Zo'n gekke wedstrijd heb ik echt nooit gezien. In de derde set heeft ze kans op dubbele break die maakt ze niet. daarna verliest ze 4 games achter mekaar en staat ze 5-3 achter. Ze komt terug naar 6-5 voor en kan op eigen service de wedstrijd beslissen. Dat doet ze niet en het wordt ti-break. Dan staat ze 6-0 achter en maakt ze 8 punten achter mekaar. Ongelofelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:57 schreef borisz het volgende:
Ze wint van Wen-Hsin Hsu. 46 62 76(6)
Rus stond 0-6 achter in de tb
dat heet WTAquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Zo'n gekke wedstrijd heb ik echt nooit gezien. In de derde set heeft ze kans op dubbele break die maakt ze niet. daarna verliest ze 4 games achter mekaar en staat ze 5-3 achter. Ze komt terug naar 6-5 voor en kan op eigen service de wedstrijd beslissen. Dat doet ze niet en het wordt ti-break. Dan staat ze 6-0 achter en maakt ze 8 punten achter mekaar. Ongelofelijk.
Maar dit is toch wel een extreem geval. Je heb wel eens van die mega combacks gezien, maar dit is toch wel van een andere orde.quote:
Tering. Lekker. Wie is die meid rechts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Moest deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering. Lekker. Wie is die meid rechts.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef TheArt het volgende:
Het is Stefanie Harteveld. Kom er net achter dat ik dat hier al een keer eerder gezegd heb
Helaas. 6-7 (6) en 2-6.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ook deze schop ik even omhoog:
Eerste ronde kwali in Brisbane gewonnen van de Misaki Doi, 6-3, 6-2.Tweede ronde tegen de Russische Kudryavtseva.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |