer om voor te leven, hij heeft veel gegeven voor de club en de club moet hem niet meer. Die verhaallijn is snel op te lossen in het laatste seizoen, met bij komende voordeel dat Jax ze eigen moeder waarschijnlijk voor het hoofd schiet terwijl dat niet gerechtigd is. En dan blijf je over met het gevecht tussen de one niners/real ira en de mayans/chinese waar samcro in betrokken wordt onder het motto jullie deal was ruk/jullie deal plaatste ons in deze situatie.
Wat ik denk dat nu gaat gebeuren. Nero hoeft Samcro niet meer te verdedigen, want hij en Gemma zijn uit elkaar, dus hij heeft zich vol gestort op zijn gang. Gemma zal nog voorstellen om er vandoor te gaan, maar die optie is voor Nero nu weg. Samcro ligt niet meer goed met de Chinese en de Mayans. De One Niners en de Real IRA zijn ook niet blij met de deal. Jax komt terug op zijn deal, want Tara is dood en anders krijgt Wendy de kinderen. Maar niet voordat hij een paar afleveringen in de bak zit. Gemma blijft bij de club tot dat aan het licht komt wat Juice voor haar gedaan heeft. Jax maakt Gemma af. De club wordt betrokken in de gang war omdat ze allebei de Sons verantwoordelijk houden voor wat er is gebeurt, maar ze willen wel dat ze een kant kiezen. Waarschijnlijk wordt bobby of Chibs daar het slachtoffer van. Bobby omdat hij de enige is die club op het rechte pad kan krijgen, Chibs zou de ander zijn. Tig of Happy zijn daar niet voor geschikt. Dus laten we het houden op de dood van Bobby halverwege het seizoen. Daarmee de dood van de idealen die Jax en zijn pa voor de club hadden. Jax probeert nog een strategie om alles recht te trekken, maar die eindigt in zijn dood en een andere gang aan de macht. Wendy krijgt de kinderen. Samcro is dood. Een van zijn kinderen leest zijn memoires en komt tot de conclusie dat; What happened, happend once before and will happen again. Terwijl die hardop uitspreekt, je had ook voor een baan kunnen leren lul.
pi_134212908
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Tweek het volgende:
Nou ja dat valt ook wel mee. Bij Homeland is het vooral dat de verhaallijn van de dochter afleidt van de hoofdverhaallijn waarvoor de meeste kijken. Daarnaast werd het niet gewaardeerd
gebruik eens een wiitregel |:(

Verder een mooie theorie :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:37:42 #227
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134213572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

gebruik eens een wiitregel |:(

Verder een mooie theorie :)
Ik had er één bij de tweede ging ik los, sorry. Je he hebt gelijk.
pi_134213755
quote:
Ik denk ook niet dat jij op je prettigst zou huilen als je vrouw in een bloed plas ziet liggen , ik moest toen ik die scene zag en hoe hij erop reageerde toch echt wel een traantje wegpinken.

Overigens is de keuze Tara dood redelijk logisch want ik denk dat zij naast Opie , degene waren die hem nog een beetje op het rechte pad hielden en ja dat valt nu allemaal weg.
Denk dat we volgend seizoen een nog veel wredere maar ook redelijk krankzinnige Jax zullen zien en wat betreft vind ik de keuze van Sutter niet zo heel raar.
pi_134213928
Tragisch eind. Man ik wist gewoon dat het zou komen maar toen Gemma die vork pakte zat ik toch met m'n handen in m'n haar :D Meid wat doe je nou toch ;(

Toch snap ik Juice niet.. Wat dacht ie nou? Ik kan toch al niks meer goed doen dus dan maar dit?
Volgens seizoen wordt een grote teringzooi, mooie plannetjes van Jax zullen wel in het water vallen, Byzlats, Niners, Chinezen en Mayans all out gang war _O-

Goed geacteerd wel die laatste scene van Jax.
Hoe gaat dat nou met die deal van hem dan?
pi_134213942
quote:
Prachtig _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef SevD het volgende:
Tis iig wel duidelijk waarom die zwerfster erin zit nu :P
Nou?
pi_134213955
Die chick is trouwens sowieso Jax zusje
  vrijdag 13 december 2013 @ 01:12:07 #233
202546 Baszh
The Dude abides
pi_134214003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:

Goed geacteerd wel die laatste scene van Jax.
Hoe gaat dat nou met die deal van hem dan?
Die deal is dood (getuige dood, Jax zal zich niet meer willen aangeven). Nu zal die madam nog harder achter de club aan gaan met Roosevelt dood.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_134214270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 01:12 schreef Baszh het volgende:

[..]

Die deal is dood (getuige dood, Jax zal zich niet meer willen aangeven). Nu zal die madam nog harder achter de club aan gaan met Roosevelt dood.
Ik denk wel dat die eerst gearresteerd word want a hij zit toch echt met een dode tara in zijn armen en politie agent , maar ik denk dus dat de vuilniszakkenvrouw het bewijs heeft dat hij het niet gedaan heeft , en betwijfel of Juice en Gemma de handdrukken weg hebben gewerkt.

Ik denk dus eerste deel zal in teken staan van onderzoek over dus Tara en de agent en dan later waarschijnlijk meer over afrekeningen gaan want ja wat gaat Jax doen als hij erachter komt dat zijn moeder de schuldige is.
pi_134214281
Ik ga me even inlezen in Hamlet
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:33:52 #236
238141 SevD
Boventitel
pi_134217602
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 01:06 schreef Ties02 het volgende:
Nou?
"Het bewijs" vinden natuurlijk :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:36:02 #237
238141 SevD
Boventitel
pi_134217654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

[knip]
Denk idd dat Sons of Anarchy eindigt met "de vicieuze cirkel"
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:50:14 #238
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134225452
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_134225733
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Staat niet op Spotify }:|
das niet mijn schuld :*
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:15:25 #240
202546 Baszh
The Dude abides
pi_134226258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 01:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk wel dat die eerst gearresteerd word want a hij zit toch echt met een dode tara in zijn armen en politie agent , maar ik denk dus dat de vuilniszakkenvrouw het bewijs heeft dat hij het niet gedaan heeft , en betwijfel of Juice en Gemma de handdrukken weg hebben gewerkt.

Ik denk dus eerste deel zal in teken staan van onderzoek over dus Tara en de agent en dan later waarschijnlijk meer over afrekeningen gaan want ja wat gaat Jax doen als hij erachter komt dat zijn moeder de schuldige is.
Hij is natuurlijk (in eerste instantie) hoofdverdachte in de moord op Tara, maar die deal ging over iets heel anders.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:11:30 #241
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134230643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Vaas3 het volgende:

[..]

das niet mijn schuld :*
Ben ook niet boos op jou :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:36:08 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134231398
Zo, gister even de laatste gezien. Behoorlijk veel wat er zich in de laatste drie afleveringen afspeelt.
Mooi einde voor dit seizoen... wel bruut. Al hoefde ik geen traantje weg te pinken... al wist mijn vrouw wel wat er zou gebeuren, omdat ze via Facebook 'lid' is van de SOA-pagina, iets wat je nooit moet doen, al kijk je het 24u later bijv. Ze zei tegen mij al dat ze het hadden over 'jaw dropping ending'... ja dan wist ik al dat één van de twee het loodje zou leggen.

Bij Dexter einde s4, was ik toch wel even stil, die had ik echt helemaal niet zien aankomen. Voortaan tape ik de mond van mijn vrouw dicht voor een aflevering begint en mag ze ook niet meer lid worden van facebook-pagina's over Amerikaanse series.

Alleen die witte duif in het begin.. zoiets zal in het echt nooit gebeuren, tenzij je een zieke duif hebt.
Het is mij op de motor in elk geval nog nooit gelukt.
pi_134244123
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben ook niet boos op jou :D
gelukkig maar :P
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_134249507
kwam deze nog tegen vond hem wel leuk gedaan ;)

"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:00:46 #245
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134249880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef JK het volgende:
Zo, gister even de laatste gezien. Behoorlijk veel wat er zich in de laatste drie afleveringen afspeelt.
Mooi einde voor dit seizoen... wel bruut. Al hoefde ik geen traantje weg te pinken... al wist mijn vrouw wel wat er zou gebeuren, omdat ze via Facebook 'lid' is van de SOA-pagina, iets wat je nooit moet doen, al kijk je het 24u later bijv. Ze zei tegen mij al dat ze het hadden over 'jaw dropping ending'... ja dan wist ik al dat één van de twee het loodje zou leggen.

Bij Dexter einde s4, was ik toch wel even stil, die had ik echt helemaal niet zien aankomen. Voortaan tape ik de mond van mijn vrouw dicht voor een aflevering begint en mag ze ook niet meer lid worden van facebook-pagina's over Amerikaanse series.

Alleen die witte duif in het begin.. zoiets zal in het echt nooit gebeuren, tenzij je een zieke duif hebt.
Het is mij op de motor in elk geval nog nooit gelukt.
Mn man is een keer aangevlogen door een duif hoor. Had ie serieuze hoofdpijn van (ondanks helm)
Weten niet of de duif het heeft overleefd, maar zo snugger zijn die dingen niet :D

En ik had soa op Twitter, maar die retweeten alles en iedereen, dus daar werd ik helemaal gestoord van. Net als de fb idd. Die is niet zo heel boeiend voor buitenlanders. Net als de site, daar kunnen wij niet eens op :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:41:12 #246
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134251549
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mn man is een keer aangevlogen door een duif hoor. Had ie serieuze hoofdpijn van (ondanks helm)
Weten niet of de duif het heeft overleefd, maar zo snugger zijn die dingen niet :D
Maar dat is een vliegende duif. Die zijn idd scheel. Eentje op de weg is echt moeilijker aan te rijden, die horen je aankomen en kunnen nog enigszins doorhebben dat je er aan komt en waar vandaan. Als ze zelf vliegen, letten ze minder op of kunnen ze niet remmen. :+
pi_134354955
Mooie finale van een toch wel matig en rommelig seizoen. Vooral dat gejojo tussen Jax en Tara begon ergerlijk te worden, blij dat daar nu een einde aan is gekomen.

The beast is nu echt unleashed bij Teller, neem ik aan.
Amen.
pi_134355034
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_134355187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 08:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tering, die muziek is echt altijd zó sterk in SoA ;( O+
Soms wel wat te langdradig :P. Zit je vijf minuten naar moeilijk kijkende mensen te staren met een muziekje op de achtergrond.
Amen.
pi_134355354
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 08:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Soms wel wat te langdradig :P. Zit je vijf minuten naar moeilijk kijkende mensen te staren met een muziekje op de achtergrond.
Mwoa, ik vind het vaak emotionele muziek met een tandje onheilspellende inhoud, waardoor je weet (zeker als alles net een beetje goed lijkt te gaan) dat er waarschijnlijk nog wel iets mis gaat, terwijl je door die muziek ook best wel betrokken raakt bij de situatie :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')